-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги комунальної власності по вул.Вознесіння, м.Перемишляни, Львівської області
Завершена
3 608 176.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 040.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 040.88 UAH
Період уточнення:
31.10.2024 17:33 - 08.11.2024 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
2dbc02344904424481f80ff9d0442c13
Дата опублікування:
07.11.2024 17:51
Опис:
Постанова Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 №62 НЕ регламентує, як стверджує замовник у відповіді на запитання, обов’язкове отримання дозволів для експлуатації машин підвищеної небезпеки та передбачає, що машини, які використовуються в умовах підвищеної небезпеки. Постанова затверджує Технічних регламент безпеки машин, який в свою чергу встановлює вимоги до машин. Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл Держпраці на використання машин/механізмів, які становлять підвищену небезпеку, які мають бути видані на власника техніки. Видача таких документів регламентується Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою КМУ від 26.10.2011 №1107. Такі Декларація/Дозвіл видаються на ім'я роботодавця, і надають право останньому експлуатувати машини і механізми підвищеної небезпеки. Тобто якщо учасник, який орендує машини і механізми підвищеної небезпеки та не отримав у відповідному управлінні Державної служби з питань праці Декларацію/Дозвіл не вправі використовувати такі в своїй діяльності, в незалежності від наявності такого Дозволу/Декларації у власника таких машин чи механізмів. Відтак, прошу внести відповідні зміни до тендерної документації або надати роз'яснення чи буде належним підтвердження відповідності вимогам тендерної документації надання таких Декларації/Дозволу виданих на ім'я учасника, який і буде, в разі визначення переможцем, застосовувати такі машини підвищеної небезпеки ??
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за уточнення.
Згідно із ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник має право встановлювати додаткові вимоги для учасників тендеру, щоб гарантувати їхню здатність виконати роботи якісно, вчасно та безпечно.
Згідно із п.1.3 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», вказано, що Учасник під час подання своєї тендерної пропозиції має надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл Держпраці на використання машин/механізмів, які становлять підвищену небезпеку або декларації, які підтверджують відповідність техніки (машин/механізмів, які становлять підвищену небезпеку) вимогам Технічного регламенту безпеки машин (відповідно до Постанови КМУ від 30.01.2013 №62) на коток дорожній, автогрейдер. Також тут чітко вказано, що: «Документ має бути виданий на власника техніки». Враховуючи наведене, тендерна документація містить правомірну вимогу, внесення змін до тендерної документації не є необхідним, вимоги відповідають чинному законодавству України та спрямовані на забезпечення безпечного використання техніки підвищеної безпеки в рамках предмета закупівлі.
Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді:
08.11.2024 12:48
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
15e6eb7b8c5e49f2b94b9f5f7a5ad5d9
Дата опублікування:
07.11.2024 17:35
Опис:
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто Замовник може вимагати не будь яку інформацію, яку йому заманеться, а лише ту, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Сам стандарт ДСТУ ISO 26000:2019 вказує про те, що "Будь-яка пропозиція сертифікувати або твердження про сертифікацію відповідно до цього стандарту буде спотворювати призначеність та мету і буде неправильним використанням цього стандарту. Оскільки цей стандарт не містить вимог, будь-яка подібна сертифікація не буде свідченням відповідності цьому стандарту". Отже положеннями цього стандарту не передбачено, фактично заборонено проведення сертифікації за таким стандартом. Замовник ж, всупереч цим положенням, все ж вимагає проведення сертифікації та надання сертифікату відповідності в складі тендерної пропозиції. Прошу роз'яснити на якій підставі замовник порушує вимоги ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та включає до тендерної документації вимоги про надання інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством України ??
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за уточнення.
