-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги заправки та регенерації картриджів
Завершена
259 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 591.40 UAH
мін. крок: 1% або 2 591.40 UAH
Період уточнення:
31.10.2024 16:18 - 05.11.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо утилізації
Номер:
ce4ce34ba3174100b1eef9dd1c060100
Дата опублікування:
01.11.2024 19:03
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" до Тендерної документації зазначено наступне: "Виконавець зобов`язаний утилізувати одержаний в процесі роботи за договором відпрацьований матеріал та інші відходи. На підтвердження можливості утилізації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на проведення утилізації з контрагентом, який має на це відповідну ліцензію. Термін дії зазначеного договору повинен бути дійсним до кінця строку надання послуг". Учасники не повинні мати такий договір, оскільки технічним завданням не передбачено надання послуг із збирання, перевезення, зберігання, оброблення та утилізації відходів, яке потребує спеціального транспорту та укладення відповідного договору. Повідомляємо, що відходи, які будуть утворюватися від надання послуг, які є предметом даної закупівлі, можуть вивозитися самостійно Учасником. Зверніть увагу на рішення АМКУ по аналогічній закупівлі UA-2024-06-05-007264-a, яка визнала неправомірною дану вимогу (п. 3) Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділом І «Загальні вимоги до послуг заправки та регенерації картриджів» передбачено, що Виконавець зобов`язаний утилізувати одержаний в процесі роботи за договором відпрацьований матеріал та інші відходи.
Слід зазначити, що тонер для принтера класифікується як небезпечні відходи. Враховуючи, що послуги з заправки здійснюються за місцезнаходженням Замовника, цілком правомірно вимагати від Виконавця утилізації отриманих відходів за результатами надання послуг з огляду на приписи пп.2 п.2 ст.27 Закону України «Про управління відходами». Утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами. За порушення законодавства у сфері управління відходами передбачена відповідальність відповідно до ст. 57 Закону України «Про управління відходами».
Також звертаємо увагу, що у зазначеній Вами процедурі закупівлі UA-2024-06-05-007264-a технічним завданням не було передбачено утилізації відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, на відміну від технічного завдання нашої процедури закупівлі.
З огляду на Вищевикладене, кожен потенційний Учасник закупівлі, який здійснює діяльність у сфері надання послуг заправки та відновлення (регенерації) картриджів, повинен мати відповідний договір з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами або відповідну ліцензію.
Дата відповіді:
04.11.2024 14:54
Відповідь надана
Щодо дискримінаційної вимоги
Номер:
8957c09a33224cf2a5d48df0c79fa661
Дата опублікування:
01.11.2024 19:00
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу, яка порушуює принципи добросовісної конкуренції у додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", а саме : " Послуги із заправки картриджів мають здійснюватися за місцем розташування Виконавця за адресою м. Дніпро або за адресою Замовника у м. Дніпрі". Дана вимога суттєво звужує коло потенційних учасників, які мають можливість приймати участь та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі.
Згідно з Законом України "Про Публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Або просимо надати посилання на норму законодавства україни де дозволене висування таких вимог?
Відповідь:
Шановний потенційний Учасник! За результатами розгляду Вашого звернення від 01.11.2024 повідомляємо наступне. На Вашу думку, Вимога Замовника щодо надання послуг за місцем розташування Виконавця за адресою м. Дніпро або за адресою Замовника у м. Дніпрі, є дискримінаційною.
Згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 6 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості про місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Відповідно до умов тендерної документації, послуги із заправки картриджів мають здійснюватися за місцем розташування Замовника. Надання послуг із регенерації картриджів надається Виконавцем безпосередньо у сервісному центрі лише за умови, що виконання цих послуг за місцем розташування Замовника неможливе, або призведе до зниження рівня якості надання цих послуг. Крім того, у Замовника наявні картриджі, робота з якими дозволяється лише під наглядом адміністратора безпеки, тобто у приміщенні Замовника. З викладеного вбачається, що Переможець повинен здійснити заправку/відновлення картриджів за місцем розташування Замовника. Надання послуг на території Замовника не є порушенням технологічного процесу і не вплине на якість послуг. Крім того, Виконавець у разі неякісного відновлення картриджа (осипання тонеру в принтері, заклинювання валів, дефект друку (смуги чорні або білі, плями, крапки, розмите або нечітке зображення, затемнення, блідий друк, сторонній фон, в тому числі і на зворотному боці відбитка) повинен здійснити якісне повторне відновлення картриджа за власний рахунок і провести роботи по очищенню забруднень пов'язаних з осипанням тонеру не пізніше наступних чотирьох годин після звернення, що зумовлено обмеженою кількістю картриджів у Замовника.
Умовами тендерної документації передбачено, що Надання послуг із регенерації картриджів надається Виконавцем безпосередньо у сервісному центрі за умови, що виконання цих послуг за місцем розташування Замовника неможливе, або призведе до зниження рівня якості надання цих послуг. Доставка картриджів та їх частин на регенерацію/ремонт тощо, їх повернення та інші транспортні послуги здійснюються власними силами та за рахунок Виконавця. Здійснення доставки картриджей на регенерацію/ремонт у сервісний центр із задіянням поштових перевізників не передбачено. Наголошуємо, що у Замовника в штаті відсутні штатні працівники, які за своїми посадовими або службовими обов’язками повинні здійснювати доставку картриджей до/з поштових відділень. Залучення ж до цього процесу працівників ТУ ДБР під час виконання ними прямих посадових обов’язків неможливе. Крім того, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципом здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Проте відповідно до сервісу калькулятору вартості доставки Нової пошти, вартість доставки картриджу Xerox WC3335/3345/PH3330 Black (15000 стор) до міста Кам’янське Дніпропетровської області при оголошеній вартості оригінального картриджу у 10800,00 грн і вазі 1,3 кг становить від 134,00 до 144,00 грн в одну сторону. Відповідно до проведеного аналізу кон’юнктури ринку вартість відновлення/регенерації такого картриджу у м. Дніпрі становить від 600,00 до 650,00 грн. Якщо вартість транспортування буде складати від 268,00 до 288,00 грн, то вихід на поріг рентабельності можливий лише за рахунок використання дешевих неоригінальних матеріалів, що може призвести до значного зниження якості надання послуг, і як наслідок, до виходу з ладу фотокопіювальної техніки замовника. У випадку направлення працівника потенційного переможця у відрядження з іншого міста до м. Дніпра відповідно до законодавства окрім компенсації вартості проїзду необхідно буде заплатити добові, розмір яких у 2024 році становить для відряджень по Україні в розрахунку за кожен календарний день такого відрядження – 710 грн. Тож з урахуванням зростання собівартості надання послуг потенційним Учасником, враховуючи, що метою любої підприємницької діяльності є отримання прибутку, за умови знаходження потенційного Учасника навіть у межах області, існує ризик ігнорування такого принципу публічних закупівель, як максимальна економія.
Таким чином, відповідно до п. 6 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зазначив у тендерній документації місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, а саме: м. Дніпро, за місцем розташування Замовника.
Дата відповіді:
04.11.2024 12:37