-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби та супутня продукція ( фарба акрилова водоемульсійна, пігмент), 44810000-1 Фарби
Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)
Торги відмінено
10 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 51.90 UAH
Період уточнення:
26.10.2024 18:00 - 01.11.2024 08:00
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
35e66e72dce74177b552c0d581353216
Дата опублікування:
31.10.2024 16:17
Опис:
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Ваші зауваження стосовно обставин непереборної сили (форс-мажору) для цілей виконання цього Договору, прописані пунктами 29-31 проєкту Договору (додаток 1 до оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі). Дякую!
Дата відповіді:
01.11.2024 17:18
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
617bace091864b7c85644cbd4f12dc20
Дата опублікування:
31.10.2024 16:16
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Замовник не користується електронним документообігом при укладанні договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг, оскільки є розпорядником бюджетних коштів та надає такі договори в органи Казначейства для реєстрації бюджетних зобов’язань, відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309. Отже, для реєстрації бюджетних зобов’язань замовники подають до органів Казначейства завірені в установленому законодавством порядку паперові оригінали або копії договорів про закупівлю.
Дата відповіді:
01.11.2024 17:17
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
0c8597eb084a4301bacd1ff94123220a
Дата опублікування:
31.10.2024 16:15
Опис:
У п.30. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншій стороні в письмовій формі.
Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 3 робочих днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Пропонуємо наступну редакцію п.30 проєкту договору:
30. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншій стороні в письмовій формі.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для переможця закупівлі, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
01.11.2024 17:20
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
2e97335c09314c5393a99894206d075e
Дата опублікування:
31.10.2024 16:14
Опис:
13. У випадку, якщо будуть встановлені порушення якості товарів відповідно до встановлених супровідних документів на нього або нестача будь-якої її кількості, замовник, спільно з постачальником (представником постачальника) складають акт. Залежно від причин недоліків замовник пред'являє обґрунтовану претензію стороні, чи вирішує спір шляхом переговорів.
У разі виявлення замовником вищевказаних невідповідностей, постачальник за свій рахунок здійснює допоставку належної кількості товарів або її заміну на якісні. Неякісні товари не враховується в рахунок поставки. Постачальник повинен замінити товари своїми силами і за свій рахунок протягом п'яти робочих днів. В разі необхідності експертні дослідження проводяться за рахунок постачальника. У разі заміни товарів гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни. Вимоги щодо заміни Товару неналежної якості можуть бути пред'явлені протягом усього гарантійного строку, встановленого у відповідності до пунктів 21, 22 цього Договору.
Замовник не зазначає яка саме може виникнути необхідність для проведення експертних досліджень, хто і як, на підставі чого визначає таку необхідність, тощо.
Будь -які претензії щодо якості товару (крім прихованих дефектів товару), що поставляється можливі лише до моменту підписання видаткових накладних уповноваженими особами. З метою недопущення порушення прав сторін та задля коректного формулювання умов проєкту договору з огляду на специфіку предмету закупівлі, просимо внести зміни у п.13 проєкту договору:
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для переможця закупівлі, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
01.11.2024 16:30
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
470d81130a61463cb4f7d967496cea40
Дата опублікування:
31.10.2024 16:14
Опис:
У п.19. зазначено, що Постачальник гарантує відповідність товару вимогам замовника та медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини згідно з чинним законодавством України (охорони праці, екології та пожежної безпеки тощо) протягом всього гарантійного строку експлуатації та зберігання, відповідно до умов нормативної або/та технічної документації на товар та діючих нормативно-правових актів, при дотриманні замовником умов та правил експлуатації та зберігання товару. Товар не повинен чинити шкідливого впливу на організм людини та навколишнє природне середовище.
Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.19 проєкту договору:
19. Постачальник гарантує відповідність товару вимогам замовника та медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини згідно з чинним законодавством України (охорони праці, екології та пожежної безпеки тощо) протягом всього строку придатності, відповідно до умов нормативної або/та технічної документації на товар та діючих нормативно-правових актів, при дотриманні замовником умов та правил експлуатації та зберігання товару. Товар не повинен чинити шкідливого впливу на організм людини та навколишнє природне середовище.
Також пропонуємо привести у відповідність за аналогією п.20 проєкту договору, зазначивши поняття «строк придатності».
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для переможця закупівлі, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
01.11.2024 16:23
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
35858ca77f1e44ec99a3e304abe01d4c
Дата опублікування:
31.10.2024 16:14
Опис:
У п.12. зазначено, що Товари мають супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, технічних умов, санітарно гігієнічним вимогам. Такі документи повинні бути діючими з урахуванням терміну реалізації товарів та надаватись на кожну партію товарів. Надані документи повинні містити інформацію про походження та засвідчувати безпечність, якість, ґатунок, категорію, дату виготовлення виробником, термін реалізації, строк придатності, умови зберігання, інші відомості, якщо такі вимагаються законодавством про безпечність та якість товарів та супутніх матеріалів. Замовник відкладає приймання товарів за кількістю та якістю, поки постачальник не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів.
Лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Також у тендерній документації зазначено, що товар має відповідати ТУ або ДСТУ (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
У п.12 проєкту міститься наступне: «Надані документи повинні містити інформацію про походження та засвідчувати безпечність, якість, ґатунок, категорію, дату виготовлення виробником, термін реалізації, строк придатності, умови зберігання, інші відомості, якщо такі вимагаються законодавством про безпечність та якість товарів та супутніх матеріалів». У документах, що підтверджують якість більшості із зазначених показників немає. Пропонуємо наступну редакцію п.12 проєкту договору:
12. Товари мають супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів або технічних умов та санітарно гігієнічним вимогам. Такі документи повинні бути діючими з урахуванням терміну реалізації товарів та надаватись на кожну партію товарів. Надані документи повинні містити інформацію, що передбачена нормами законодавства України. Замовник відкладає приймання товарів за кількістю та якістю, поки постачальник не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для переможця закупівлі, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
01.11.2024 16:23
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
4667dba312774cadb504888836950d8f
Дата опублікування:
31.10.2024 16:13
Опис:
У п.6. проєкту договору зазначено, що Ціна на товари встановлюється в національній валюті України з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат постачальника.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат бюджетних коштів. Стаття 289 Митного кодексу України визначає, коли сплата митних платежів є обов'язковим. Наприклад, для потенційних учасників цієї закупівлі, що є виробниками лакофарбової продукції, не передбачено сплачувати митні платежі. Отже, з огляду на вищевказане, пропонуємо наступну редакцію п.6. проєкту договору:
6. Ціна на товари встановлюється в національній валюті України з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування (у разі страхування Товару) навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів (при ввезенні продукції на митну територію України), усіх інших витрат постачальника, необхідних для виконання цього Договору.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для переможця закупівлі, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
01.11.2024 16:22
Відповідь надана
щодо фасування
Номер:
e97d85f1acf7418b9ca9013c2cc79e3e
Дата опублікування:
31.10.2024 11:59
Опис:
Шановний Замовнику. Фарба акрилова водоемульсійна виготовляється більшістю виробників у фасуванні по 14 кг. В тому числі прописана вами Sniezka і 14 кг це не рівнозначно 10 літрам виходячи із щільності (густини) фарби. Тому просимо внести зміни в документацію та вказати загальну кількість продукції по позиції №1 в КІЛОГРАМах, а фасування по 14 кг.
Відповідь:
Добрий день шановний Учасник. Дякуємо Вам за звернення ,в найближчий час будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
31.10.2024 14:42