-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій даху за кодом ДК 021:2015 – 77220000-8 – Послуги з просочування деревини.
Завершена
297 426.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 974.26 UAH
мін. крок: 1% або 2 974.26 UAH
Період уточнення:
30.10.2024 10:40 - 08.11.2024 00:00
Відповідь надана
Сертифікація виконавця
Номер:
a3ed6a9d0886493787333e718ef5ebfd
Дата опублікування:
05.11.2024 16:01
Опис:
У пункті 16 Додатку 2 до тендерної документації наявна наступна вимога: На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник надає:
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 9001, виданого акредитованим органом сертифікації;
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 14001, виданого органом сертифікації/оцінки;
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 та/або іншого чинного сертифікату стандарту ДСТУ ISO 45001, виданого органом сертифікації/оцінки;
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», виданого органом сертифікації/оцінки;
- Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2009, IDT), виданого органом сертифікації/оцінки.
Сертифікати/свідоцтва, зазначені в цьому пункті, повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій.
Вимога стосовно того, що сфера застосування даних сертифікатів 43.34 малярні роботи та скління є дискримінаційною та обмежує право потенційних учасників на участь в даній закупівлі. Клас 43.34 малярні роботи та скління включає в себе: • фарбування будівель зовні та всередині • фарбування інженерних споруд • установлення скла, дзеркал тощо Предмет даної закупівлі є не фарбування, а вогнезахисне обробляння (просочення) дерев’яних конструкцій горища будівлі, відповідно сфера застосування вище зазначених сертифікатів має бути вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення.
Також, хочу наголосити, що вогнезахисне обробляння є ліцензійним видом робіт і повинно виконуватися у відповідності до ліцензійних норм, які передбачають високу якість виконання робіт із підписанням Акту відповідності виконаних робіт з представником третьої сторони органів інспектування - акредитовоною організацією.
За нормами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII↗ (далі — Закон № 124) визначається порядок проведення сертифікації. Цим же законом визначено, що сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Законом № 124 не визначено норм щодо здійснення такої сертифікації в обов’язковому порядку. Загалом сертифікація в Україні не є обов’язковою ще з 1 січня 2018 року. Також відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Довідково - вартість одного сертифікату у приватному агенстві складає 25000 грн
Тому, просимо штучно не збільшувати собівартість робіт через неправомірні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації, задля усунення дискримінаційної вимоги.
Відповідь:
Доброго дня. щодо Вашого питання повідомляємо про наступне.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Вимоги до тендерної документації встановлені також і у постанові КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 (далі – Постанова).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Стосовно Вашої вимоги, щодо того, що сфера застосування даних сертифікатів має бути - 43.34 малярні роботи та скління.
Звертаємо Вашу увагу, що таких вимог тендерна документація не містить. Наведені Вами у зверненні сертифікати не містять сфер їх застосування. При цьому наголошуємо, що надані сертифікати повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій та видані органом сертифікації/оцінки.
Враховуючи вищевикладене підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні
Дата відповіді:
05.11.2024 18:07
Відповідь надана
щодо п.7.21 дсту 8829:2019
Номер:
25e20457b99b4d21aec4154334c88a34
Дата опублікування:
31.10.2024 10:47
Опис:
Згідно п.4.13 Додатку 1 та п.7 Додатку 2 ТД ви вимагаєте надати: "Для підтвердження якісних характеристик вогнезахищеної деревини згідно з пп. 6.1.3, 7.3, 7.8, 7.10, 7.14, 7.19, 7.21 ДСТУ 8829:2019 та п. 5.1 ДСТУ Б В.1.1-2-97, Учасник зобов'язаний надати в складі тендерної документації надати протокол сертифікаційних випробувань щодо визначення температури самозаймання та протоколи випробувань щодо: визначення температури займання, визначення групи горючості (не більше Г 1), визначення групи горючості (важкогорючий матеріал), визначення групи займистості (не більше В 1), визначення димоутворювальної здатності (не більше Д2), визначення температури тління." Повідомляємо Вас, що п.7.21 ДСТУ 8829:2019, на який ви посилаєтесь у вимогах передбачає Метод експериментального визначення показника токсичності продуктів горіння по-лімерних, синтетичних та інших матеріалів. Відповідно, якщо Ви посилаєтесь на даний пункт, то Вам необхідно відкоригувати дані вимоги та дописати надання протоколу випробувань з визначення згідно п.7.21 ДСТУ 8829:2019 токсичності продуктів горіння зразків деревини.
