-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Папір для друку
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період уточнення:
28.10.2024 12:12 - 02.11.2024 00:00
Відповідь надана
Технічні характеристики предмету закупівлі
Номер:
aeff1a3b103b4c0cbeccfb20372445b5
Дата опублікування:
01.11.2024 11:56
Опис:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-10-28-005519-a на закупівлю – папір для друку код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісе устаткування та приладдя різне нами було встановлено, що деякі технічні параметри до Паперу для друку формату А4 були встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки паперу, що мають конкретний поріг значення технічних характеристик.Також зазначено, що папір А4 500 арк класуА. Технічні характеристики зазначені не для класу А, а для класів В та В+. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками в сукупності. Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4 500 арк Клас А: Товщина – ISO 534- не менше 102-105, або 102-107, Былизна – СІЕ ISO 11475 – не менше 152-60, або 152-161, Яскравість - %(ISO 2470), не менше 100-109, або 100-110 та змінити клас паперу на В чи В+ для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримати Вами найбільш економічну вигідну пропозицію кращої якості.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Відповідь:
Доброго дня учаснику!
Відповідь надається у строки, з врахуванням нормчастини 5 статті 254 Цивільного кодексу України та з врахуванням роз’яснення Мінекономіки щодо перенесення строків, у разі якщо кінцевий строк припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є ПЕРШИЙ ЗА НИМ РОБОЧИЙ ДЕНЬ.
Згідно з абзацом 1пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178)Фізична/юридична особа МАЄ ПРАВО не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМИ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
В попередньому запиті уже була надана відповідь на поставлене аналогічне запитання.
Згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року учасникам надано право на звернення ЩОДО РОЗ’ЯСНЕННЯ встановлених норм Тендерної документації, А НЕ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКІВ ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКІ НА ДУМКУ УЧАСНИКА БУЛИ ПРИЙНЯТНИМИ ДЛЯ УЧАСНИКА, що надсилає запит.
Пунктами 31, 32 та 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне:
31) тендерна документація - документація ЩОДО УМОВ ПРОВЕДЕННЯ тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ закупівлі подає замовнику ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ тендерної документації;
33) технічна специфікація до предмета закупівлі – ВСТАНОВЛЕНА ЗАМОВНИКОМ СУКУПНІСТЬ ТЕХНІЧНИХ УМОВ, що ВИЗНАЧАЮТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року за № 275 затверджено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика №275).
Частиною 1 Методики №275 встановлено, що ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та має рекомендаційний характер.
Розділом ІІ Методики №275 описано етапи визначення очікуваної вартості. Даною Методикою встановлено, що визначення Замовником очікуваної вартості складається з таких етапів:
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ, роботах, послугах.
2. ФОРМУВАННЯ ОПИСУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТЕНІЧНИХ І ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК.
3. АНАЛІЗ РИНКУ.
4. Визначення вимог до умов поставки і оплати.
5. Визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі.
Враховуючи вищезазначена Замовник було сформовано технічні характеристики товару, що закуповуються, що визначені в Додатку 3 до Тендерної документації.
При формуванні опису товару на підставі Методики №275 Замовник здійснює опис на підставі вибраного товару, який влаштував по технічним характеристикам та по наявній потребі.При цьому, слід зазначити, що опис товару не може бути описаний зі всіх наявних товарних пропозицій на відповідному ринку товарів.
Відповідно до норм методики, для визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника.
Технічні характеристики товару, що закуповується описані в Додатку 3 до Тендерної документації по даній закупівлі згідно потреби.Крім того, Додатком 3 до Тендерної документації встановлено, що у разі надання еквіваленту Товару, він повинен мати технічні характеристики не гірші за ті, які вимагаються Замовником. У складі пропозиції Учасник повинен надати заповнену таблицю, в якій порівнюються технічні та якісні характеристики кожного виду запропонованого Товару з характеристиками, зазначеними Замовником.
З повагою,
Уповноважена особа
Дата відповіді:
04.11.2024 10:04
Відповідь надана
Щодо параметрів
Номер:
01ba1457f715459c8214ffe3b814009e
Дата опублікування:
30.10.2024 14:56
Опис:
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, на позицію 2 - папір А4 500арк клас А - згідно Додатку 3, який саме папір Ви мали на увазі, бо в технічних характеристиках товару вказані параметри, які не відповідають класу А, а відносяться до класу В. Просимо внести відповідні зміни. Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня учаснику!
Відповідь надається у строки, з врахуванням нормчастини 5 статті 254 Цивільного кодексу України та з врахуванням роз’яснення Мінекономіки щодо перенесення строків, у разі якщо кінцевий строк припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є ПЕРШИЙ ЗА НИМ РОБОЧИЙ ДЕНЬ.
Згідно з абзацом 1пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178)Фізична/юридична особа МАЄ ПРАВО не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМИ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року учасникам надано право на звернення ЩОДО РОЗ’ЯСНЕННЯ встановлених норм Тендерної документації.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту Тендерної документації по закупівлі закріплені у статті 22 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» таОсобливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178.
