• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Завершена

608 074.97 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 040.37 UAH
Період уточнення: 01.11.2024 16:47 - 08.11.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо відповіді на питання

Номер: 193ab80e6a2a42489af7a92ed4f9cabf
Дата опублікування: 06.11.2024 17:58
Опис: Нажаль ми не отримали відповідь на жоден із наших запитань тому вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Відповідь: Замовник жодним чином не обмежує Вас в ваших правах
Дата відповіді: 08.11.2024 10:37
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 6c6b64e4b8544907bf6982f6e0ef571d
Дата опублікування: 05.11.2024 22:35
Опис: Згідно Додатку 1до тендерної документації п.2.2-2.4 учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій 2.2. Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001 виданий на учасника або виробника. 2.3. Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001 виданий на учасника або виробника. 2.4. Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000 виданого на учасника або виробника. Замовник не довів, що зазначені вище сертифікати стосується предмета закупівлі та не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть ці сертифікати що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.. Так як процедура сертифікації підприємства на відповідність ДСТУ ISO не являється швидкою та простою, бо отримання сертифікатів ISO – це довготривалий процес, що потребує підготовки (близько 30 робочих днів і більше), у зв’язку з чим Учасники не мають змоги вчасно отримати ці документи та взяти участь в торгах. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Стаття 19 Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11 ст 26 Закону стверджує документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто, вимога про надання вищезазначеного документу не є впливовим критерієм щодо гарантії постачання предмету закупівлі (надання послуг), а тому спричиняє лише обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. А саме скасувати вимогу надання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001 виданий на учасника або виробника, Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001 виданий на учасника або виробника, Сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000 виданого на учасника або виробника.
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У відповідності до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так як у замовника наявна потреба у закупівлі якісної, екологічно безпечної продукції, в тендерній документації встановлена вимога щодо надання відповідних сертифікатів виданих або на учасника або на виробника. Ці сертифікати підтвердять спроможність учасника поставити потрібну замовнику продукцію. Крім того замовник ніяким чином не дискримінує учасників, так як вимоги в тендерній документації встановлені не для конкретного учасника, а для всіх потенційних учасників, які бажають прийняти участь у торгах та жодним чином не обмежує потенційних учасників в отриманні документів (сертифікатів) визначних в тендерній документації в акредитованих органах сертифікації.
Дата відповіді: 06.11.2024 17:45
Відповідь надана

Номінальна напруга

Номер: f04f915ab83e45e5999efbcaf727f031
Дата опублікування: 05.11.2024 10:01
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику по позиції 12, 13 -автоматичні вимикачі 3х полюсні йдуть на напругу 230/400В 50Гц
Відповідь: Добрий день. Дякую за звернення. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 05.11.2024 15:47