• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з незалежної оцінки нерухомого майна (нежитлових приміщень та будівель для цілей бухгалтерського обліку) Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації , Код ДК 021:2015: 79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.

Торги відмінено

738 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 692.50 UAH
Період уточнення: 28.10.2024 14:21 - 12.11.2024 00:00
Відповідь надана

уточнення

Номер: b310e5e314764816b676a30328289392
Дата опублікування: 07.11.2024 16:08
Опис: Шановний Замовнику, Просимо внести зміни або надати уточнення щодо вимоги про наявність у складі суб’єкта оціночної діяльності судового експерта. У наведеному переліку працівників зазначений спеціаліст відсутній, проте в таблиці ця позиція включена. Задля уникнення непорозумінь, просимо чітко визначити, чи є обов’язковою наявність судового експерта в складі для виконання умов закупівлі.
Відповідь: Добрий день, будуть внесені зміни до ТД
Дата відповіді: 08.11.2024 09:46
Відповідь надана

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог до учасників

Номер: 106734ce79d74a1593ed8796a78d9a27
Дата опублікування: 05.11.2024 17:12
Опис: Учасник закупівлі в ТП має надати: " Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації надати: - оригінали або завірені Учасником копії завершених договорів (за період з 2023-2024 рр., не менше ніж 10 (десяти)) з додатками, де предметом договору є оцінка окремих нерухомих об’єктів, що не є складовими комплексів об’єктів нерухомості; - оригінал відгуку, що виданий Замовником з якими було укладено договір, що наведено у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про якість та строки надання послуг, відсутність чи наявність претензій щодо якості надання послуг." Відповідно до вимоги замовника наданням учасником за період з 2023-2024 рр., не менше ніж 10 (десяти)) договорів з додатками, де предметом договору є оцінка окремих нерухомих об’єктів, що не є складовими комплексів об’єктів нерухомості - предметом закупівлі є "Послуги з незалежної оцінки нерухомого майна" (нежитлових приміщень та будівель для цілей бухгалтерського обліку) звідки Замовник взяв інформацію щодо надання Учасником копії завершених договорів (за період з 2023-2024 рр., не менше ніж 10 (десяти)) з додатками, де предметом договору є оцінка окремих нерухомих об’єктів, що не є складовими комплексів об’єктів нерухомості; Обмеження досвіду учасників лише певним періодом часу може розглядатися як звуження конкуренції та створення необґрунтованих бар'єрів для участі у закупівлі. Згідно з чинним законодавством України, тендерна документація має формуватися з урахуванням принципів недискримінації учасників та добросовісної конкуренції. Ось відповідні правові норми, які підкреслюють, що Замовник не має права звужувати коло підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за певний період часу: Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає основні принципи публічних закупівель, серед яких є: Принцип недискримінації учасників — усі учасники мають рівні права та можливості участі у закупівлі, без обмежень, що несправедливо виключають окремих учасників. Принцип добросовісної конкуренції серед учасників — тендерні вимоги не повинні створювати бар'єрів для учасників, якщо їхній досвід є релевантним для виконання предмету закупівлі. Стаття 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює вимоги до тендерної документації. Зокрема, вона зазначає, що тендерна документація повинна містити чіткі, зрозумілі та обґрунтовані вимоги до учасників, які не обмежують конкуренцію. Вимога обмеження досвіду лише договорами, укладеними за конкретний період часу, може розглядатися як така, що необґрунтовано звужує коло потенційних учасників. Рішення Антимонопольного комітету України (АМКУ) з аналогічних питань. АМКУ в своїй практиці неодноразово підкреслював, що обмеження досвіду учасників лише конкретними датами є недискримінаційним тільки тоді, коли це обґрунтовано специфікою закупівлі. Наприклад, вимога надати досвід за останні 1–2 роки може бути виправдана, якщо предмет закупівлі постійно оновлюється. В інших випадках такі обмеження можуть бути визнані дискримінаційними. Таким чином, Замовник зобов'язаний забезпечити рівні умови для всіх учасників. У нас є достатній досвід, але він охоплює інші періоди. Вимагаємо Замовника виключити період набуття досвіду 2023-2024 р. та зробити прозору конкуренцію для всіх учасників.
Відповідь: Добрий день, будуть внесені зміни до ТД
Дата відповіді: 07.11.2024 13:17
Відповідь надана

