-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з виміру опору ізоляції)
Торги не відбулися
332 208.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 322.09 UAH
мін. крок: 1% або 3 322.09 UAH
Період уточнення:
30.10.2024 15:49 - 04.11.2024 00:00
Відповідь надана
щодо сертифікату
Номер:
b3b59822281444108e881efe1371276f
Дата опублікування:
02.11.2024 13:30
Опис:
В тендерній документації зазначено, що учасник повинен надати в складі тендерної документації Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжинiринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», чи інший аналогічний сертифікат.
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців
Даний сертифікат не відноситься до предмета закупівлі взагалі
Відповідь:
Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Відповідні рішення, щодо правомірності вимог щодо надання сертифікатів ISO: - Рішення № 1137-р/пк-пз від 01.02.2023, оголошення № UA-2023-01-18-015548-a; - Рішення № 852-р/пк-пз від 25.01.2023, оголошення № UA-2023-01-11-008997-a; - Рішення № 5570-р/пк-пз від 27.04.2023, оголошення № UA-2023-04-13-003371-a; Предметом закупівлі є послуги з виміру опору ізоляції. Ця послуга безпосередньо пов’язана із забезпеченням пожежної безпеки на об’єктах, де виконуються вимірювання. Опір ізоляції впливає на можливість виникнення короткого замикання, яке є одним із основних чинників виникнення пожеж. Тому належна оцінка ризиків, пов’язаних із можливістю виникнення пожежі, є обов’язковою частиною якісного надання послуг із виміру опору ізоляції. Відповідність стандарту предмету закупівлі: Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 визначає загальні положення інжинірингу пожежної безпеки, зокрема для оцінювання пожежних ризиків. Надання цього сертифіката або аналогічного підтверджує, що виконавець послуги обізнаний із міжнародно визнаними методами оцінювання пожежного ризику, що є важливим аспектом при роботі з електрообладнанням та його ізоляцією. Таким чином, вимога надання сертифікату або аналогічного документу обґрунтована важливістю забезпечення пожежної безпеки, яка є невід'ємною частиною предмета закупівлі. Це гарантує, що учасник має необхідну компетентність у питаннях пожежної безпеки, пов’язаних із послугами вимірювання опору ізоляції, і здатен належним чином виконати вимоги замовника, що, у свою чергу, відповідає інтересам забезпечення безпеки об'єктів.
Дата відповіді:
04.11.2024 11:47
Відповідь надана
Щодо медичних книжок
Номер:
9b07d1dd4b2c482690d06314819aec78
Дата опублікування:
01.11.2024 13:55
Опис:
В тендерній документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати чинні особові медичні книжки та/або чинні медичні довідки про проходження медичного огляду на працівників, які будуть безпосередньо надавати послуги в закладах освіти.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з пунктом 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» «Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, СТАН ЗДОРОВ'Я, а також адреса, дата і місце народження.»
Зважаючи на те, що необхідність надання зазначеної вище конфіденційної інформації у випадку участі в тендері не визначена законом і її надання не є в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини просимо Вас вилучити з тендерної документації цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Звертаємо вашу увагу, послуги, що є предметом закупівлі надаються безпосередньо в закладах освіти, в тому числі дошкільної, в тому числі в тих що наразі функціонують. Тому вимога щодо надання чинних особових медичних книжок та/або чинних медичних довідок про проходження медичного огляду на працівників, які будуть безпосередньо надавати послуги в закладах освіти є правомірною та обґрунтованою. Погоджуємось, що згідно з пунктом 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» «Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, тому слід звернути увагу на вимогу п.1.3.11 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: " Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Таким чином персональними даними є відомості про фізичну особу, що дають можливість її ідентифікувати, а саме паспортні дані чи РНОКПП в поєднанні із інформацією про ПІБ особи. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала тендерну пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також письмову згоду від усіх осіб, персональні дані яких розкриваються в документах, файлах та інформації у складі тендерної пропозиції учасника, з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи та підписом."
Дата відповіді:
01.11.2024 14:35
Відповідь надана
Щодо сертифікатів
Номер:
139612a14fba4945984f4535138e207a
Дата опублікування:
01.11.2024 13:47
Опис:
В тендерній документації зазначено, що учасник повинен надати в складі тендерної документації Сертифікати: ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (або ДСТУ ISO 45001:2019), ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (або ДСТУ ISO 14001:2015), сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT).
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Зважаючи на те, що діючим законодавством не передбачена обов’язкова наявність у надавача послуг, що є предметом закупівлі, зазначених вище сертифікатів, просимо Вас вилучити з тендерної документації цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
З огляду на зазначену норму замовники встановлюючи в тендерній документації вимоги щодо підтвердження певної інформації від учасника вимагають подання ними документів - протоколів випробувань, декларацій, сертифікатів.
як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Відповідні рішення, щодо правомірності вимог щодо надання сертифікатів ISO:
- Рішення № 1137-р/пк-пз від 01.02.2023, оголошення № UA-2023-01-18-015548-a;
- Рішення № 852-р/пк-пз від 25.01.2023, оголошення № UA-2023-01-11-008997-a;
- Рішення № 5570-р/пк-пз від 27.04.2023, оголошення № UA-2023-04-13-003371-a;
Предметом закупівлі є послуги з виміру опору ізоляції. Ця послуга безпосередньо пов’язана із забезпеченням пожежної безпеки на об’єктах, де виконуються вимірювання. Опір ізоляції впливає на можливість виникнення короткого замикання, яке є одним із основних чинників виникнення пожеж. Тому належна оцінка ризиків, пов’язаних із можливістю виникнення пожежі, є обов’язковою частиною якісного надання послуг із виміру опору ізоляції.
Відповідність стандарту предмету закупівлі: Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 визначає загальні положення інжинірингу пожежної безпеки, зокрема для оцінювання пожежних ризиків. Надання цього сертифіката або аналогічного підтверджує, що виконавець послуги обізнаний із міжнародно визнаними методами оцінювання пожежного ризику, що є важливим аспектом при роботі з електрообладнанням та його ізоляцією. Таким чином, вимога надання сертифікату або аналогічного документу обґрунтована важливістю забезпечення пожежної безпеки, яка є невід'ємною частиною предмета закупівлі. Це гарантує, що учасник має необхідну компетентність у питаннях пожежної безпеки, пов’язаних із послугами вимірювання опору ізоляції, і здатен належним чином виконати вимоги замовника, що, у свою чергу, відповідає інтересам забезпечення безпеки об'єктів.
Дата відповіді:
04.11.2024 11:45