Замовник жодним чином не порушує вимоги ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та включає до тендерної документації вимоги про надання інформації, вимоги щодо наявності якої не заборонені чинним законодавством України, та не несе жодних дискримінаційних умов, адже кожен учасник може отримати даний документ, та пройти необхідну сертифікацію. Згідно із ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник має право встановлювати додаткові вимоги для учасників тендеру, щоб гарантувати їхню здатність виконати роботи якісно, вчасно та безпечно. ДСТУ ISO 26000:2019 — це стандарт, який надає керівні вказівки щодо соціальної відповідальності організацій. Він підтверджує, що компанія добровільно передбачає дотримання принципів соціальної відповідальності, таких як етична поведінка, прозорість, відповідальність перед суспільством, своїми контрагентами (зокрема і Замовником) та іншими зацікавленими сторонами. Отож, цей сертифікат може опосередковано підтверджувати високий рівень управління та відповідальності компанії перед суспільством , що позитивно характеризує потенціал учасника щодо дотримання етичних норм, включаючи соціальні аспекти в роботі, що може бути додатковим критерієм при виборі постачальника. Замовник встановив вимоги про надання сертифіката відповідності ДСТУ ISO 26000:2019 для підтвердження загального рівня соціальної відповідальності та етичних стандартів учасників. Даний сертифікат надає додаткову ознаку високої якості управління та відповідальність, що ми вважаємо, має місце для реалізації даного проекту. При цьому основні кваліфікаційні критерії залишаються незмінними та вимогам Закону не суперечать.
Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді:
08.11.2024 12:48
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
3b9bb4da32774dd6b9288ea7874eff61
Дата опублікування:
07.11.2024 17:26
Опис:
ДСТУ ISO 26000:2019 Настанови щодо соціальної відповідальності (ISO 26000:2010, IDT) не містить жодних вимог, які б могли ставитись, в тому числі до суб'єктів господарювання. Прошу роз'яснити яким чином сертифікат відповідності ДСТУ ISO 26000:2019 може підтверджувати відповідність вимогам, за відсутності таких вимог у самому стандарті ??
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за уточнення.
Згідно із ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник має право встановлювати додаткові вимоги для учасників тендеру, щоб гарантувати їхню здатність виконати роботи якісно, вчасно та безпечно. ДСТУ ISO 26000:2019 — це стандарт, який надає керівні вказівки щодо соціальної відповідальності організацій. Він підтверджує, що компанія добровільно передбачає дотримання принципів соціальної відповідальності, таких як етична поведінка, прозорість, відповідальність перед суспільством, своїми контрагентами (зокрема і Замовником) та іншими зацікавленими сторонами. Отож, цей сертифікат може опосередковано підтверджувати високий рівень управління та відповідальності компанії перед суспільством , що позитивно характеризує потенціал учасника щодо дотримання етичних норм, включаючи соціальні аспекти в роботі, що може бути додатковим критерієм при виборі постачальника. Замовник встановив вимоги про надання сертифіката відповідності ДСТУ ISO 26000:2019 для підтвердження загального рівня соціальної відповідальності та етичних стандартів учасників. Даний сертифікат надає додаткову ознаку високої якості управління та відповідальність, що ми вважаємо, має місце для реалізації даного проекту. При цьому основні кваліфікаційні критерії залишаються незмінними та вимогам Закону не суперечать.
Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді:
08.11.2024 12:47
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
1aa46edc60794e04b055dc2c45c7c48e
Дата опублікування:
07.11.2024 17:21
Опис:
Замовник у своїй відповідні на запитання вказує що встановив вимогу про надання сертифікату відповідності ДСТУ ISO 26000:2019 для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Частиною 2 статті 16 визначено такі кваліфікаційні критерії: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Прошу роз'яснити, відповідність якому з кваліфікаційних критеріїв може підтвердити наявність сертифікату відповідності ДСТУ ISO 26000:2019 ??
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за уточнення.
