-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту та технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Послуги щодо заправки та реставрації картриджів)
Завершена
21 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 220.00 UAH
мін. крок: 1% або 220.00 UAH
Період уточнення:
29.10.2024 16:32 - 12.11.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо дискримінаційної вимоги
Номер:
0e801c71f8a443598ad60a7751695e10
Дата опублікування:
31.10.2024 20:46
Опис:
Щановний Замовнику!
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 1 до Тендерної документації "ІПерелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" зазначено наступне: "5. Учасник повинен надати атестат виробництва заправлених картриджів до лазерних принтерів.". Предметом закупівлі є послуги, послуги в свою чергу надаються, а не виробляються чи, виробляється продукція чи товари.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхов вилучення даної вимоги.
Відповідь:
Доброго дня. Замовник розгляне питання щодо змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
01.11.2024 16:12
Відповідь надана
Щодо дискримінаційної вимоги
Номер:
5dc878f723cd4d3096843703dfb83282
Дата опублікування:
31.10.2024 20:44
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" зазначено наступне: "4. Учасник повинен надати власні технічні умови, відповідно до яких здійснюється надання послуг та висновок СЕС (санітарно-епідеміологічний висновок/гігієнічний сертифікат/гігієнічний висновок) на заправлені картриджі до лазерних принтерів відповідно до технічних умов" та "8. При наданні послуг повинні використовуватися витратні матеріали торгової марки Static Control Components або еквівалент (учасник повинен надати санітарно-епідеміологічний висновок на витратні матеріали торгової марки SCC або еквівалент)". Ці вимоги є дискримінаційними, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначені вимоги. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Наразі наберає обертів практика оскарження в АМКу таких вимог Замовниками, пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги,
Відповідь:
Доброго дня. Замовник готує зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
01.11.2024 16:09