Просимо надати роз'яснення

Номер: 0c989a82d8d246719bc41609cd4b56db
Дата опублікування: 05.11.2024 16:55
Опис: Учасник закупівлі в ТП має надати: " Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації надати: - оригінали або завірені Учасником копії завершених договорів (за період з 2023-2024 рр., не менше ніж 10 (десяти)) з додатками, де предметом договору є оцінка окремих нерухомих об’єктів, що не є складовими комплексів об’єктів нерухомості; - оригінал відгуку, що виданий Замовником з якими було укладено договір, що наведено у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про якість та строки надання послуг, відсутність чи наявность претензій щодо якості надання послуг." Чи достатньо буде одного листа відгуку?
Відповідь: Якщо Замовник оцінки один і той самий по всіх об'єктах, тоді одного відгуку достатньо
Дата відповіді: 05.11.2024 17:25
Відповідь надана

суттєві суперечності в тендерній документації

Номер: 98127b647ed74a49ada0c3a101406327
Дата опублікування: 04.11.2024 14:56
Опис: Шановний Замовнику, Звертаємо вашу увагу на суттєві суперечності в тендерній документації, що стосуються вимог до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. З одного боку, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 із зазначенням не менше одного аналогічного договору, а також копію цього договору з усіма додатками та документами, що підтверджують його виконання. Це створює враження, що для участі достатньо лише одного договору. З іншого боку, вимога щодо надання не менше ніж десяти завершених договорів за період з 2023 по 2024 роки, а також оригінал відгуку від замовника по кожному з цих договорів, є надмірною та суперечить першій вимозі. Виникає питання: для чого Замовнику стільки інформації, якщо для підтвердження досвіду вже достатньо одного договору? Така подвійна вимога може призвести до плутанини серед учасників та обмежити їх можливості для участі в тендері, що суперечить принципам прозорості та конкуренції. У зв’язку з цим, вимагаємо переглянути тендерну документацію та внести корективи, аби усунути ці суперечності та чітко визначити критерії, відповідно до яких учасники можуть підтвердити свій досвід. Вимагаємо виключити 4. Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації надати: - оригінали або завірені Учасником копії завершених договорів (за період з 2023-2024 рр., не менше ніж 10 (десяти)) з додатками, де предметом договору є оцінка окремих нерухомих об’єктів, що не є складовими комплексів об’єктів нерухомості; - оригінал відгуку, що виданий Замовником з якими було укладено договір, що наведено у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про якість та строки надання послуг, відсутність чи наявность претензій щодо якості надання послуг.
Відповідь: Добрий день, будуть внесені зміни до ТД
Дата відповіді: 05.11.2024 16:02
Відповідь надана

щодо відповіді Замовника: Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.11.2024, 13:26) Згідно стандартів з оцінки нерухомого майна, оцінювач повинен провести огляд об’єкта оцінки (в тому числі на співпадіння площ, які потрібно оцінювати). Так як оцінювач не є фахівцем в галузі технічної інвентаризації, цю вимогу Замовник прописав в тендерних умовах.

Номер: c5412b38a0fb4a9e9648806f678d43d0
Дата опублікування: 04.11.2024 14:27
Опис: Шановний Замовнику, Звертаємо вашу увагу на те, що в тендерній документації відсутня чітка технічна інформація щодо перевірки співпадання площ об’єктів. Єдине що вказано, учасник має надати інформацію про наявність одного або більше відповідальних виконавців робіт з технічної інвентаризації, які пройшли професійну атестацію у Мінрегіоні України та отримали кваліфікаційний сертифікат відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554. Однак, дане формулювання не містить конкретних вимог чи умов, які б підтверджували, що учасник має надавати послуги з перевірки співпадання площ. З огляду на те, що предмет закупівлі — це "Послуги з незалежної оцінки нерухомого майна (нежитлових приміщень та будівель для цілей бухгалтерського обліку)", перевірка площ не є частиною цих послуг. У зв’язку з цим, вимагаємо: привести ТД у відповідність; виключити вимогу « 2. Учасник надає інформацію, про наявність одного або більше відповідальних виконавців робіт з технічної інвентаризації, які пройшли професійну атестацію у Мінрегіоні України та отримали кваліфікаційний сертифікат відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року N 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, якій мають досвід робіт з комунальним та/ або державним майном, стаж роботи в сфері технічної інвентаризації не менше 10 років (в разі необхідності).»; коректно прописати Технічне завдання до ДТ, яке буде включати всі необхідні послуги даної закупівлі, а не тільки перелік об’єктів.
Відповідь: Добрий день, будуть внесені зміни до ТД
Дата відповіді: 05.11.2024 16:02
Відповідь надана

