• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

09310000-5 Електрична енергія

Завершена

230 430.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 152.15 UAH
Період уточнення: 28.10.2024 20:48 - 02.11.2024 00:00
Відповідь надана

Просимо контролюючі ограни, зокрема, Державну аудиторську службу України звернути увагу на дану закупівлю при подальшій перевірці

Номер: 13ce997245614efbb762aa2038d3900e
Дата опублікування: 31.10.2024 07:35
Опис: Просимо контролюючі ограни, зокрема, Державну аудиторську службу України звернути увагу на дану закупівлю при подальшій перевірці. Дана тендерна документація складена не у відповідності до вимог чинного законодавства, зроблена під конкретного постачальника, містить масу незаконних вимог, що суперечать п. 29 Особливостей, посадова особа замовника погодилась її викласти очевидно з метою отримання "відкату". На вимоги вилучити незаконні вимоги, замовник відповідає набором нісенітниць. У разі укладення договору, цей договір підлягає визнанню недійсним/нікчемним та його розірвання з боку ДАСУ, оскільки ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ СКЛАДЕНА НЕ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ВИМОГ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА (Приклад - висновок моніторингу Держаудитслужби від 08.08.2024 р., UA-2024-07-09-010202-a).
Відповідь: Шановний учаснику, Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства
Дата відповіді: 01.11.2024 16:03
Відповідь надана

Невідповідність тендерної документації п. 29 Особливостей

Номер: 4fbb276981494e6f994fa0fa08764bf6
Дата опублікування: 29.10.2024 11:28
Опис: В тендерній документації ви вимагаєте від учасників надання документів, що передбачені п. 1 та п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також документи, які не передбачені національним стандартом. Дані незаконні вимоги наявні у пунктах 5.17, 5.18, 5.19, 5.20, 5.21 в Додатку 4 тендерної документації. Пункт 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.» Крім того, у абз. 2 п. 29 Особливостей визначено, що «замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом», а надання даних документів не передбачено національним стандартом щодо електричної енергії. На підставі вищезазначеного, необхідно внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги, що не відповідають положенням чинного законодавства, а саме – повністю видалити пункти 5.17, 5.18, 5.19, 5.20, 5.21 в Додатку 4 тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що вимоги закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Також необхідно зазначити, що основна частина компаній в Україні здатні забезпечити вказані вимоги, тож вищезазначена вимоги не є дискримінаційними, і можуть бути виконані на стадії підготовки пропозиції учасниками. Відповідно до статті 26 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" підприємства, установи та організації зобов’язані створювати умови для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю (у тому числі осіб з інвалідністю, які використовують засоби пересування та собак-поводирів) до об’єктів фізичного оточення. На об’єктах фізичного оточення і транспорті загального користування розміщуються знаки, що застосовуються в міжнародній практиці для позначення їх доступності для осіб з інвалідністю. Крім цього, статтею 27 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" встановлено, що планування і забудова населених пунктів, формування житлових районів, розробка проектних рішень, будівництво і реконструкція будинків, споруд та їх комплексів без пристосування для використання особами з інвалідністю не допускаються. Сертифікований експерт з обстеження будівель і споруд визначає доступність приміщення для маломобільних груп. Для цього складається звіт про доступність приміщення. Проведення обстеження дозволяє вивчити споруду і порівняти її з вимогами законодавства. Складається договір обстеження на інклюзивність будівель і споруд. В ході обстеження визначається доступність будівель і споруд для маломобільних груп населення за такими ознаками: • по коридорах повинна легко переміщатися коляска; • на підлозі не повинні бути розміщені перешкоди на висоті від 0,7 до 2,1 м на рівні пішохідного шляху; • предмети меблів і декору не повинні заважати рухатися в приміщеннях; • поручні виготовлені з міцних матеріалів; • організована доступність туалету для людини в колясці; • достатня ширина дверних прорізів; • виконана установка пандуса для інвалідів, мікроліфт для інвалідів. Потім надається рішення(акт висновок) згідно Конвенція про права людей з інвалідністю,ДБН В.2. 2-40: 2018 інклюзивність будівель і споруд. Основні положення, ЗАКОН України Про внесення змін до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” щодо посилення захисту осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення при здійсненні містобудівної діяльності. 2.Організації та проведення електронного аукціону з продажу електричної енергії на товарній біржі - Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська енергетична біржа» розроблений на виконання та у відповідності до «Порядку проведення електронних аукціонів з продажу електричної енергії за двосторонніми договорами», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 499, (далі - Порядок), та з врахуванням вимог «Положення про покладення спеціальних обов'язків на учасників ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії», затвердженим Постановою Кабінету Міністрів від 5 червня 2019 р. № 483, (далі – Положення), внутрішніх документів товарної біржі - Товариства з обмеженою відповідальністю «Українська енергетична біржа» (далі – Організатор аукціону), чинного законодавства України та визначає механізм організації та проведення електронних аукціонів з продажу електричної енергії, у тому числі аукціонів у вигляді спеціальних сесій, (далі - аукціон), а саме: регулює порядок взаємодії між Організатором аукціону та учасниками аукціону, визначає послідовність дій, строки, терміни, порядок та форму їх вчинення під час організації та проведення аукціонів із оптової закупівлі електричної енергії. Відсутність можливості закупівлі електричної енергії Постачальником на пряму ставить питання належності, вчасності та повноти виконання договору цієї Закупівлі. Таким чином, вважаємо дану вимогу тендерної документації правомірною та доцільною. 3. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Також необхідно зазначити, що основна частина компаній в Україні здатні забезпечити вказані вимоги, тож вищезазначена вимоги не є дискримінаційними, і можуть бути виконані на стадії підготовки пропозиції учасниками. Скаржник стверджує, що отримання офіційної відповіді від ОСП НЕК «Укренерго» може тривати певний час, що, зазвичай, є більшим, ніж строк для подання тендерних пропозицій. Зазначаємо, що вищевказану довідку можна отримати в електронному вигляді через електронні засоби комунікації, що значно скорочує терміни отримання інформації. Тому, всі учасники учасники будуть об’єктивно в рівних умовах щодо можливості виконати таку умову тендерної документації. Водночас скаржник стверджує, що має змогу підтвердити його реєстрацію у платформі Датахаб іншими документальними доказами. Але це твердження суперечить чинному закододавству, а саме Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Учасник має надати лише ті документи, які передбачені умовами тендерної документації, поданої Замовником.
Дата відповіді: 30.10.2024 23:51