• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

пластикові касети

пластикові касети за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасові вироби

Завершена

3 950 696.23 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 753.48 UAH
Період уточнення: 25.10.2024 13:59 - 03.11.2024 00:00
Відповідь надана

Уточнення технічних та якісних характеристик товару

Номер: 6ba230ecd95b4588b3071ae273612665
Дата опублікування: 30.10.2024 08:40
Опис: Шановний замовнику! В розділі ІІ додатку 2 до тендерної документації наведені технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі. На нашу думку, деякі з цих характеристик потребують уточнення. По-перше, параметр «Стійкість до деформації». Стійкість до якої саме деформації, тобто від якого впливу? Можна здогадатися, що мова йде саме про деформацію під впливом температури. Якщо так, то які саме відхилення під впливом температури допускаються? І яких саме розмірів? В тендері вимагається, щоб цей параметр був підтверджений протоколом випробувань, тож він повинен бути чітко сформульований. По-друге, параметр «Наявність добавок» (для захисту від УФ-променів). Які саме добавки повинні бути додані? В якій кількості? Для цього параметру також вимагається підтвердження протоколом випробувань, тож він повинен бути чітко сформульований. По-третє, для лінійних розмірів касети, а також для об‘єму комірки в тендері вимагається, щоб допустиме відхилення не перевищувало 1%. Така висока точність має під собою належне обґрунтування? Чи може вона бути збільшена, щоб розширити коло учасників тендеру?
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні змін
Дата відповіді: 01.11.2024 11:36
Відповідь надана

Суперечливе призначення предмета закупівлі???????

Номер: 164d0acc2413409b94ceb5c2547973ab
Дата опублікування: 29.10.2024 17:39
Опис: Шановний замовнику! Наша компанія бажає прийняти участь у процедурі закупівлі, однак встановлені технічні характеристики до предмета закупівлі не лише не дозволяють нам прийняти участь, а й суперечать призначенню предмета закупівлі. Так в додатку 2 до тендерної документації серед іншого передбачено, що пластикові касети мають бути стійкими до деформації при температурі від -30°С до +95°С. Варто відмітити, що предмет закупівлі – пластикові касети призначені виключно для вирощування садивного матеріалу, а відтак можливий температурний режим їх використання/зберігання з урахуваннях всіх можливих аномальних явищ не може перевищувати температурні режими від - 25°С до +80°С. З огляду на зазначене просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити стійкість до деформації при температурі від - 25°С до +80°С.
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 01.11.2024 13:47
Відповідь надана