встановлення дискримінаційних вимог в Документації

Номер: 1e4681b9991b43d0bc92696bba0d500f
Дата опублікування: 04.11.2024 11:05
Опис: Оскільки предметом закупівлі є послуги з незалежної оцінки нерухомого майна (нежитлових приміщень та будівель для цілей бухгалтерського обліку), вимога щодо наявності виконавців робіт з технічної інвентаризації, які мають кваліфікаційний сертифікат відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови КМУ від 23 травня 2011 року № 554, не є обґрунтованою. Такі вимоги стосуються виконавців, залучених до робіт з технічної інвентаризації та створення об'єктів архітектури, але не послуг незалежної оцінки майна, що є іншою сферою діяльності. Для надання послуг з оцінки нерухомого майна необхідно мати оцінювачів, які відповідають вимогам Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» та інших нормативно-правових актів, що регулюють оціночну діяльність. Для таких послуг головною кваліфікаційною вимогою є наявність сертифікатів оцінювачів, виданих Фондом державного майна України, а не сертифікати з технічної інвентаризації, що регулюються Законом «Про архітектурну діяльність». Таким чином, включення цієї вимоги до тендерної документації призводить до обмеження кола потенційних учасників і вважається надмірною та дискримінаційною, адже не пов’язана з предметом закупівлі. Вимагаємо замовника виключити дану вимогу з ТД.
Відповідь: Згідно стандартів з оцінки нерухомого майна, оцінювач повинен провести огляд об’єкта оцінки (в тому числі на співпадіння площ, які потрібно оцінювати). Так як оцінювач не є фахівцем в галузі технічної інвентаризації, цю вимогу Замовник прописав в тендерних умовах.
Дата відповіді: 04.11.2024 13:26
Відповідь надана

Надати роз'яснення щодо вимог ТД та внести зміни

Номер: 939945e44bc24b9e93d45d086a12f006
Дата опублікування: 04.11.2024 10:52
Опис: Просимо надати роз'яснення щодо п. 3. ТД "Учасник повинен надати довідку про наявність позитивних рецензій на звіти (не менше 50 од), майно яких перебуває в комунальній або державній власності (за період з 01.01.2024 р.)" (не менше 50 од.) що мається на увазі? Відповідно до законодавства України, замовник не має права звужувати період набуття досвіду за аналогічними договорами, так як це обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників. Зокрема, в Законі України "Про публічні закупівлі" зазначено, що вимоги до учасників торгів повинні бути об'єктивними, недискримінаційними і забезпечувати рівний доступ до участі в тендері. Обмеження періоду набуття досвіду вважається дискримінаційним, адже воно може позбавляти права на участь в торгах тих учасників, які мають відповідний досвід, але уклали аналогічні договори раніше, ніж вказаний період. У випадку, якщо замовник встановлює такі вимоги, учасники мають право оскаржити їх у відповідних контролюючих органах, наприклад, в Антимонопольному комітеті України (АМКУ). Вимагаємо внести зміни в ТД!
Відповідь: Вимогу буде враховано, шляхом внесення змін до тендерної документації в частині, щодо кількості рецензій.
Дата відповіді: 04.11.2024 13:25
Відповідь надана

Встановлення дискримінаційних вимог ( надання листа в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації надати: - оригінали або завірені Учасником копії завершених договорів (за період з 2023-2024 рр., не менше ніж 10 (десяти)) з додатками, де предметом договору є оцінка окремих нерухомих об’єктів, що не є складовими комплексів об’єктів нерухомості; - оригінал відгуку, що виданий Замовником з якими було укладено договір, що наведено у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про якість та строки надання послуг, відсутність чи наявності претензій щодо якості надання послуг.)

