-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо через мережу АЗС по відомостям / наливом
Завершена
62 796 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 313 980.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 313 980.00 UAH
Період уточнення:
31.10.2024 09:00 - 09.11.2024 00:00
Відповідь надана
Звернення
Номер:
20235959e4614f5bac573d40a8c0e947
Дата опублікування:
08.11.2024 14:50
Опис:
Вимагаємо у замовника внести зміни до тендерної документації у зв’язку з порушенням норм чинного Законодавства, а саме:
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації встановлено:
У разі, якщо Дизельне паливо поставляється наливом: поставка (передача) товару здійснюється до місця зберігання за власний рахунок постачальника. Форма поставки - автотранспорт учасника спецавтомобіль-паливозаправник (надається свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, у разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг, надаються копії документів про право користування або про надання послуг техніки ускладі тендерної пропозиції), згідно заявок Замовника на протязі 1 (однієї ) доби, враховуючи режим роботи підприємства та необхідність негайного реагування на виняткові погодні умови (надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
В складі тендерної пропозиції учасник закупівлі надає завірену діючу ліцензію на надання послуг перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
В складі тенедреної пропозиції учасник закупівлі надає документи, що підтверджують наявність бази для зберігання нафтопродуктів на праві власнсоті або користування.
Якість палива повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства-виробника. Підтвердженням якості з боку Постачальника є паспорт технічного контролю (якості) нафтопродукту відповідно до заявленої марки пального, який Постачальник разом із Сертифікатом надає Замовнику (Покупцю) на кожну партію товару, що постачається та надати скан копію у складі тендерної пропозиції.
Замовником встановлено вимоги щодо надання матеріально технічної бази а саме:
(свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, у разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг, надаються копії документів про право користування або про надання послуг техніки у складі тендерної пропозиції)
В складі тендерної пропозиції учасник закупівлі надає завірену діючу ліцензію на надання послуг перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
В складі тендерної пропозиції учасник закупівлі надає документи, що підтверджують наявність бази для зберігання нафтопродуктів на праві власності або користування.
Всі вище перелічені вимоги порушують пункт 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості):
29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
А згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тобто якщо закупляєте тверде паливо, бензин, дизельне пальне, природний газ, газ скраплений для автомобільного транспорту, газ скраплений для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричну енергію, то ви не можете установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовником визначено: Якість палива повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та ТУ підприємства-виробника. Підтвердженням якості з боку Постачальника є паспорт технічного контролю (якості) нафтопродукту відповідно до заявленої марки пального, який Постачальник разом із Сертифікатом надає Замовнику (Покупцю) на кожну партію товару, що постачається та надати скан копію у складі тендерної пропозиції.
Національні стандарти України — стандарти, прийняті національним органом стандартизації України, функції якого станом на січень 2024 року виконує державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ»). Національні стандарти України мають позначення «ДСТУ».
Предметом закупівлі являється : Дизельне паливо що відповідає стандарту ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови.
Однак ні ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови. чи ТУ підприємства-виробника не визначено вимоги які замовник вимагає у Додатку 2 до тендерної документації а саме щодо МТБ.
Дана вимога окрім того, що порушує п.29 Особливостей, також є дискримінаційною, та такою що обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників.
Відповідна вимоги обмежують потенційних Учасників у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації шляхом виключення вимог щодо матеріально технічної бази.
Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 164-14 КУпАП, зокрема, якщо тендерна документація складена не відповідно до вимог закону, це тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Окрім цього надаємо позицію АМКУ:
Антимонопольним комітетом було опубліковано «Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії» Опубліковано 22 лютого 2024 року о 16:00, що аналогічно підпадає під пункт 29 особливостей як і бензин та дизельне пальне, у якому було чітко визначено що:
«1. Застосування положень пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Згідно з пунктом 1 частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Водночас, у порушення зазначених положень Особливостей, замовники в тендерній документації на закупівлю електричної енергії встановлюють вимоги щодо підтвердження учасниками їх відповідності таким кваліфікаційним критеріям, як: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Приклади рішень Комісії:
від 02.10.2023 № 15637-р/пк-пз (UA-2023-09-13-014598-a);
від 23.11.2023 № 18879-р/пк-пз ( UA-2023-11-09-004209-a);
від 19.12.2023 № 20482-р/пк-пз (UA-2023-12-04-019372-a).»
