-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони адміністративної будівлі НСЗУ (майна та приміщень), прилеглої території з трансформаторною підстанцією та котельнею
Завершена
960 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 600.00 UAH
Період уточнення:
29.10.2024 11:24 - 03.11.2024 00:00
Відповідь надана
Поставте ще БТР
Номер:
b3814b539d4c4e37b27a4bcddae540d3
Дата опублікування:
01.11.2024 11:51
Опис:
Поставте ще БТР. Нам все зрозуміло. Тендерну Документацію прописано під конкретних учасників. яких ми й побачимо в цих торгах.
Відповідь:
Шановний потенційний учасник.
Дякуємо за пораду.
Та повторно зазначаємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей та частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
01.11.2024 18:03
Відповідь надана
Дискримінацій вимоги Додатків №4 та №5 до тендерної документації, які потрібно видалити.
Номер:
d758474ab3af4689afc0960d3d8eca1b
Дата опублікування:
30.10.2024 13:26
Опис:
Шановний Замовник!
Ми ознайомилися з вимогами Вашої тендерної документації, та зазначаємо, що деякі з них є дискримінаційними для нашого охоронного підприємства та інших можливих учасників цієї закупівлі:
1. Додаток №5 до тендерної документації:
1.1.:
- довідку про наявність засобів радіозв’язку та дозволи (відомість) на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше двох Вт, виданих Учаснику, дійсних на весь період надання послуги, які дозволяють їх експлуатацію в місті Києві;
- довідку про наявність засобів УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 25 Вт.;
*на підтвердження необхідно надати копію видаткової накладної на придбання та дозволи, видані Учаснику, на експлуатацію в регіоні надання послуг.
Зазначені вимоги щодо надання документів про наявність засобів УКХ радіозв’язку (включно з засобом УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 25 Вт) та дозволи (відомість) на їх експлуатацію м. Києві є дискримінаційними для нашого охоронного підприємства, оскільки:
- Пост охорони один з двома охоронниками (немає з ким забезпечувати радіозв’язок);
Згідно із Законом України від 18.04.2013 № 375 :
2.1. Транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку.
наголошено про необов’язковість застосування саме радіостанцій УКХ, зокрема, з рівнем захисту не менше AES 256 біт.
Наше охоронне підприємство успішно та на законодавчих підставах використовує стільниковий та тракінговий зв'язок для зв’язку між групами реагування та охоронниками стаціонарних постів .
Отже, Замовником не обґрунтована вимога п.1.2. Додатка №5 (Документальне підтвердження Учасника про можливість забезпечити радіозв’язок між постами охорони, групами реагування та групами посилення постів радіостанціями). Тому вимагаємо виключити п.1.2. Додатку №5 до тендерної документації,як необрунтовану, дискримінаційну вимогу, яка, скоріш за все, прописана під конкретного учасника, якій використовує УКХ радіозвязок, зокрема, з шифруванням.
1.2.:
на підтвердження передачі тривожних сповіщень на ПЦС надати:
інформацію про наявність системи (апаратно-програмний комплексу), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження Об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником з функцією тривожної кнопки для можливості відправлення сигналу тривоги з будь-якої точки маршруту обстеження Об’єкта;
Оскільки, наше охоронне підприємство не має апаратно-програмного комплексу (АПК) щодо здійснення контролю проходження маршруту по визначеним (ким?) контрольних точок маршруту (якщо контрольні точки встановлені Замовником, уточніть їх схему розташування та кількість в ТД), вимога щодо наявності АПК є для нас дискримінаційною. Ми успішно та ефективно застосовуємо GPS трекери (ТМТ 250), мобільні телефони (NOKIA C22), нагрудні відео реєстраторами, тривожні кнопки для контролю рухів охоронників та відправлення сигналу тривоги на ПЦС, як власний та й співвиконавця.
З огляду на зазначене вище нами в 1.2. вимагаємо від Замовника виключити вимогу щодо інформації по наявність системи АПК, що зазначена ним в абз.2 п 1.3. Додатка №5 до тендерної документації.
1.3.:
А абзаці 3 п.1.3 Додатка №5 до тендерної документації зазначена вимога щодо підтверджуючих документів про наявність дозволу (витягу з Єдиного реєстру зброї) на відкриття та функціонування об’єкта підприємств, установ, суб’єктів господарської діяльності, зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у місті Києві, а також травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998р. № 622 «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів» (із змінами).