Номер: e1401a2c737b4733a56e6d496536ac8c
Дата опублікування: 01.11.2024 16:12
Опис: Підпунктом п. 4 Додатку 1 Документації передбачено, що з метою підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник закупівлі має надати листа в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). А також на підтвердження інформації необхідно надати: • оригінали або завірені учасником копії завершених договорів (за період з 2023-2024 рр., не менше ніж 10 (десяти)) з додатками, де предметом договору є оцінка окремих нерухомих об’єктів, що не є складовими комплексів об’єктів нерухомості; • оригінал відгуку, виданого замовником, з яким було укладено договір, що наведено у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про якість та строки надання послуг, відсутність чи наявність претензій щодо якості надання послуг. Вимога щодо кількості договорів, а саме не менше ніж 10 (десяти)) з додатками, де предметом договору є оцінка окремих нерухомих об’єктів, що не є складовими комплексів об’єктів нерухомості призводить до дискримінації учасників, які мають менше договорів, але мають достатній досвід та кваліфікацію для виконання умов закупівлі. Це обмежує конкуренцію і не дозволяє приймати участь в закупівлі потенційним Учасникам, які мають можливість надати послуги з оцінки якісно та в строк. Оцінка досвіду учасників має базуватися на якості наданих послуг, а не лише на кількості завершених договорів.. Відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Одночасно, відповідно до вимог частини четвертої статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Потенційний учасник закупівлі, має достатній досвід на ринку послуг з оцінки, а також можливість якісно, у строки та в повному обсязі надати послуги, що є предметом закупівлі. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (Закон України № 922-VIII), в частині, що стосується вимог до учасників закупівель, встановлено принципи, які мають забезпечувати рівність і недискримінацію. Зокрема, у статті 16 цього Закону зазначено, що замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії, необхідні для підтвердження здатності учасника виконати умови договору. Однак при цьому важливо дотримуватися таких принципів: 1. Прозорість: Всі вимоги повинні бути чітко викладені в тендерній документації, щоб учасники могли їх зрозуміти. 2. Недискримінація: Вимоги не повинні обмежувати участь у торгах потенційних учасників без об'єктивних на те підстав. 3. Рівність: Учасники мають бути поставлені в однакові умови. У зв'язку з цим, вимога про надання документів, які підтверджують досвід виконання аналогічних послуг, не повинна бути прив'язана до конкретного періоду. Замовники повинні оцінювати досвід учасників на основі їх здатності виконати заплановані роботи чи послуги, а не лише на основі терміну їхнього досвіду. Таким чином, кількість договорів не повинна бути єдиним критерієм оцінки, оскільки важливішими є якість виконання робіт і відповідність вимогам замовника. Виходячи з викладеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", усунувши надмірні вимоги щодо кількості завершених договорів та виключити вимогу надання аналогічних договорів за конкретний період.
Відповідь: Відповідно до вимог статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Замовник використав таке право і встановив 2 з 4-х критеріїв згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме п.2 та п.3 і чітко прописав їх в тендерній документації, що дало змогу збільшити кількість потенційних учасників.
Дата відповіді: 04.11.2024 09:31
Відповідь надана

встановлення дискримінаційних вимог в Документації (Наявність в Учасника закупівлі Документа, що підтверджує відповідність стандартам та якості послуг – сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 та має досвід роботи з даним сертифікатом не менше 7-ми років. Сканована копія з оригіналу сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю – вимоги», який має бути дійсним протягом всього періоду дії договору на закупівлю).

Номер: 60a7913086084277b618ab031f18d1f2
Дата опублікування: 01.11.2024 16:02
Опис: Згідно з пунктом 5 Додатку 1 до Тендерної документації, учасники повинні підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію, що передбачає наявність документа, який підтверджує відповідність стандартам та якості послуг – сертифікату про відповідність ДСТУ ISO 9001:2015. Також вимагається досвід роботи з цим сертифікатом не менше 7 років. Учасники зобов'язані надати скановану копію оригіналу сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю – вимоги», який має бути дійсним протягом усього терміну дії договору на закупівлю. Вимога про наявність сертифікату ISO 9001:2015 та досвіду роботи з ним не менше 7 років є необґрунтованою і дискримінаційною, що суперечить принципам рівності серед учасників. Скаржник володіє сертифікатом відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю – вимоги» з 2021 року та щорічно проходить усі необхідні процедури для підтримки його дійсності. Це підтверджує відповідність стандартам якості послуг без необхідності мати 7-річний досвід роботи з сертифікатом. Відповідно до чинного законодавства України, вимога надання сертифікату ISO 9001:2015«Система управління якістю – вимоги» та досвіду роботи з ним не є обов’язковою, оскільки законодавство не передбачає обов'язкової сертифікації для здійснення діяльності, пов'язаної з предметом закупівлі. Включення таких вимог може призвести до необґрунтованих бар'єрів для участі в тендері та обмеження конкуренції. Вимагаємо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу 7 -ми річного досвіду роботи з сертифікатом ISO 9001:2015 «Система управління якістю – вимоги».
Відповідь: Вимогу буде враховано шляхом внесення змін до тендерної документації в частині, щодо 7-ми річного досвіду роботи з сертифікатом ДСТУ ISO 9001:2015.
Дата відповіді: 04.11.2024 09:29