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді:
31.10.2024 15:14
Відповідь надана
некоректна вимога щодо суміші
Номер:
1ffc4953a210416e90bf34a8b545e19d
Дата опублікування:
31.10.2024 10:14
Опис:
Проаналізувавши вимоги ТД, нами було виявлено некоректні вимоги щодо назви вогнезахисного засобу, що вами закуповується. В пункті 4.16 Додатку 1 ви посилаєтесь на вогнезахисну речовину та у Додатку 2 до тендерної документації Ви зазначаєте, що послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій (елементів горищних покриттів) передбачають використання сертифікованого вогнебіозахисного матеріалу (далі — ВЗ), у той же час в інших пунктах, а саме п. п.4.15, 4.19 Додатку 1, та в п.9, 13 Додатку 2 до ТД Ви посилаєтесь на "вогнезахисну суміш". Повідомляємо Вас, що "вогнезахисна суміш" та "вогнезахисна речовина" є різними поняттями та несуть різне значення. Згідно технічних умов ТД ви закуповує саме вогнезахисну речовину, а не суміш , це абсолютно різні поняття. Просимо відкоригувати умови ТД, щоб уникнути непорозумінь при розгляді пропозицій, та уникнути подання скарг до АМКУ.
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді:
31.10.2024 15:14
Відповідь надана
НЕЗАКОННА ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТУ SA 8000:2014
Номер:
7c3520d0a4894632a4d6961867e01403
Дата опублікування:
31.10.2024 09:58
Опис:
Доброго дня! Згідно вимог п.4.22.Додатку 1 до тендерної документації Вами встановлено вимогу про надання учасниками у складі пропозиції: " Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту SA 8000:2014 та/або іншого чинного сертифікату стандарту SA 8000, виданого органом сертифікації/оцінки". Також дану вимогу встановлено у п.16 Додатку 2 до тендерної документації. Вищезазначені вимоги про надання у складі пропозиції зазначеного сертифікату є для нас, як потенційного учасника дискримінаційною на незаконною з огляду на наступне:Стандарт SA 8000 є МІЖНАРОДНИМ стандартом, НЕ НАЦІОНАЛЬНИМ. Чинним законодавством України НЕ встановлено обов'язку його впроваджувати. Зовсім не зрозуміло, яке відношення цей сертифікат має до надання послуг з вогнезахисної обробки? Адже цей стандарт використовують для оцінки соціальних аспектів систем менеджменту. В основу цього універсального стандарту покладено кілька конвенцій Міжнародної організації праці, Конвенція Організації Об'єднаних Націй з прав дитини та Всесвітня декларація прав людини. Не зовсім зрозуміло, ЯКЕ відношення Ви маєте до дітей???? Більш того, єдиним законодавчим актом, регламентуючим діяльність підприємств, щодо надання послуг з вогнезахисної обробки є Постанова № 852 ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка НЕ має посилання на обов'язковість даного сертифікату, більш того Ви змушуєте Учасників отримувати додаткові документи, які мають свою ціну і не дешеву, тим самим збільшуючі вартість закупівлі та додаткові витрати державних коштів, які можно уникнути не вимагаючи "НЕ" потрібні документи по закону. На підставі вищезазначеного, просимо Вас до п'ятниці внести зміни до тендерної документації,та виключити вимоги про надання учасниками зовсім непотрібного сертифікату SA 8000, в іншому випадку ми будемо звертатись до АМКУ зі скаргою щодо порушеного вище питання.
Додатково повідомляємо щодо наявності позитивної практики органу оскарження щодо наведених протиправних вимог, пропонуємо вам ознайомитись з узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації
Відповідь:
Доброго дня. Користуючись нагодою рекомендуємо Вам перед участю в закупівлі ознайомитись з основними напрямками діяльності закладу. Звертаємо Вашу увагу, що Комунальний заклад «Троїцька спеціальна школа Одеської обласної ради» є однією з ланок державної системи освіти, де навчаються діти з порушеннями інтелектуального розвитку. З огляду на це, Ваше питання стосовно відношення замовника до дітей є недоречним та ставить під сумнів кваліфікацію Ваших працівників. Також, наголошуємо що внесення змін до тендерної документації є виключним правом замовника та можливе протягом усього терміну подання пропозицій і не обмежене тим строками про які ви зазначаєте у своєму зверненні.
З огляду на вищевикладене, у строк визначений законодавством Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
31.10.2024 15:13