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ

Номер: c90009905f5d4ef1a6d09b96a3045dd7
Дата опублікування: 29.10.2024 09:53
Опис: Ми, ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД», реалізуючи своє право, передбачене пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), звертаємось через електронну систему закупівель до замовника - державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру на закупівлю: «код за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасові вироби (пластикові касети)», оголошення про проведення якого оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-25-008927-a. Згідно з умовами тендерної документації (далі – ТД), зокрема, із тими, що викладені у додатку 2 до ТД, предметом закупівлі є пластикові касети, що призначені для вирощування садивного матеріалу деревних рослин із закритою кореневою системою (далі – касети) для посівної лінії Urbinati (Італія) до складу якої входить модуль для висіву насіння SEMBETA65. До касет Замовником встановлені наступні характеристики, зокрема: • «об’єм комірки: 170 мл ± 1%»; • «розміри верхньої основи комірки: 46х46 мм ± 1%»; • «розміри нижньої основи комірки: 28х26 мм ± 1%»; • «на кожній одиниці товару повинно бути нанесено маркування з двох сторін (по довшій стороні касети), яке повинно містити інформацію щодо дати (місяць і рік) виготовлення, назви та маркування касети, скороченої назви постачальника. Маркування повинно бути виконано шляхом гравіювання, лазерного нанесення або тиснення для забезпечення тривалого збереження маркування та захисту від зовнішніх факторів впливу протягом гарантійного строку. Розмір шрифту маркування має бути не менше 5 міліметрів». Водночас, варто відмітити, що Замовником вже закуповувались пластикові касети (оголошення про закупівлю UA-2024-05-20-010581-a) для вирощування садивного матеріалу деревних рослин із закритою кореневою системою для застосування в лісових і декоративних розсадниках, технічні параметри яких повинні були відповідати вимогам ліній наповнення касет посівної лінії Beta 65 барабанного типу, що розроблена Італійською компанією Urbinati. За результатами такого тендеру Замовник в червні цього року уклав із ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» договір від 28.06.2024 № 28-4/06.2024-з на закупівлю таких самих касет, які закуповуються і за оголошеним тендером. Нагадаємо, що продукція, запропонована ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД» за попереднім тендером, повністю відповідає усім вимогам Замовника, жодних претензій, у тому числі, стосовно якісних та інших технічних характеристик касет з боку Замовника не надходило, жодних нарікань щодо несумісності пластикових касет із посівною лінією Urbinati (Італія) від Замовника не надходило, товар приймається уповноваженими особами підприємства без зауважень, як такий, що в повній мірі відповідає вимогам та потребам ДСГП «ЛІСИ УКРАЇНИ». Водночас, попереднім тендером до пластикових касет Замовником були встановлені, дещо інші параметри, зокрема: • «об’єм комірки: не менше 170 мл»; • «розміри верхньої основи комірки: 46х46 мм ± 5%»; • «розміри нижньої основи комірки: 28х26 мм ± 5%»; • вимог до маркування касет не висувалось. Як випливає з викладеного вище, Замовником змінені технічні вимоги до вказаних показників у порівнянні з минулим тендером. При цьому, такі зміни носять характер звуження асортименту товару, що відповідає усім у сукупності технічним вимогам. Такі дії Замовника призводять до звуження кола учасників тендера, що є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Встановлення вищевказаних вимог у тендерній документації саме у такій редакції не обґрунтовано Замовником і може свідчити про зацікавленість його певних службових (посадових) осіб в конкретній моделі касет заздалегідь визначеного («свого») суб’єкта господарювання, зважаючи на той факт, що відповідні посадові особи Замовника, володіючи інформацією щодо технічних характеристик касет, запропонованих ТОВ «РЕМКОМПЛЕКТБУД», умисно змінили вимоги до таких самих касет в новому тендері з метою усунення від участі. Зауважуємо, що в Замовника не може бути належного обґрунтування і відповіді на питання: чому в двох тендерах на закупівлю одних і тих самих касет встановлюються різні технічні вимоги? З якою технологічною метою вимагається нанесення маркування на виріб та як це покращить його функціональні властивості? Повідомляємо, що ми, як досвідчений учасник ринку публічних закупівель, розуміємо, що будь-які технічні вимоги в будь-якому тендері проходять довгий процес внутрішніх погоджень і формуються з урахуванням наявної маркетингової ситуації, доступного до закупівлі в Україні товару, а також принципу «наявності щонайменше двох виробників товару», на підставі, у тому числі, технічних і комерційних пропозицій потенційних постачальників, моніторингу відкритої інформації в Інтернеті, досвіду минулих закупівель та публічних закупівель інших замовників. Вищевказані непослідовні дії Замовника, зокрема, в частині встановлення різних технічних вимог до касет одного й того самого типу, можуть свідчити про корупційну складову під час формування технічного завдання до предмета закупівлі. Наголошуємо, що перша ж перевірка, аудит, розслідування тощо виявить дані факти, які є очевидними і, навіть, не потребують значних зусиль для виявлення. Наполегливо переконуємо відповідальних службових (посадових) осіб Замовника відмовитись від визначеного шляху в цій закупівлі та поки це є можливим – виправити відповідні свої рішення, які виглядають як умисне і вмотивоване позбуття конкурентного середовища і «зайвих учасників» під час проведення даного тендеру. Нагадуємо, що неправомірні дії уповноважених осіб караються не лише в адміністративному порядку (досить не малими штрафами), а й можуть тягнути значно серйозніші наслідки у вигляді кримінального переслідування, соціальної огласки (зокрема, журналістських розслідувань) та суспільного резонансу, репутаційних втрат для усього ДСГП «ЛІСИ УКРАЇНИ» тощо. Таким чином, Замовником звужено коло учасників виключно до тих, які мають змогу запропонувати касети із заздалегідь визначеними характеристиками, та створені штучні перешкоди для участі в тендері тих учасників (у тому числі, Заявника), які можуть запропонувати якісні та високоефективні касети, що повністю задовольняють потребу Замовника, але при цьому за деякими своїми показниками не «вписуються» в розроблену Замовником «схему». Також лишається дивним і не зрозумілим додавання до технічних характеристик предмета закупівлі необхідність нанесення маркування з двох сторін (по довшій стороні касети), яке повинно містити інформацію щодо дати (місяць і рік) виготовлення, назви та маркування касети, скороченої назви постачальника, тоді як до попередньої закупівлі не висувались такі вимоги. Ба більше того, під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі і сам Замовник не передбачав необхідність нанесення такого маркування на пластикові касети, що підтверджується комерційними пропозиціями отриманими від ТОВ «Церес Юкрейн», ТзОВ «ГРІНТЕК» та ФОП «РОГУЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ», які оприлюднені Замовником в обґрунтуваннях очікуваної вартості предмета закупівлі (https://e-forest.gov.ua/wp-content/uploads/2024/10/plastykovi-kasety.pdf). Тобто, сам Замовник формував очікувану вартість предмета закупівлі виходячи із наданих комерційних пропозицій у жодній із яких не йдеться навіть про згадку включення до комерційної пропозиції нанесення будь якого маркування. Варто відмітити, що нанесення такого маркування суттєво впливає на ціну товару, адже потребує не лише попереднього узгодження із виробником, а і внесення певних коректив в налагоджений процес виготовлення таких пластикових касет. Відповідно до отриманої інформації від виробника касет таке маркування здорожчує вартість однієї касети на 18 грн, що у свою чергу веде до збільшення вартості товару в цілому на 362 880,00 грн (кількість касет 16800* вартість за маркування 18 грн + 20% ПДВ) , а відтак до зайвих витрат державного підприємства на вказану суму. Водночас, відповідно до пункту 4 Розділу ІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 11 (далі – Методичні рекомендації), кожному об'єкту основного засобу (крім білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання) присвоюється інвентарний номер. Також пунктом 5 Розділу ІІ Методичних рекомендацій визначено, що інвентарні та номенклатурні номери, присвоєні об'єктам основних засобів, зберігаються за ними на весь період перебування їх у даного суб'єкта державного сектору. Номери інвентарних об'єктів, які вибули чи ліквідовані, не повинні присвоюватись іншим об'єктам, що заново надійшли, протягом трьох років. Окрім того, відповідно до пункту 1.3. Розділу ІІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 р.за № 1365/26142, основні засоби вносяться до інвентаризаційного опису за найменуванням відповідно до основного призначення об’єкта із зазначенням інвентарного номера, виготовлювача, заводського номера (у разі його наявності), року випуску, первісної (переоціненої) вартості, суми зносу, строку корисного використання та інших відомостей. Таким чином, дотримання Замовником встановлених законодавчих приписів обліку матеріальних цінностей дозволить не лише ідентифікувати постачальника продукції, а й заощадить кошти державному підприємству на відповідну суму. Враховуючи викладене вище, з метою усунення порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, уникнення наслідків, спричинених проведенням торгів із застосуванням корупційних «схем», а також створення належного рівня конкурентного середовища, вимагаємо внести до ТД наступні зміни: - вимогу додатку 2 ТД: «на кожній одиниці товару повинно бути нанесено маркування з двох сторін (по довшій стороні касети), яке повинно містити інформацію щодо дати (місяць і рік) виготовлення, назви та маркування касети, скороченої назви постачальника. Маркування повинно бути виконано шляхом гравіювання, лазерного нанесення або тиснення для забезпечення тривалого збереження маркування та захисту від зовнішніх факторів впливу протягом гарантійного строку. Розмір шрифту маркування має бути не менше 5 міліметрів» – виключити; - технічні характеристики в додатку 2 ТД: «об’єм комірки», «розміри верхньої основи комірки», «розміри нижньої основи комірки» викласти як в минулому тендері, а саме: • «об’єм комірки: не менше 170 мл»; • «розміри верхньої основи комірки: 46х46 мм ± 5%»; • «розміри нижньої основи комірки: 28х26 мм ± 5%»; Ігнорування Замовником даного Звернення, невнесення відповідних змін до ТД неодмінно призведе до порушення такого принципу здійснення публічних закупівель як запобігання корупційним діям і зловживанням (додатково до перелічених вище), а також спричинить збитки державному підприємству та суспільству, що неодмінно тягнутиме наслідки, про які повідомлено вище, та ймовірного притягнення певних службових (посадових) осіб Замовника до відповідальності та вжиття адекватних заходів впливу. Окремо зауважуємо, що подібні «тендерні схеми» та кейси такого масштабу завжди викликають потужний суспільний резонанс та зацікавленість незалежних антикорупційних діячів!
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні змін
Дата відповіді: 01.11.2024 11:36
Відповідь надана