Згідно із ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник має право встановлювати додаткові вимоги для учасників тендеру, щоб гарантувати їхню здатність виконати роботи якісно, вчасно та безпечно. ДСТУ ISO 26000:2019 — це стандарт, який надає керівні вказівки щодо соціальної відповідальності організацій. Він підтверджує, що компанія добровільно передбачає дотримання принципів соціальної відповідальності, таких як етична поведінка, прозорість, відповідальність перед суспільством, своїми контрагентами (зокрема і Замовником) та іншими зацікавленими сторонами. Отож, цей сертифікат може опосередковано підтверджувати високий рівень управління та відповідальності компанії перед суспільством , що позитивно характеризує потенціал учасника щодо дотримання етичних норм, включаючи соціальні аспекти в роботі, що може бути додатковим критерієм при виборі постачальника. Замовник встановив вимоги про надання сертифіката відповідності ДСТУ ISO 26000:2019 для підтвердження загального рівня соціальної відповідальності та етичних стандартів учасників. Даний сертифікат надає додаткову ознаку високої якості управління та відповідальність, що ми вважаємо, має місце для реалізації даного проекту. При цьому основні кваліфікаційні критерії залишаються незмінними та вимогам Закону не суперечать.
Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді:
08.11.2024 12:46
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
c6dc6367d7b04f329e90af36c22a2e6f
Дата опублікування:
04.11.2024 10:48
Опис:
Додатком №2 до тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл Держпраці на використання машин/механізмів, які становлять підвищену небезпеку або декларації, які підтверджують відповідність техніки (машин/механізмів, які становлять підвищену небезпеку) вимогам Технічного регламенту безпеки машин (відповідно до Постанови КМУ від 30.01.2013 №62) на коток дорожній, автогрейдер. Документ має бути виданий на власника техніки. Прошу роз'яснити, яким чином декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці чи дозвіл, які видані на власника техніки, яка орендується учасником надають право такому учаснику на експлуатацію (застосування) орендованих машин підвищеної небезпеки ??
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за Ваше звернення/уточнення. Згідно з Додатком №2 до тендерної документації, встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл Держпраці на використання машин/механізмів, які становлять підвищену небезпеку, або декларації, що підтверджують відповідність техніки.
Закон України «Про охорону праці» (ст. 21) передбачає, що підприємства, установи та організації, які експлуатують машини та механізми підвищеної небезпеки, зобов'язані отримати відповідний дозвіл на експлуатацію такої техніки, а також забезпечити її відповідність вимогам охорони праці та безпеки. Постанова Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 №62 регламентує обов’язкове отримання дозволів для експлуатації машин підвищеної небезпеки та передбачає, що машини, які використовуються в умовах підвищеної небезпеки, повинні бути сертифіковані або мати декларацію відповідності. Ці документи можуть бути видані як власнику техніки, так і орендарю.
Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 також встановлює особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг під час дії правового режиму воєнного стану, а також протягом 90 днів після його завершення. Дана постанова зобов'язує замовників забезпечити відповідність техніки, яка експлуатується, вимогам охорони праці незалежно від форми власності техніки.
Якщо в технічному завданні не передбачено використання машин та механізмів підвищеної небезпеки, замовник все одно має право запросити від учасників підтвердження відповідності їхньої техніки вимогам охорони праці у випадку, якщо під час виконання договору буде необхідність залучення такої техніки.
Відповідно до вищезазначеного законодавства, замовник залишає за собою право вимагати надання даного документа. Це дає можливість замовнику забезпечити додатковий рівень захисту, що відповідає вимогам чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про охорону праці» та постанов Кабінету Міністрів України №62 і №1178.
Дата відповіді:
04.11.2024 15:48
Відповідь надана
Додаток №2
Номер:
6067ec86c92a4e378e206a3a5dfd46e4
Дата опублікування:
01.11.2024 11:05
Опис:
Відповідно до Додатку №2 замовник вимагає надання учасниками в складі тендерної пропозиції Сертифікату на систему інжинірингу пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей), що виданий Учаснику та сертифікат внутрішнього аудитора у цій сфері. В цей же час ДСТУ ISO 23932:2018 визначає принципи оцінки рівня пожежної безпеки. Проте, предметом закупівлі не передбачено надання інжинірингових послуг з оцінки рівнів пожежної безпеки. І така діяльність немає нічого спільного із наданням послуг з експлуатаційного утримання автомобільної дороги, що є предметом закупівлі. Прошу роз'яснити чи передбачено технічним завданням за предметом закупівлі проведення оцінки рівнів пожежної безпеки ?? Якщо не передбачено - прошу роз'яснити на яких правових підставах замовник вимагає надання учасниками сертифікатів відповідності, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі ??
