-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
поточний ремонт сімейної амбулаторії №5 за адресою: м. Миколаїв, пр-т Богоявленський, 6
на період 2024-2025 роки, згідно Календарного план-графіку надання Послуг
Торги не відбулися
8 234 668.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 82 346.68 UAH
мін. крок: 1% або 82 346.68 UAH
Період уточнення:
28.10.2024 23:45 - 09.11.2024 00:00
Відповідь надана
Стосовно надання інформації про ціни на матеріальні ресурси
Номер:
5d87291e40d244b1ae016e4c9259b84d
Дата опублікування:
06.11.2024 23:08
Опис:
Шановний Замовнику. Вами були внесені зміни в Додаток 3 до тендерної документації, які полягають в доповненні проекту договору додатком № 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», що за своїми формою та змістом є аналогом та практично дублює документ «Підсумкова відомість ресурсів», який цілком можна було б передбачити в п. 12.10 договору та додати до нього. Чи недостатньо цього з точки зору виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами, внесеними згідно із Законом № 3988-IX від 19.09.2024)? Чи потрібен ще один окремий додатковий документ? Поясніть будь ласка. Дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня!
Згідно абзацу 4 частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) зазначено, що:
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Який саме документ відповідає цим вимогам – законотворець не зазначає. А оскільки підсумкова відомість ресурсів не передбачає окремий рядок для заповнення даних стосовно «країни походження товару», тому й було запропоновано таку форму, яка наведена у Додатку №3 до проєкту договору.
Дякуємо за порозуміння!
Дата відповіді:
07.11.2024 21:37
Відповідь надана
Про надання роз’яснень
Номер:
61e7f2f6c1104cd0ac9c2a5aa31f06ce
Дата опублікування:
06.11.2024 21:45
Опис:
Шановний Замовнику! Внесеними змінами у Додаток 2 до тендерної документації (редакція від 05-11-2024) передбачено створення та надання учасниками файлу «Інформаційної Моделі» («Інформаційного Блоку Даних») з розширенням, наприклад: *.ims, *.imd, *.imp тощо, який призначений для обміну даними (експорт/імпорт) між користувачами. Проте у Додатку 2 також міститься вимога про те, що «Кошторисна документація приймається при наявності підпису та печатки». Взагалі не зрозуміло про що йдеться?! Чи потрібно надавати додатково у складі пропозиції кошторисну документацію, а саме: договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторисний розрахунок вартості; локальні кошторисні розрахунки; відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості; дефектний акт? Якщо потрібно, то існує можливість формування у програмному комплексі документів із наступним їх експортом, наприклад в формат Word та надання у формі електронних документів через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Просимо Вас надати роз’яснення з цього питання, а також усунути зазначені невідповідності. Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня!
У Додатку 2 до тендерної документації зазначено що: "Для розгляду надаються в електронному вигляді (наприклад: *.xls, *.xlsx, *.ims, *.imd, *.imp або у форматі файлів відповідного програмного комплексу для створення кошторисної документації)". Тобто, наведені формати зазначені як приклад - про що було повідомлено у дужках з позначкою "наприклад".
Для зручності, враховано Ваші зауваження та додано конкретизуючий вираз «машинозчитувальний формат» та розширено список прикладів: *pdf, *.doc, *.docx.
Також звертаємо Вашу увагу, що у Додатку 2 чітко сформульовано в якому вигляді та які документи надаються для розгляду:
"Для розгляду надаються в електронному (машинозчитувальному форматі) вигляді... такі види кошторисної документації:
- договірна ціна з пояснювальною запискою;
- зведений кошторисний розрахунок вартості;
- локальні кошторисні розрахунки;
- відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості;
- дефектний акт;
- інформація про ціни на матеріальні ресурси (додаток №3 до Договору)".
Також внесено уточнення в якому випадку приймається Кошторисна документація за наявності підпису та печатки
Дата відповіді:
07.11.2024 21:48
Відповідь надана
Авансування робіт
Номер:
11c1cdb901814ab38031c19666df00c0
Дата опублікування:
06.11.2024 18:47
Опис:
Добрий день! Шановний замовник, просимо Вас передбачити можливість надання підряднику авансу (перерахування попередньої оплати) для придбання матеріальних ресурсів (будівельні матеріали, вироби тощо) з метою своєчасного виконання робіт за договором. Вдячні за порозуміння.
