-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
39160000-1 Шкільні меблі
Торги не відбулися
2 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 300.00 UAH
Період уточнення:
29.05.2018 16:18 - 04.06.2018 18:00
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
246a61a2c1d1460bb68375b8f20878ff
Дата опублікування:
03.06.2018 15:35
Опис:
Додатком 1 до тендерної документації встановлено технічні параметри до предмету закупівлі. Проте, на сьогодні не діють в Україні ГОСТ 7802-81, ГОСТ 11860-85, ГОСТ ISO 2320-2015.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни внесено.
Дата відповіді:
06.06.2018 17:07
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
29d291aaf2ec4cbf847d2af899d2f035
Дата опублікування:
03.06.2018 15:34
Опис:
Згідно якого документу встановлена вимога: регульовані параметри: зміна кута нахилу стільниці? Адже на сьогодні жодний НПА не визначає такої вимоги до парт. Виготовлення парт з зміною кута нахилу стільниці призведе до здорожчання предмету закупівлі. Така вимог порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , в якій передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо надання посилання на документ, яким встановлено регульовані параметри: зміна кута нахилу стільниці або видалити вказану вимогу з тендерної документаці.
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до п. 2.4. ГОСТ 5994-93 кришка парти повинна встановлюватися горизонтально і під кутом 7-12 °. Замовником були обрані 3 положеннях нахилу: 0˚, 8˚, 12˚ з огляду на досвід Одеської загальноосвітньої школи № 26 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області. Практика показала, що використання парт з таким нахилом забезпечує зберігання постави та зору дитини.
Дата відповіді:
06.06.2018 17:26
Відповідь надана
Назви документів
Номер:
cc44ba27502248ada6e18839b3ba03d0
Дата опублікування:
03.06.2018 15:34
Опис:
Додатком 4 встановлено вимогу надати: Інформаційна довідка з зазначенням наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору.
Довідка в довільній формі, завірена власним підписом та печаткою за наявністю.
За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника.
Тож, яке найменування має містити документ з зазначенням наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору (інформаційна довідка, довідка або інформація)? Чи має бути три окремих документи?
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне. Документ подається у довільній формі з урахуванням вимог Тендерної документації. Окрім цього, звертаємо Вашу увагу на те, що зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам Тендерної документації не впливає на зміст пропозиції та її оцінку.
Дата відповіді:
06.06.2018 17:07
Відповідь надана
Кваліфікцаійні критерії
Номер:
5e5f63817f54424dbb65371eaf823d8c
Дата опублікування:
03.06.2018 15:34
Опис:
Додатком 4 встановлено вимогу надання інформаційної довідки з зазначенням наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору. Якщо учасник є постачальником, а не виробником, яка саме матеріально-технічна база буде ваажатися задовільною для виконання умов договору?
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне. Якщо учасник є постачальником, а не виробником задовільною матеріально-технічною базою буде вважатися обладнання та засоби необхідні для доставки, розвантаження та установки меблів в приміщеннях навчального закладу, а також до пропозиції за наявності надати скан-копії: - договорів, що укладені з безпосередніми виробниками.
Дата відповіді:
06.06.2018 18:07
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
a46b069f180243eda27bf194ae07f4ee
Дата опублікування:
03.06.2018 15:33
Опис:
Додатком 1 до тендерної документації вимагається надання малюнків або фото зразків товару, який пропонується з разгорнутим описом кожного предмету (матеріали та конструкция).
Учасник заздалегідь не може знати чи буде він переможцем у торгах, а отже не може заздалегідь виробити чи закупити товар, який має поставити переможець закупівлі. Фото та малюнки можливо виготовити лише з уже готових виробів.
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також ст. 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Неможливо виготовити чи закупити у виробника товар до моменту укладення договору, оскільки це призведе до значного збільшення витрат у учасників закупівлі. Подаючи тендерну пропозицію учасник погоджується з вимогами, встановленими тендерною документацією. А отже товар буде постачатися відповідно до вимог, встановлених додатком 1 до тендерної документації.
Вимога щодо надання малюнків або фото зразків товару, який пропонується порушує принципи закупівлі.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства та виключити з неї вимогу надання малюнків або фото зразків товару, який пропонується.
Відповідь:
Доброго дня! Як правило, кожен виробник робить ескізи та малюнки меблів, які планують виготовити, а кожен продавець має фотографії меблів, які продає. Тому, на наш вигляд, така вимога не є складною для фірми, яка постійно працює у мебельному бізнесі.
Учасник, якій приймає рішення про участь в торгах, згідно Додатку 1 до Тендерної документації, то він подає у складі пропозиціі Таблицю відповідності технічних та якісних характеристик, додаткових вимог запропонованої Учасником продукції ,технічному завданню Замовника (Додаток 1) Додаток 5, де визначає характеристики запропонованої ним Продукції вимогам Замовника. Якщо виробник не в змозі надати таку продукцію, або використовує матеріали та комплектуючі, які не представлені в Украінї, або не в змозі внести якісь зміни в свою продукцію, яку має на складі, виробник самостійно приймає рішення про участь в торгах, враховуючі можливості виробництва і кваліфікацію працівників.