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за Ваше звернення/уточнення. Вимога щодо наявності Сертифікату на систему інжинірингу пожежної безпеки відповідно до ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) базується на принципах забезпечення комплексної безпеки при виконанні робіт, що можуть бути пов’язані з ризиками для здоров’я та життя людей, а також із безпекою інфраструктурних об’єктів. Незважаючи на те, що предмет закупівлі не передбачає пряму оцінку пожежної безпеки, на даний час, Замовник вважає, що відповідні знання та компетенції учасника щодо дотримання вимог безпеки є важливими у рамках загальної експлуатації, ремонту та утримання автомобільних доріг, особливо під час робіт із використанням техніки та обладнання, які можуть нести ризики займання. Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, що стосуються досвіду, знань, компетенцій та репутації учасника, необхідних для безпечного та належного виконання послуг. Вимога щодо підтвердження рівня знань та здатності забезпечувати пожежну безпеку під час виконання робіт є частиною цих критеріїв, які покликані гарантувати надійність та безпеку при експлуатації доріг. Крім того, згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник має право вимагати документи, які він вважає необхідними для забезпечення відповідності учасника вимогам предмету закупівлі та з метою виконання заходів з безпеки, що можуть прямо чи опосередковано впливати на експлуатацію доріг. Таким чином, вимога щодо надання сертифікатів з пожежної безпеки обґрунтована необхідністю загального забезпечення безпеки робіт, що будуть здійснюватись внаслідок вкладення договору по даній Закупівлі.
Дата відповіді:
04.11.2024 15:45
Відповідь надана
Додаток №2
Номер:
95039e52ae3540e199ce34fa477fe512
Дата опублікування:
01.11.2024 10:57
Опис:
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати Сертифікат на систему соціальної відповідальності ДСТУ ISO 26000:2019 (ISO 26000:2010, IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей), що виданий Учаснику та сертифікат внутрішнього аудитора за цим стандартом. Проте, відповідно до пункту 1 «Сфера застосування» ДСТУ ISO 26000:2019 цей стандарт не є стандартом системи менеджменту. Він непризначений і непридатний для цілей сертифікації, обов'язкового чи контрактного застосування. Будь-яка пропозиція сертифікувати або твердження про сертифікацію відповідно до цього стандарту буде спотворювати призначеність та мету і буде неправильним використанням цього стандарту. Оскільки цей стандарт не містить вимог, будь-яка подібна сертифікація не буде свідченням відповідності цьому стандарту. Отже проведення сертифікації за ДСТУ ISO 26000:2019 заперечується самим стандартом. Прошу роз'яснити на яких правових підставах замовник вимагає проведення сертифікації за стандартом ДСТУ ISO 26000:2019 якщо сам стандарт заперечує можливість сертифікації за таким стандартом ??
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за Ваше звернення/уточнення. Замовник має право вимагати від учасників надання документів, які вважає необхідними для підтвердження їхньої відповідності встановленим критеріям. Це передбачено статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), яка дозволяє замовнику визначати кваліфікаційні критерії, що підтверджують здатність учасників виконати замовлення з урахуванням його специфіки, обсягів та якості робіт. У контексті закупівель на обслуговування автомобільної дороги, замовник встановив вимогу щодо соціальної відповідальності учасників як частину критеріїв для забезпечення якості та відповідності етичним стандартам. Додатково, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, замовник має право визначати перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. У цьому випадку використання принципів ISO 26000 як еталону соціальної відповідальності допомагає встановити належний рівень соціальних стандартів, а отже, Замовник знатиме, із ким буде співпрацювати. Отже, вимога щодо надання документа, що підтверджує соціальну відповідальність, є правом замовника, передбаченим законодавством, і надає можливість учасникам підтвердити відповідність соціальним стандартам.
Дата відповіді:
04.11.2024 15:43