• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 31440000-2 «Акумуляторні батареї» (Акумулятор DJI Mavic 3 Enterprise Series Battery Kit або еквівалент)

Завершена

504 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 520.00 UAH
Період уточнення: 27.10.2024 15:15 - 08.11.2024 00:00
Відповідь надана

Вимоги щодо надання сертифікатів ISO

Номер: cdcf87a0c6f14038bf2cc7a0f7abbb7e
Дата опублікування: 04.11.2024 19:52
Опис: Шановний Замовнику, Відповідно до вимог Тендерної документації (Додаток № 2) учасник має надати наступні документи: - Сертифікат на Систему менеджменту інформаційної безпеки, що відповідає вимогам ISO/IEC 27001:2022  «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» , виданий учаснику. - Сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування" виданий учаснику. Зазначені стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Стандарт ISO 27001 – це міжнародний стандарт в галузі ІТ, що встановлює вимоги до створення, впровадження, підтримки та постійного поліпшення системи менеджменту інформаційної безпеки в контексті організації. Він також включає в себе вимоги до оцінки і обробки ризиків інформаційної безпеки з урахуванням потреб організації. Виробники товарів та послуг не зобов'язані її проходити. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування", визначає таку головну мету: "мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля". Аналогічно, такий стандарт ISO 14001 в жодному разі не може впливати на якість або технічні властивості продукції, яка має поставлятися у поточній закупівлі.  З 01.01.2018 в Україні скасована обов'язкова сертифікація продукції та послуг. Відповідно до Закону з урахуванням Особливостей документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Вимога про надання вищезазначених сертифікатів не є впливовою кваліфікаційним критерієм щодо гарантії постачання предмету закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" (далі - Закон про технічні рекламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов'язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності - яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Отже, в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов'язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати послуги чи підприємство, оскільки дана вимога відсутня в чинному законодавстві. Добровільність сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов'язкової необхідності дотримання та надання сертифікатів ISO, що вимагаються Замовником у Додатку № 2 Документації. Варто також зазначити, що в терміни визначені для проведення закупівлі неможливо взяти всі перелічені в Додатку 2 документи. Дані документи не мають жодного відношення до якості товару, оскільки не підтверджують технічні показники, зокрема те, що товар не був у використанні. Крім того, ВИРОБНИК товару, який являється предметом закупівлі, у своїй діяльності може застосовувати міжнародні стандарти ISO, а Вами вимагається, щоб дані сертифікати були видані саме на ім’я УЧАСНИКА. Наша компанія не є виробником продукції, а закупає її безпосередньо через посередників, отже дана вимога прямо обмежує участь нашої компанії у закупівлі. Таким чином, зміст заявлених Замовником вимог, якими об'єктивно не може бути обґрунтована оптимальна потреба, надає підстави для висновку, що Замовник намагається штучно обмежити потенційне коло учасників, в участі у цій закупівлі. Тобто, такі вимоги є дискримінаційними. Звертаємо увагу на практику АМКУ щодо дискримінаційності вимог про сертифікати: рішення № 3332-р/пк-пз від 23.02.2021 у справі UA-2021-01-30-000320-a, рішення № 16195-р/пк-пз від 02.10.2024 у закупівлі UA-2024-09-16-008003-a, рішення No15562-р/пк-пз від 19.09.2024 у закупівлі UA-2024-09-06-006102-a, рішення № 15208-р/пк-пз від 12.09.2024 у закупівлі UA-2024-08-29-004606-a. Отже, просимо Замовника внести зміни до Додатку 2 Документації шляхом вилучення вищезазначених дискримінаційних вимог.
Відповідь: внесемо зміни
Дата відповіді: 05.11.2024 11:14
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 7358ab78dcf2452ca2500e11490f4073
Дата опублікування: 01.11.2024 22:29
Опис: Повідомляємо, що ми, як учасник, який бажає прийняти участь у вашій процедури закупівлі вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що не відповідають принципам проведення публічних закупівель, в порядку ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначаємо, що, відповідно до додатку №2 до тендерної документації, замовником в складі тендерної пропозиції учасника вимагається подання таких документів: - Сертифікату на систему менеджменту якості AQAP 2110:2016 "Вимоги НАТО щодо проектування, розробки та виробництва. - - Сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 140011:2015 "Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування" Вимога таких сертифікатів, як AQAP 2110:2016, і ISO 14001:2015, для закупівлі товарів типу DJI Mavic 3 Enterprise Series Battery Kit в системі Prozorro не є доцільною, якщо врахувати специфіку закупівлі. DJI Mavic 3 Enterprise Series Battery Kit є комерційним товаром, призначеним для використання з дронами і не є спеціалізованим оборонним обладнанням. Ці батареї використовуються у цивільних і комерційних цілях для забезпечення живлення дронів, і аж ніяк, не проектується та не розраховано на використання в сфері оборонної продукції. AQAP 2110:2016 стосується управління якістю в проєктуванні та виробництві оборонної продукції. Застосування цього стандарту для комерційної батареї, яка не призначена для оборонних цілей, не може застосовуватись в зазначеній закупівлі, та містить дискримінаційний характер, щодо учасників, які мають зазначену продукцію в наявності, або є представником такого постачальника, але не можуть мати зазначених документів в наявності. Окремо зазначаємо, що тендерною документацією вимагається подання сертифікату ISO 140011:2015, якого взагалі не існує, і такий документ не зможе подати жоден із учасників закупівлі, так як його назва не вірно зазначена, під час формування тендерної документації замовником. ISO 14001:2015 (який, напевно, має на увазі замовник), стосується систем екологічного менеджменту. Хоча екологічні аспекти важливі, вимога цього сертифікату має сенс лише у випадку, якщо це обґрунтовано з точки зору екологічного впливу товару чи компанії-виробника, але знову-ж таки, не рітейлера, представника, або продавця зазначеної продукції. Окремо зазначаємо, що вимоги тендерної документації не є деталізованими, щодо того, хто саме має надавати такі сертифікати. Тендерною документацією не передбачено, чи такі сертифікати має надавати учасник, на своє ім’я, чи такі документи мають надаватись на виробника зазначеної продукції, або на будь-яку іншу установу, що може створити проблеми під час оцінки зазначених документів, в складі пропозиції учасника. Також, інформуємо, що виробників такої продукції в Україні не існує, а отже, поставкою такої продукції займаються, окремі продавці, як представники або рітейлери такої продукції, які не можуть мати зазначені документи, так як не є виробниками зазначеної продукції, та на них не застосовуються зазначені вимоги. Таким чином, вважаємо, що такі вимоги суттєво обмежують коло учасників, які можуть прийняти участь у зазначеній закупівлі, та просимо замовника, внести зміни до тенлерної документації, та видалити зазначені пункти, що дискримінують учасників, які здійснюють постачання зазначеної продукції, та не мають можливості прийняти участь у зазначеній закупівлі. В разі ігнорування нашого звернення, учасник буде звертатись до адміністративної колегії АМКУ із скаргою на призупинення процедури, та внесення змін до тендерної документації, а також до органів державної аудиторської служби, щодо проведення моніторингу такої процедури закупівлі, та усунення зазначених порушень, в межах вимог чинного законодавства.
Відповідь: Шановний, учаснику, дякуємо за звернення, ми переглянемо тендерну документацію та внесемо зміни
Дата відповіді: 02.11.2024 21:50