Джерело: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-elektrychnoi-enerhii
Окрім всього вище сказано Листом № 3323-04_78667-06 від 08.12.2022. Міністерство економіки України як Уповноважений орган, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель, згідно з пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), на численні звернення суб’єктів сфери публічних закупівель щодо порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг згідно з Особливостями, повідомляє:
«Щодо кваліфікаційних критеріїв
Пунктом 29 Особливостей установлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Отже, у наведеному випадку замовник не встановлює та не вимагає від учасників процедури закупівлі наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як кваліфікаційних критеріїв. Інші кваліфікаційні критерії, такі як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, що визначені пунктами 3 і 4 частини другої статті 16 Закону, можуть застосовуватись за рішенням замовника.
Водночас пунктом 45 Особливостей передбачено, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Отже, постановою № 1178 визначено особливий підхід до встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасника та надано право замовнику самостійно визначати потребу в необхідності їх застосування у випадку придбання товару (крім передбачених пунктом 29 Особливостей).»
Джерело: https://infobox.prozorro.org/articles/shchodo-osoblivostey-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-na-period-diji-pravovogo-rezhimu-voyennogo-stanu-ta-protyagom-90-dniv-z-dnya-yogo-pripinennya-abo-skasuvannya
У разі ігнорування порушення наших прав, будемо вимушені звернутися зі Скаргою до ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ чи Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний Учасник,
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель.
Пунктом 29 Особливостей установлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Отже, у наведеному випадку замовник не встановлює та не вимагає від учасників процедури закупівлі наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як кваліфікаційних критеріїв. Інші кваліфікаційні критерії, такі як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, що визначені пунктами 3 і 4 частини другої статті 16 Закону, можуть застосовуватись за рішенням замовника.
Водночас пунктом 45 Особливостей передбачено, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Отже, постановою № 1178 визначено особливий підхід до встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасника та надано право замовнику самостійно визначати потребу в необхідності їх застосування у випадку придбання товару (крім передбачених пунктом 29 Особливостей).
При закупівлі паливо мастильних матеріалів Замовником було дотримано норми чинного законодавства та чітко встановлено кваліфікаційні вимоги, які наведені в Додатку №5 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ».
Замовником, не вимагались положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Інші кваліфікаційні вимоги, які наведені в Додатку №5 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ» визначені пунктами 3 і 4 частини другої статті 16 Закону.
Замовник вважає, що матеріально-технічна база – це сукупність матеріальних, речових елементів, засобів виробництва, робочої сили які використовуються і можуть бути використані в економічних процесах (тобто наявність автозаправних колонок, нафтобази або відповідного ТЗ, допоміжного обладнання, іт.д.). Комунальне підприємство «Чернівецьке тролейбусне управління» є підприємством, яке забезпечує пасажирські перевезення в місті Чернівці. Тому, наявність у користуванні або у власності АЗС, Нафтобази, ТЗ не є матеріально-технічною базою, а являється технічною складовою, яка забезпечує можливість заправляти транспортні засоби підприємства.
Документальне підтвердження Учасника перебування АЗС, Нафтобази, ТЗ у власності Учасника або у оренді дає гарантію Замовнику щодо якісного та безперебійного виконання умов договору про закупівлю протягом строку дії договору.
Дата відповіді:
11.11.2024 15:11
Відповідь надана
Просимо надати розяснення
Номер:
412a456383b54b7a8b7aa835f4dea1c4
Дата опублікування:
04.11.2024 10:55
Опис:
Додатком 2 Тендерної документації передбачено:
У разі, якщо Дизельне паливо поставляється наливом: поставка (передача) товару здійснюється до місця зберігання за власний рахунок постачальника. Форма поставки - автотранспорт учасника спецавтомобіль-паливозаправник (надається свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, у разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг, надаються копії документів про право користування або про надання послуг техніки у складі тендерної пропозиції), згідно заявок Замовника на протязі 1 (однієї ) доби, враховуючи режим роботи підприємства та необхідність негайного реагування на виняткові погодні умови (надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
В складі тендерної пропозиції учасник закупівлі надає завірену діючу ліцензію на надання послуг перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
1. Просимо розяснити що саме Замовник має на увазі під «автотранспорт учасника спецавтомобіль-паливозаправник» чи під дане визначення підпадає : спеціалізований сідловий тягач з спеціалізованим напівпричепом цистерною які колібровані та обладнані насосом та шлангом.