Відповідь:
Доброго дня! Згідно абзацу 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату.
Однак, звертаємо Вашу увагу, що згідно абзацу 5 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070, розмір та строк попередньої оплати, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів. В зв'язку з чим, на сьогодні, головний розпорядник не передбачає попередньої оплати послуг.
Як наслідок, замовник не взмозі передбачити надання підряднику авансу (перерахування попередньої оплати).
Вдячні і Вам за порозуміння!
Дата відповіді:
07.11.2024 17:08
Відповідь надана
Надання роз’яснень
Номер:
42ed4798c356468991cb852c7661e843
Дата опублікування:
04.11.2024 23:47
Опис:
Шановний Замовнику. У тендерній документації зазначено, що Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), які подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Проте в додатку 2 до тендерної документації зазначено, що кошторисна документація надається у відсканованому вигляді при наявності підпису та печатки. Просимо надати роз’яснення з чим саме пов’язана ця вимога.
Відповідь:
Доброго дня! Ваше зауваження було розглянуто та внесено відповідні зміни у Додаток 2 до тендерної документації: прибрано - "...у відсканованому вигляді підписанi та завіренi печаткою...", внесено - "...в електронному вигляді (наприклад: *.xls, *.xlsx, *.ims, *.imd, *.imp або у форматі файлів відповідного програмного комплексу для створення кошторисної документації)...".
Дата відповіді:
05.11.2024 10:27
Відповідь надана
Щодо усунення невідповідностей у тендерній документації
Номер:
d4c0faf672cd41d993e2446f9d9d40bf
Дата опублікування:
04.11.2024 23:27
Опис:
Шановний Замовнику! Зі змісту тендерної документації не зрозуміло: які саме строки передбачені для виконання робіт (надання послуг)? У тендерній документації (підпункт 4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт» пункту 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу I «Загальні положення») міститься посилання на календарний план, згідно з яким виконання робіт повинно здійснюватися в період: листопад-грудень 2024 року; січень-грудень 2025 року. Аналогічна за змістом інформація наведена і в Додатку 2 до тендерної документації (рядок «Строк надання послуг» розділу «Інформація про кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги до предмета закупівлі»). Натомість у Додатку № 2 до проекту договору «Календарний план-графік надання послуг» (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено інші строки надання послуг, а саме: листопад-грудень 2024 року; січень-червень 2025 року. Також пунктом 10.1 проекту договору передбачено строк дії договору до 30 червня 2025 року. Просимо усунути зазначені невідповідності та внести зміни до тендерної документації. Дякуємо заздалегідь!
Відповідь:
Доброго дня! Ваше звернення розглянуто та внесено відповідні уточнення у зміст Тендерної документації та у Додаток 2 до тендерної документації, а саме: "січень-грудень 2025 року" замінено на "січень-червень 2025 року". Звертаємо увагу, що "червень місяць" вважається по 30 число включно.
Дата відповіді:
05.11.2024 10:36
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
c8a7c8a0748f4f5fa6a310a5d12ec060
Дата опублікування:
04.11.2024 22:04
Опис:
Шановний замовнику. У розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації зазначено вимогу щодо надання учасниками у складі пропозиції кошторисної документації, що повинна бути складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5. Вважаємо, що така вимога є потенційно дискримінаційною, оскільки замовником не обґрунтовано необхідність надання кошторисної документації, розробленої саме у програмному комплексі АВК-5 та не передбачено можливості застосування будь-яких інших сумісних програмних продуктів. А відтак пропонуємо Вам розглянути питання щодо можливості надання учасниками у складі пропозиції кошторисної документації, складеної із застосуванням програмного комплексу АВК-5 або іншого сумісного програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації і розрахунків та внести необхідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня! Ваше звернення було враховано та внесено відповідні доповнення у Додаток 2 до тендерної документації, зазначивши такий вираз: "...або іншого сумісного програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації і розрахунків".
Дата відповіді:
05.11.2024 10:21