Якщо виробник не в спромозі надати навіть малюнки, опис конструкції та матеріали продукції, яку вважає відповідною Додатку1, що відображено в Додатку 5, то рішення про подальші дії, що до участі в торгах він приймає на свій розсуд.
Дата відповіді:
06.06.2018 17:05
Відповідь надана
Документи переможця
Номер:
d0b579f49d824d49b6eaafa3d5c7d75d
Дата опублікування:
03.06.2018 15:33
Опис:
Тендерною документацією встановлена вимога надання учасником, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною протягом одного дня після аукціону заповненої форми Тендерної пропозиції. Згідно пункту 2 частини 1 статті 30 Закону про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Законом не передбачена вимога надання тендерної пропозиції після проведення аукціону. Отже, вимога щодо надання заповненої форми Тендерної пропозиції суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни внесено.
Дата відповіді:
06.06.2018 17:06
Відповідь надана
Зразки
Номер:
0f26a6bec282480ba5f2bf1bcdb48115
Дата опублікування:
03.06.2018 15:31
Опис:
Тендерною документацією встановлена вимога надання зразків товару, що планується до поставки. При цьому єдиним критерієм визначення переможця в тендерній документації встановлено ціну. Разом з цим, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також ст. 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тендерною документацією встановлено строк поставки товару до 10 серпня 2018 року. Виготовлення зразків товару, який пропонується до закупівлі, вимагає грошових та часових витрат. Неможливо виготовити зразки товару протягом 2 днів з моменту отримання повідомлення про визначення переможцем.
ЗУ «Про публічні закупівлі», що також встановлено і судовою практикою, а також практикою розгляду скарг в АМКУ не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника після оголошення його переможцем закупівлі. Невідповідність зразків також не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Згідно пункту 2 частини 1 статті 30 Закону про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Вимога надання зразків порушує діюче законодавство в частині публічних закупівель. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни внесено.
Разом з тим, подання зразків, дійсно, не є обов‘язковим, але наявність зразків є ознакою відповідального підходу до якості продукції, наявності працівників відповідной кваліфікаціі та можливостей виробництва меблів. Тому, на наш вигляд, така вимога не є складною для фірми, яка постійно працює у мебельному бізнесі.
Учасник, який приймає рішення про участь в торгах, згідно Додатку 1 до Тендерної документації, то він подає у складі пропозиціі Таблицю відповідності технічних та якісних характеристик, додаткових вимог запропонованої Учасником продукції ,технічному завданню Замовника (Додаток 1) Додаток 5, де визначає характеристики запропонованої ним Продукції вимогам Замовника. Якщо виробник не в змозі надати таку продукцію, або використовує матеріали та комплектуючі, які не представлені в Украінї, або не в змозі внести якісь зміни в свою продукцію, яку має на складі, виробник самостійно приймає рішення про участь в торгах, враховуючі можливості виробництва і кваліфікацію працівників.
Якщо виробник не в спромозі надати матеріали продукції, яку вважає відповідною Додатку1, що відображено в Додатку 5, то рішення про подальші дії, що до участі в торгах він приймає на свій розсуд.
Дата відповіді:
06.06.2018 17:03
Відповідь надана
Фінансова звітність
Номер:
51ba82b0991f450f810849dc331f6fcd
Дата опублікування:
03.06.2018 15:31
Опис:
П. 4 Додатку 4 встановлена вимога надання звіту про рух грошових коштів. Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» від 16.07.1999 р. №996-XIV для суб'єктів малого підприємництва і представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності національними положеннями (стандартами) встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати. Вимога надання звіту про рух грошових коштів призводить до неможливості виконання вимог тендерної документації суб'єктами малого підприємництва та дискримінації учасників. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни внесено.
Дата відповіді:
06.06.2018 16:59
Відповідь надана
Аналогічні договори
Номер:
9c9a05c0c2d24486b689bfde70c1bb0e
Дата опублікування:
03.06.2018 15:31
Опис:
П. 3 Додатку 4 встановлена вимога надання не менше 2 аналогічних договорів. Така вимога суперечить ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», де кваліфікаційним критерієм вказано наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (в однині). Просимо привести тендерну документацію у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни внесено.
Дата відповіді:
06.06.2018 16:59
Відповідь надана
Документи переможця
Номер:
9ed170a8f97c4bad937b0eafb8144b65
Дата опублікування:
03.06.2018 15:30
Опис:
Відповідно до п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що перелік необхідних документі для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Перелік необхідних документів для підтвердження зазначених вимог викладено в додатку 4 цієї тендерної документації. Проте в додатку 4 відсутній такий перелік. Просимо доповнити тендерну документацію відповідним переліком.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни внесено.
Дата відповіді:
06.06.2018 16:58