• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо

Завершена

3 536 595.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 365.00 UAH
Період уточнення: 30.10.2024 14:40 - 05.11.2024 15:00
Відповідь надана

протокол випробування, атестат та сфера акредитації

Номер: 1aa42c0a675b49c4a67639112295929f
Дата опублікування: 31.10.2024 22:03
Опис: Згідно Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. п2. Для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель наступні документи: п.2.1. Сканований оригінал або копію протоколу випробувань на паливні брикети, виданого незалежною лабораторією на ім’я Учасника або Виробника, який включає наступні показники: волога, зольність, нижча теплота згорання, щільність, сірка, дрібні частинки, хлор, азот, діаметр (ширина) та довжина брикету. Показники діаметру (ширини) та довжини мають відповідати ДСТУ 8358:2015 та мають бути відображені у протоколі випробувань. Протокол має бути виданий незалежною акредитованою лабораторією, яка внесена у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті «Національного агентства з акредитації України». Разом з тим орган з оцінки відповідності, що видав протокол випробувань, повинен мати нормативні документи на методи випробувань у власній сфері акредитації по усім переліченим показникам предмета закупівлі. Тому, якщо атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності знаходиться не в публічному доступі, Учасник повинен забезпечити наявність таких документів серед пропозиції. У разі якщо нормативні документи на методи випробувань до предмета закупівлі не входять до сфери акредитації органу з оцінки відповідності, дані обставини будуть розцінені, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Повідомляємо що надання таких документів є дискримінацією, оскільки протокол випробувань видається на товар, який вже є у наявності в учасника. Враховуючи немалу кількість предмету закупівлі, ми не маємо в наявності на момент подання пропозицій товару, а плануємо його придбання у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі. Отже, Замовник даною вимогою надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар, або які мають договір укладений із виробником і такий протокол наявний у виробника. Також, протокол випробувань не є обов’язковими згідно вимог чинних національних стандартів для ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, зазначену вимогу Оголошення зможуть виконати лише ті учасники, які зможуть надати протокол випробувань на паливні брикети, виданого незалежною лабораторією на ім’я Учасника або Виробника, який включає наступні показники: волога, зольність, нижча теплота згорання, щільність, сірка, дрібні частинки, хлор, азот, діаметр (ширина) та довжина брикету. Та атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності. Встановивши таку вимогу, Замовник порушує такий принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність. Враховуючи наведене, дані вимоги є дискримінаційними та незаконними, та потенційні учасники не зможуть їх виконати. З цього приводу існує практика АМКУ. Рішення № 41р/пк-пз від 10.06.2016. Оголошення № UA-2016-05-04-000047-с Орган оскарження задовольнив вимоги скаржника у частині встановлення замовником до учасників дискримінаційних вимог щодо надання протоколу випробувань за показниками якості, виданого відповідною лабораторією, в якому зазначено результати всіх випробувань продукції, що є предметом закупівлі. Таким чином, рішенням АМКУ від 10.06.16 р. № 41 зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши дискримінаційні вимоги. Згідно ст 1 ЗУ Про технічні регламенти та оцінку відповідності-документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Згідно ст 25 ЗУ Про технічні регламенти та оцінку відповідності- 1. Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. 2. Процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами. В такому випадку надати протокол можуть лише ті учасники які мають у наявності брикет або мають у наявності протокол випробування. З огляду на вищевикладене просимо внести зміни шляхом видалення пункту 2.1. з Додатку 3 до ТД.а саме - Сканований оригінал або копія протоколу випробувань на паливні брикети, виданого незалежною лабораторією на ім’я Учасника або Виробника, який включає наступні показники: волога, зольність, нижча теплота згорання, щільність, сірка, дрібні частинки, хлор, азот, діаметр (ширина) та довжина брикету. Показники діаметру (ширини) та довжини мають відповідати ДСТУ 8358:2015 та мають бути відображені у протоколі випробувань. Протокол має бути виданий незалежною акредитованою лабораторією, яка внесена у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті «Національного агентства з акредитації України». Разом з тим орган з оцінки відповідності, що видав протокол випробувань, повинен мати нормативні документи на методи випробувань у власній сфері акредитації по усім переліченим показникам предмета закупівлі. Тому, якщо атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності знаходиться не в публічному доступі, Учасник повинен забезпечити наявність таких документів серед пропозиції. У разі якщо нормативні документи на методи випробувань до предмета закупівлі не входять до сфери акредитації органу з оцінки відповідності, дані обставини будуть розцінені, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
Відповідь: Шановний Учасник, кількість товару, яку закуповує Замовник та короткі строки поставки, відповідно до таких умов, Замовник хоче мати гарантії щодо технічних, якісних та КІЛЬКІСНИХ характеристик предмету закупівлі. Для підтвердження можливості виконання умов договору і поставки товару в потрібній кількості відповідно до умов договору, Замовником - вимагається договір з виробником товару, та Вимога про надання у складі документів учасника закупівлі Протоколу випробувань на паливні брикети з деревини, виданий незалежною акредитованою лабораторією на ім’я учасника або виробника встановлена в оголошені для розуміння Замовником ще на етапі кваліфікації чи відповідає запропонований Учасником товар технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Разом з тим зауважимо, що усі якісні вимоги, які вимагає Замовник відповідають ДСТУ 8358:2015 і жодним чином не обмежують коло потенційних Учасників. Також зазначаємо, що відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим замовником. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Водночас у статті 1 Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі - Закон про акредитацію) зазначено, що акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) — засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та / або інших нормативних документів. Закон про акредитацію регулює відносини, пов’язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності.
Дата відповіді: 01.11.2024 16:33
Відповідь надана

еквівалент

Номер: c4155219924e41c68a6f0759bbe64ed1
Дата опублікування: 31.10.2024 21:14
Опис: Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Оголошенням не передбачено можливості учасника запропонувати еквівалент продукції, що є порушенням вимог статті 23 Закону.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником застосовано спрощену закупівлю відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами) з урахуванням статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами). Відповідно абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях Учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує Замовника вказувати аналоги та еквіваленти товару.
Дата відповіді: 01.11.2024 16:28
Відповідь надана

сертифікати відповідності ISO

Номер: 30a84af0181b482dbc585d7b7b57b727
Дата опублікування: 31.10.2024 21:04
Опис: Згідно ДОДАТОК № 2 ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) вимагається надати п. 12.1. Копію сертифікату відповідності* ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ISO 14001:2015, IDT); копію сертифікату відповідності* ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT); копію сертифікату відповідності* ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT). Примітки: * в підтвердження відповідності перелічених документів допускається їх оформлення та подання не лише на ім’я Учасника, а також і на ім’я Виробника запропонованого товару. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”. Прохання внести зміни до ТД шляхом видалення вказаної вимоги. В разі ігнорування будемо оскаржувати в АМКУ
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. ISO – це стандарти, дотримання яких гарантує, що продукти, роботи та послуги є безпечними, надійними і якісними, а виробничі процеси побудовано на використанні максимально ефективних ресурсів із мінімальним впливом на навколишнє середовище. Разом з тим зауважимо, що усі якісні вимоги що вимагає Замовник це для розуміння Замовником ще на етапі кваліфікації чи відповідає запропонований Учасником товар технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі. Вимога про надання у складі документів Учасника закупівлі «Копію сертифікату відповідності* ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» (ISO 14001:2015, IDT); копію сертифікату відповідності* ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT); копію сертифікату відповідності* ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT)» жодним чином не обмежують коло потенційних учасників.
Дата відповіді: 01.11.2024 16:26