В п. 2.2. Додатка №5 до тендерної документації Замовником вимагається:
Список працівників (не менше шести), які задіяні в групах швидкого реагування з відомчою зброєю (далі – ГШР зі зброєю) та копії підтверджуючих документів на них, які вказані у пункті 2.1.1., а також надати документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного працівника, зазначеного в списку.
Оскільки, наше охоронне підприємство не має власного приміщення для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у місті Києві, а також травматичної зброї, й тому не знаходиться на балансі нашого підприємства, ця вимога є дискримінаційною, зокрема для учасників з вказаним приміщенням в інших містах України, та такою що суттєво звужує коло потенційних учасників в цій закупівлі.
Ми успішно використовуємо наступну зброю: револьвери під патрон Флобера, а також наш співвиконавець щодо реагування на тривожні виклики та посилення охорони, в випадку виникнення надзвичайних ситуацій, має травматичну зброю та діючі дозволи на її носіння фізичними особами та об’єкти (місця) зберігання зброї. Ці документи співвиконавець не зобов’язаний надавати нам, як учаснику процедури цій закупівлі.
Важко уявити, що працівники ГРШ будуть використовувати саме травматичну зброю проти власних громадян України в умовах війни з російськими загарбниками. Оскільки, згідно із частиною 2 статті 16 Закону України «Про охоронну діяльність»: Затримання особи персоналом охорони не є адміністративним затриманням. Затримана особа негайно передається органу Національної поліції за місцем вчинення правопорушення, та з огляду на положення частин 7-11 статті 16 Закону України «Про охоронну діяльність» охоронне підприємство не має обов’язків застосовувати саме травматичну зброю (пристрої…), що потребують наявність дозвільних документів на її носіння та зберігання, що необґрунтовано вимагає Замовник, а саме: надання учасниками документів в складі їх тендерних пропозицій в абз.3 п.1.3 та п.2.2 Додатка №5 до тендерної документації.
Вимагаємо видалити абз.3 п.1.3 та п.2.2. Додатка №5 до тендерної документації.
Вимагаємо видалити з Додатку №4 дотендерної документації наступні пов’язані з вищезазначеним вимоги:
- забезпечити радіозв’язок між постами охорони радіоелектронними засобами радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше двох Вт;
- транспорт реагування ГШР зі зброєю;
- ГШР зі зброєю протягом не більше 15 хвилин;
- довідки від державного органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше шести), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС, або довідка\лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана;
- документ (дозвіл), виданий власнику ГШР зі зброєю на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та копію видаткової накладної на придбання зброї;
- *Охоронники, в складі екіпажу ГШР зі зброєю, повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (відомча зброя).
- дозволи, видані Учаснику на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, що дозволяють Учаснику їх експлуатацію в місті Києві;
- договір, укладений з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (з усіма додатками).
Учасник має позитивний досвід в оскарженні зазначених ним вище дискримінаційних вимог.
З повагою.
Відповідь:
Шановний, потенційний Учаснику закупівлі!
Уважно розглянувши та вивчивши Ваше запитання повідомляємо про наступне.
На нашому Об’єкті знаходиться цілодобовий пост охорони з двома охоронниками, які регулярно здійснюють обхід території НСЗУ і зважаючи на товсті стіни Об’єкта та можливі перебої зі світлом та/або зв’язком, що в умовах особливого періоду (на час дії воєнного стану) трапляється досить часто, стільниковий та тракінговий зв'язок може не працювати.
Окрім цього, наявність радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 25 Вт надає можливість передачі сигналу з тривожної кнопки одразу на пульт централізованого спостереження (ПЦС), що в свою чергу збільшує можливість вчасного реагування на сигнали тривоги.
Забезпечення радіозв’язку між постами охорони, групами реагування та групами посилення постів радіостанціями також успішно використовується на законодавчих підставах, а зважаючи на специфіку підприємства Замовника рівень захисту не менше AES 256 біт надає нам більше впевненості і гарантій в конфіденційності та захисті даних, які забезпечуються повним шифруванням.
Вцілому, це надає Замовнику гарантію високого рівня безпеки та захисту, подвійне криптографічне шифрування голосових повідомлень. Метою закупівлі послуги є охорона важливого Об'єкту, що в умовах війни, коли інформаційний простір використовують вороги для збройних нападів на українські міста, вимагає бути більше захищеним, у тому числі й у засобах радіозв’язку.
Рівень захисту не менш ніж AЕS 256 вважається надійним, тому інформація якою буде володіти охорона Замовника не стане загальнодоступною.