2. Просимо надати роз’яснення для виконання умов Тендерної документації плануємо поставляти паливо на автотранспорті партнерів з яким укладено договір перевезення, чи достатньо у складі тендерної пропозиції надати :
- свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів відповідно до вимог ТД
- Договір з перевізником про надання послуг
- завірену діючу ліцензію на надання послуг перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом ПАРТНЕРА.
Просимо підтвердити або надати обґрунтовану заперечення.
Окрім цього нагадуємо що відповідно до пункту 29 Особливостей уУ разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Відповідь:
Шановний учасник,
1. Просимо розяснити що саме Замовник має на увазі під «автотранспорт учасника спецавтомобіль-паливозаправник» чи під дане визначення підпадає : спеціалізований сідловий тягач з спеціалізованим напівпричепом цистерною які колібровані та обладнані насосом та шлангом.
спецавтомобіль-паливозаправник це окремий колісний засіб, який має не менше чотирьох коліс і призначений для транспортування, короткочасного зберігання та заправки автомобілів, різних механізмів та машин з одночасним вимірюванням об'єму виданого палива.
Чи під дане визначення підпадає : спеціалізований сідловий тягач з спеціалізованим напівпричепом цистерною які колібровані та обладнані насосом та шлангом.
Під дане визначення не підпадає надане вами визначення, сідловий тягач і напівпричіп - це разом автопоїзд, але окремо два транспортні засоби, оскільки фактично зазначене вами є двома транспортними засобами, один з яких є фактично причіпним під визначення спецавтомобіля-паливозаправника не підпадає.
2. Просимо надати роз’яснення для виконання умов Тендерної документації плануємо поставляти паливо на автотранспорті партнерів з яким укладено договір перевезення, чи достатньо у складі тендерної пропозиції надати : - свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів відповідно до вимог ТД - Договір з перевізником про надання послуг - завірену діючу ліцензію на надання послуг перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом ПАРТНЕРА.
Тендерною документацією вимагається саме наявність на праві власності або у користуванні спецавтомобіля-паливозаправника для забезпечення безперебійного постачання нафтопродуктів окремими партіями згідно з замовленням Покупця протягом 1 доби з моменту направлення Покупцем заявки Постачальнику.
Дата відповіді:
06.11.2024 15:12
Відповідь надана
МТБ
Номер:
77cf1d021a4a4ceebe2668fcb6a006ae
Дата опублікування:
04.11.2024 10:51
Опис:
2. Шановний Замовнику, відповідно до тендерної документації (Додаток 2 )
Учасник має підтвердити знаходження не менше однієї власної або партнерської АЗС біля місць дислокації транспорту Покупця на відстані не більше 3 (трьох) км. та надати перелік таких АЗС у складі тендерної пропозиції у листі, складеному за довільною формою або спроможність поставки товару наливом за юридичною адресою Замовника: 58023 м. Чернівці вул. Комунальників, 12 спецавтомобілем-паливозаправником (не менше 1 одиниці, об'єм цистерни не менше 5м3, термін експлуатації не більше 15 років), бази для зберігання нафтопродуктів (для забезпечення цілодобового постачання нафтопродуктів за необхідності), надати лист, складений за довільною формою.
В складі тенедреної пропозиції учасник закупівлі надає документи, що підтверджують наявність бази для зберігання нафтопродуктів на праві власності або користування.
Просимо уточнити:
1. У вказаній вимозі згадується "бази для зберігання". Чи правильно ми розуміємо, що термін "бази" вжито у множині? Якщо так, просимо обґрунтувати дану вимогу.
2. Крім цього, учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність бази для зберігання нафтопродуктів на праві власності або користування.
Наше підприємство здійснює зберігання палива у партнера на підставі договору зберігання, та не має бази для зберігання на праві власності чи користування, так як це не вимагається Законом, оскільки даний спосіб надає можливість зберігання нафтопродуктів Замовників.
Даною вимогою ви дискримінуєте Учасників які здійснюють зберігання палива у партнерів згідно Договору зберігання.
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу наступним чином:
«В складі тенедреної пропозиції учасник закупівлі надає документи, що підтверджують наявність бази для зберігання нафтопродуктів на праві власності або користування або зберігання».
Запропонована зміна усуне дискримінаційні умови та сприятиме забезпеченню рівного доступу учасників до участі в тендері.
