• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код CPV 45260000-7 по ДК 021:2015 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт технологічних приміщень ІЛК). РПЗ-2.36

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел. (05136) 4-21-77. З технічних питань: Фахівець т. (05136) 4-11-48.

Завершена

5 126 733.13 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.5% або 75 000.00 UAH
Період уточнення: 31.10.2024 16:03 - 23.11.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо терміну виконання робіт

Номер: 3c5a2b60366641bcaa6965a5f119473a
Дата опублікування: 06.11.2024 09:56
Опис: За вимогами тендерної документації (далі по тексту – ТД) до відкритих торгів з особливостями UA-2024-10-31-010463-a за темою «Код CPV 45260000-7 по ДК 021:2015 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт технологічних приміщень ІЛК)» строк виконання зазначених робіт – 25.12.2024. При цьому кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2024 р. о 10:00, а початок аукціону: 20 листопада 2024 р. о 13:14. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» мінімально можливий строк укладання договору – 6 – 9 грудня 2024 року. Тобто на закупівлю та постачання матеріалів і виконання робіт залишиться 16 – 19 календарних днів. Згідно локальних кошторисів, які зазначені у пункті 2.2 ТДПЗ(р). 23.0937.0045-2024 (Додаток 1 до ТД) загальні витрати труда робітників-будівельників та робітників-монтажників складають 6331,44 люд.год. Тобто за умови роботи бригади з 15 чоловік термін виконання робіт складе: 6331,44/(15 чол.*8 год.)=52,7 календарних днів, а за умови роботи тільки в робочі дні - 2,5 місяця. Окрім цього потрібен час на закупівлю та постачання необхідних матеріалів. Враховуючи вище викладене просимо внести зміни до тендерної документації в частині перенесення терміну завершення робіт з капітального ремонту технологічних приміщень ІЛК на 31.03.2025. Також просимо підтвердити, що постачання обладнання, монтаж якого передбачено у кошторисах №02-01-01/ПВ-014-лк971ов (кондиціонери в кількості 3 шт.) та №02-01-04/ПВ-014-лк969е (пункт розподільчий в кількості 1 шт.), здійснюється силами Замовника, так як умовами ТД не передбачено його закупівля силами Виконавця. Якщо це так, то терміни постачання зазначеного обладнання теж впливають на строки виконання робіт.
Відповідь: Тендерною документацією передбачено, що терміни виконання робіт можуть корегуватись. Наразі фінансування цієї роботи передбачено тільки на 2024 рік. У разі погодження фінансування даних робіт на 2025 рік, до тендерної документації будуть внесені зміни у частині термінів виконання робіт, а саме подовження до кінця 2025 року. Постачання обладнання, монтаж якого передбачено у кошторисах №02-01-01/ПВ-014-лк971ов (кондиціонери в кількості 3 шт.) та №02-01-04/ПВ-014-лк969е (пункт розподільчий в кількості 1 шт.), здійснюється силами Замовника.
Дата відповіді: 08.11.2024 16:16
Відповідь надана

Щодо досвіду робіт

Номер: 2672d1d361ac4665b3756908da74ff99
Дата опублікування: 01.11.2024 14:21
Опис: Під час розгляду тендерної документації (далі по тексту – ТД) до відкритих торгів з особливостями UA-2024-10-31-010463-a за темою «Код CPV 45260000-7 по ДК 021:2015 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт технологічних приміщень ІЛК)» виникло запитання, а саме: У підпункту 1 пункту 5 розділу III ТД та у пункті 2 розділу «Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі «Капітальний ремонт технологічних приміщень ІЛК» ТДПЗ(р).23.0937.0045-2024 (Додаток 1 до ТД) зазначено, що учасник повинен надати: «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)… Учасник повинен вказати не менше 1 (кількість) виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме - капітального ремонту приміщень». У нашого підприємства в наявності є досвід робіт з ремонту приміщень, без визначення капітальний або поточний. Враховуючи вищевикладене просимо розглянути можливість викласти підпункт 1 пункту 5 розділу III ТД та пункт 2 розділу «Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі «Капітальний ремонт технологічних приміщень ІЛК» в складі тендерної пропозиції» ТДПЗ(р).23.0937.0045-2024 (Додаток 1 до ТД) у наступній редакції: «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)… Учасник повинен вказати не менше 1 (кількість) виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме - ремонту приміщень».
Відповідь: Повідомляємо: Згодні з суттю питання, найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 04.11.2024 12:09