На Об’єкті Замовника перебуває зазвичай достатнє скупчення людей, а Об’єкт є державним та існує можливість виникнення загрози теракту, диверсій, тощо.
З огляду на це, дана вимога є перевагою в умовах особливого періоду (на час дії воєнного стану), вимога про надійну безпеку.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), процедура зазначеної закупівлі – відкриті торги з особливостями.
На виконання пункту 28 Особливостей та норм пункту 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно пункту 28 Особливостей та частини 5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Наявність системи (апаратно-програмного комплексу) яка дозволяє здійснювати дистанційний контроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет в Учасника закупівлі, надає змогу Замовнику оцінити наявність, зручність та якість існуючої системи контролю, до якої в подальшому будуть під’єднані системи контролю, що розташовані на Об’єкті.
Дане твердження знайшло своє підтвердження і в пункті 2 рішення Антимонопольного Комітету України від 29.12.2022 № 7902.
Інформація про розташування контрольних точок маршруту є конфіденційною і буде виключно надана потенційному Виконавцю договору, єдине що хочемо зазначити, – контрольних точок має бути десять.
На сьогоднішній день ми, як Замовник, бажаємо використовувати більш надійніші комплекси, ніж просто GPS трекери (ТМТ 250), мобільні телефони (NOKIA C22), нагрудні відеореєстратори, тривожні кнопки для контролю рухів охоронників та відправлення сигналу тривоги на ПЦС.
Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» передбачено використання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони**.
**Виключно суб'єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об'єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження (ПЦС).
Тобто, суб'єкти охоронної діяльності, які здійснюють підприємницьку діяльність з використанням транспорту реагування та ПЦС зобов'язані отримати дозвіл на відкриття та функціонування об'єкта дозвільної системи – кімнати зберігання зброї.
При цьому, в інформації та документах, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам передбачається, що такий дозвіл не обов'язково повинен бути наданий Учаснику закупівлі, а саме власнику груп швидкого реагування, яким може бути субпідрядна організація. Отже, якщо Учасник не має дозволу на відкриття та функціонування об'єкта дозвільної системи, то може укласти відповідний договір із суб'єктом охоронної діяльності, який має кімнату зберігання зброї, групи швидкого реагування та отриману в встановленому порядку ліцензію.
**Відповідно до даних з реєстру ліцензій на провадження охоронної діяльності, що видані МВС України, кількість охоронних підприємств у місті Києві та Київській області становить 3841, тому й укласти відповідний договір потенційному Учаснику не складе жодних труднощів.
Відповідно до пункту 28 Особливостей та частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Саме тому, вимога, що міститься в додатках 4, 5 до тендерної документації не містить ознак дискримінації та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, а спрямована виключно на отримання послуги, що відповідатиме високим стандартам якості.
Таким чином, Замовником було дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, що визначені Особливостями та статтею 5 Закону.
Також звертаємо Вашу увагу, що в умовах особливого періоду (на час дії воєнного стану) в державі, тендерною документацією передбачено заходи з посилення охорони, якими, серед іншого, передбачено вимогу до Учасників щодо укомплектування охоронців пристроями для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, у зв'язку з чим тендерна документація містить вимогу про надання відповідних підтверджуючих документів.
Замовником встановлена вимога щодо надання «довідок від державного органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше шести), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків Експертної служби МВС, або довідка\лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана» для того щоб переконатися, що зброя, яку будуть використовувати групи швидкого реагування відповідає всім вимогам чинного законодавства. Відстріл зброї, пристроїв та огляд технічного стану зброї, основних частин зброї, пристроїв є доказом, що зброя не має дефектів, може безпечно бути використана, а також, що вона внесена до Єдиного реєстру зброї установою Експертної служби МВС.
Отже, задля забезпечення надійної та безперервної охорони, відсутності додаткових ризиків неякісних послуг, враховуючи вимоги Закону України «Про охоронну діяльність», Учасник повинен надати в складі тендерної документації всі вищевказані документи.
Надання договору, укладеному з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності є чітко зазначеною недискримінаційною вимогою Замовника про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам, та не протирічить чинному законодавству. Надання Учасником такого договору свідчитиме лише про те, що зазначені ним радіозв’язок якісний, легально завезений на територію України, розмитнений та сертифікований згідно чинного законодавства України. Відповідно, радіозв’язок задіяний та працює належним чином, чітко передає сигнал, що є однією із умов надання послуг за цією закупівлею.
З повагою.
Дата відповіді:
01.11.2024 11:44