Також наголошуємо що відповідно до узагальненої практики АМКУ Найпоширенішою підставою для оскарження є обмеження замовником правової підстави користування матеріально-технічною базою виключно власністю або договором оренди. Оскільки всі учасники вільні у своїй господарській діяльності обирати прийнятну саме для них підставу користування таких як власність/оренда/користування/партнерський договір , обмеження замовником такого права є дискримінаційним.
Окрім цього Антимонопольним комітетом було опубліковано «Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії» Опубліковано 22 лютого 2024 року о 16:00, що аналогічно підпадає під під пункт 29 особливостей як і бензин та дизельне пальне, у якому було чітко визначено що:
«1. Застосування положень пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Згідно з пунктом 1 частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Водночас, у порушення зазначених положень Особливостей, замовники в тендерній документації на закупівлю електричної енергії встановлюють вимоги щодо підтвердження учасниками їх відповідності таким кваліфікаційним критеріям, як: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Приклади рішень Комісії:
від 02.10.2023 № 15637-р/пк-пз (UA-2023-09-13-014598-a);
від 23.11.2023 № 18879-р/пк-пз ( UA-2023-11-09-004209-a);
від 19.12.2023 № 20482-р/пк-пз (UA-2023-12-04-019372-a).»
Джерело: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-elektrychnoi-enerhii
Відповідь:
Шановний Учасник,
1. У вказаній вимозі згадується "бази для зберігання". Чи правильно ми розуміємо, що термін "бази" вжито у множині? Якщо так, просимо обґрунтувати дану вимогу.
В даному випадку словосполучення бази зберігання використовується в однині.
2. Крім цього, учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність бази для зберігання нафтопродуктів на праві власності або користування. Наше підприємство здійснює зберігання палива у партнера на підставі договору зберігання, та не має бази для зберігання на праві власності чи користування, так як це не вимагається Законом, оскільки даний спосіб надає можливість зберігання нафтопродуктів Замовників. Даною вимогою ви дискримінуєте Учасників які здійснюють зберігання палива у партнерів згідно Договору зберігання.
Так зокрема закупівля направлена на придбання пального, відповіднодо чинного законодавства місце оптової торгівлі пальним – місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;
місце зберігання пального – місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.
Таким чином законодавство визначає, що під час здійснення продажу пального з бази зберігання наливом через паливнозаправник, споруди чи обладнання мають перебувати у власності або користуванні.
Дата відповіді:
06.11.2024 15:09
Відповідь надана
Просимо надати розяснення:
Номер:
3ce67ef36ec84e858bdbfbc50e0df27f
Дата опублікування:
04.11.2024 10:50
Опис:
На підставі вимог тендерної документації (Додаток 2) маємо декілька запитань щодо умов поставки дизельного палива наливом.
Учасник має підтвердити знаходження не менше однієї власної або партнерської АЗС біля місць дислокації транспорту Покупця на відстані не більше 3 (трьох) км. та надати перелік таких АЗС у складі тендерної пропозиції у листі, складеному за довільною формою або спроможність поставки товару наливом за юридичною адресою Замовника: 58023 м. Чернівці вул. Комунальників, 12 спецавтомобілем-паливозаправником (не менше 1 одиниці, об'єм цистерни не менше 5м3, термін експлуатації не більше 15 років), бази для зберігання нафтопродуктів (для забезпечення цілодобового постачання нафтопродуктів за необхідності), надати лист, складений за довільною формою.
Надати Лист гарантію у довільній формі, про те, що учасник на вимогу Замовника зобов’язується продавати та відпускати Покупцеві нафтопродукти через свою АЗС або поставки дизельного палива наливом:
- по відомостям.
Запитання:
1. Чи зобов'язаний учасник у разі постачання дизельного палива виключно наливом, надавати будь-які документи, пов'язані з АЗС?
2. У вимозі щодо Листа гарантії зазначено, що учасник зобов’язується постачати паливо "по відомостям". Просимо роз'яснити, яку саме інформацію або які відомості учасник має надати в цьому листі, якщо поставка буде здійснюватися виключно наливом? Чи потрібно вказувати формулювання "по відомостям" для наливного постачання?
Відповідь:
Шановний учаснику,у разі постачання дизельного палива наливом,докумунти пов'язані з АЗС не потрібні.
Для наливного постачання має бути видаткові накладні.
Дата відповіді:
06.11.2024 12:00