Пунктами 31, 32, 33 та 34 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне:
31) тендерна документація - документація ЩОДО УМОВ ПРОВЕДЕННЯ тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ закупівлі подає замовнику ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ тендерної документації;
33) технічна специфікація до предмета закупівлі – ВСТАНОВЛЕНА ЗАМОВНИКОМ СУКУПНІСТЬ ТЕХНІЧНИХ УМОВ, що ВИЗНАЧАЮТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
34) товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року за № 275 затверджено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика №275).
Частиною 1 Методики №275 встановлено, що ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та має рекомендаційний характер.
Розділом ІІ Методики №275 описано етапи визначення очікуваної вартості. Даною Методикою встановлено, що визначення Замовником очікуваної вартості складається з таких етапів:
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В ТОВАРАХ, роботах, послугах.
2. ФОРМУВАННЯ ОПИСУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ТЕНІЧНИХ І ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК.
3. АНАЛІЗ РИНКУ.
4. Визначення вимог до умов поставки і оплати.
5. Визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі.
Враховуючи вищезазначена Замовник було сформовано технічні характеристики товару, що закуповуються, що визначені в Додатку 3 до Тендерної документації.
Додаток 3 до Тендерної документації встановлено наступні технічні характеристики до Паперу А4 500арк Клас А:
Формат - А4
Грамаж - g/m2 ISO 536 – 80,0 (+/-4)
Товщина - ISO 534 –102-105
Непрозорість - % ISO 2471 –92-94
Білизна - CIE ISO 11475 – 152-160
Яскравість - % (ISO 2470)- 100-109
Кількість аркушів в пачці - 500 шт.
При формуванні опису товару на підставі Методики №275 Замовник здійснює опис на підставі вибраного товару, який влаштував по технічним характеристикам та по наявній потребі. Опис товару не може бути описаний зі всіх наявних товарних пропозицій на відповідному ринку специфічних товарів.
Відповідно до норм методики, для визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника.
Технічні характеристики товару, що закуповується описані в Додатку 3 до Тендерної документації по даній закупівлі вірно.Крім того, даним Додатком встановлено наступне, що у разі надання еквіваленту Товару, він повинен мати технічні характеристики не гірші за ті, які вимагаються Замовником. У складі пропозиції Учасник повинен надати заповнену таблицю, в якій порівнюються технічні та якісні характеристики кожного виду запропонованого Товару з характеристиками, зазначеними Замовником.
З повагою,
Уповноважена особа
Дата відповіді:
04.11.2024 10:02
Відповідь надана
Щодо Додатків
Номер:
35636ad3df8a4576bb11023cc667366f
Дата опублікування:
29.10.2024 17:08
Опис:
Доброго дня. Прохання прикріпити на майданчик Додатки 3 та 4 в форматі WORD, щоб була можливість їх заповнити. Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня учаснику!
Згідно з абзацом 1пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178)Фізична/юридична особа МАЄ ПРАВО не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМИ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне, що Замовник МАЄ ПРАВО НЕ РОЗГЛЯДАТИ надіслане звернення зацікавленим учасником від 29 жовтня 2024 року, ЯКЕ НЕ СТОСУЄТЬСЯ ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО НАДАННЯ РОЗ’ЯСНЕНЬ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року учасникам надано право на звернення ЩОДО РОЗ’ЯСНЕННЯ встановлених норм Тендерної документації.
Додатково розглянувши Ваші пропозиції повідомляємо наступне.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону. При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мало б оприлюднюватися тендерна документація Замовником, а отже Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині. Всі суб’єкти господарювання повинні користуватись ліцензованими програмними продуктами (офісними програмами для роботи з офісними документами), які надають можливість відкривати/зберігати документи в зручний спосіб будь-якому учаснику.
Слід зазначити, що відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовником зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику оголошення та додатки до неї, Уповноваженою особою було розміщено оголошення у форматі «.pdf.». Крім того повідомляє, що формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного програмного забезпечення з формату «.pdf.» у формат «Word». Слід також зазнати, що технічно не передбачено дооприлюднювати Тендерну документацію чи її додатки в іншому форматі.
З повагою,
Уповноважена особа
Дата відповіді:
01.11.2024 15:01
Відповідь надана
Щодо параметрів
Номер:
fcc2e7af5c444318bee3ca83e7cbe8c3
Дата опублікування:
29.10.2024 17:05
Опис:
Добрий день. Згідно Додатку №3 до тендерної документації позиція 1 "Папір А4 500арк кольоровий" - якого кольору він повинен бути? Якої інтенсивності - пастель чи неоновий? Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня учаснику!
Згідно з абзацом 1пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178)Фізична/юридична особа МАЄ ПРАВО не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМИ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Папір А4 500арк кольоровий, потрібен в пастельних тонах, щільністю: 80 г/м2, щоб папір профарбований був по всій масі, з високою насиченістю та однорідністю кольору, відповідно різновид паперу - PASTEL, бажано в тонах блакитного кольору, що застосовуватиметься для друку, в тому числі двостороннього друку на копіювально-розмножувальній техніці, лазерних та струменевих принтерах.
З повагою,
Уповноважена особа
Дата відповіді:
01.11.2024 14:55