• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ліжко двоярусне розбірне

Завершена

2 359 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 796.30 UAH
Період уточнення: 25.10.2024 22:53 - 31.10.2024 11:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: e4fb1312598c448ba75bb4d76dbc984b
Дата опублікування: 28.10.2024 10:53
Опис: В п.15.7. Оголошення містить вимогу учаснику надати інформаційну довідку яка серед іншого повинна містити інформацію про: "- Учасник (уповноважена особа), його учасник (засновник), керівник (уповноважена особа), кінцевий бенефіціарний власник (контролер), у тому числі кінцевий бенефіціарний власник (контролер) його засновника, якщо засновником є юридична особа не є учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура; - на грошові кошти Учасника НЕ накладено арешт згідно з ухвалою суду або під час здійснення виконавчого провадження; - Учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, військових частин, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь - Учасник (уповноважена особа) немає судового рішення, яке набрало законної сили, яке свідчить про фіктивність його діяльності;". Вимога про надання вищевказаної інформації є дискримінаційною, доказом чого є наступне: Спрощена закупівля проводиться в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості №1275). Відповідно до пп.2 п.8 Особливостей №1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом з урахуванням положень, визначених Особливостями. Стаття 17 Закону не містить вищевказаних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Тобто вказані вимоги є вигадкою Замовника, яка не грунтується на імперативних нормах Закону та Особливостей №1275. Нагадуємо, що п.5 ч.2 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону визначено: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Вищевказані вимоги Замовника якраз і призводять до обмеження конкуренції, оскільки всупереч вимогам Закону та Особливостей №1275 звужує коло учасників лише тими, хто відповідає НЕЗАКОННИМ КРИТЕРІЯМ Замовника ! Зокрема, на відміну від незаконної та дискримінаційної вимоги Замовника ч.2 ст.17 Закону містить наступне положення «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.». Тобто, вказані Замовником судові рішення не є та не можуть бути підставою для відхилення пропозиції. На підставі вищевикладеного вимагаємо виключити з п.15.7. Оголошення усі вищевказані протизаконні вимоги !
Відповідь: Замовником уважно розглянуто Вашу вимогу щодо виключення з оголошення наведених абзаців як таких, що на Вашу думку мають ознаки дискримінації та обмежують конкуренцію та повідомляємо, що за результатами розгляду вимоги та аналізу діючого законодавства ознак дискримінації та/або обмеження конкуренції не встановлено. Натомість, пропонуємо Вам, більш детально ознайомитись з положеннями законодавчих актів, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі" та Закону України "Про оборонні закупівлі" Стаття 17 Закону «Про публічні закупівлі» вказує на підстави для відмови в участі у ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ. При цьому, Стаття 13 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що процедури закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Таким чином, спрощені закупівлі не є «процедурою закупівлі» в розумінні Закону та вимоги статті 17 до спрощеної закупівлі не застосовуються. Стаття 14. Спрощені закупівлі визначає, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником може зазначатися інша інформація. Отже, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати умовам, визначеним в Оголошенні про спрощену закупівлю. Згідно Закону України «Про оборонні закупівлі»: Стаття 7. Державний замовник у сфері оборони 1. Державний замовник: 11) проводить оцінювання відповідності та визначає способи гарантування відповідності товарів, робіт і послуг оборонного призначення встановленим вимогам державного замовника; Стаття 8. Виконавець державного контракту (договору) з оборонних закупівель 1. Виконавець державного контракту (договору): 4) забезпечує відповідність товарів, робіт і послуг оборонного призначення обов’язковим вимогам, встановленим державним замовником відповідно до законодавства про технічне регулювання та/або державного контракту (договору); 5) несе відповідальність за якість товарів, робіт і послуг оборонного призначення, передбачених умовами державного контракту (договору); 6) сприяє здійсненню державним замовником контролю за виконанням державного контракту (договору), у тому числі на окремих етапах його виконання, що не передбачає втручання у виробничу та господарську діяльність виконавця державного контракту (договору); 7) забезпечує можливість здійснення державним замовником контролю якості товарів, робіт і послуг - встановлення їх відповідності вимогам законодавства та умовам державного контракту (договору); 8) подає державному замовнику інформацію про виконання державного контракту (договору) в обсягах та у строки, визначені умовами контракту (договору); 2. Забороняються дії (бездіяльність) виконавця державних контрактів (договорів), що призводять до необґрунтованого завищення ціни на товари, роботи і послуги оборонного призначення, невиконання або неналежного виконання державного контракту (договору). Стаття 17. Критерії оцінки пропозицій учасників закупівель 2. Державний замовник може додатково застосовувати такі критерії: 5) якість виконання раніше укладених аналогічних контрактів та договорів.
Дата відповіді: 29.10.2024 20:48