Необгрунтовані вимоги в тендерній документації

Номер: 5b1d806672b94394aa77549dc964b9a1
Дата опублікування: 29.10.2024 07:56
Опис: Шановний замовнику! В додатку 2 до тендерної документації наведено технічні характеристики до пластикових касет, зокрема наявність добавок для захисту від УФ-променів. Окрім того, в підпункті 3.1.5. пункту 3.1 розділу ІІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо необхідності надання у складі пропозиції копії протоколу(ів) випробувань щодо відповідності продукції, що пропонується учасником до постачання, вимогам до технічних характеристик предмета закупівлі. Водночас, в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що наведені у додатку 2 та в тендерної документації в цілому, замовник не зазначив які саме добавки для захисту від УФ-променів можуть бути використані, в якій кількості мають бути присутні у складі пластикових касет, який мінімальний/максимальний захист мають забезпечувати, тощо. Варто відмітити, що відповідно до технології вирощування садивного матеріалу із закритою кореневою системою, садивний матеріал вирощують у теплицях із подальшим дорощенням на полігонах на яких застосовується інтенсивне затінення, зокрема шляхом натягування сіток зі ступенем затінення не менше 60%. Відтак, умови в яких будуть зберігатися пластикові касети вже передбачають захист від УФ-променів. З огляду на зазначене та з метою уникнення неоднозначного трактування вимог тендерної документації просимо роз’яснити: - які добавки для захисту від УФ-променів можуть бути використані (із зазначенням міжнародних назв таких хімічних сполук), в якій кількості мають бути присутні у складі пластикових касет та які допустимі відхилення (із зазначенням нормативних документів відповідно до яких встановлюються такі вимоги), який мінімальний/максимальний захист мають забезпечувати? - відповідно до якої технології вирощування садивного матеріалу Замовником передбачено вимогу щодо наявності добавок для захисту від УФ-променів саме в пластикових касет, а не щодо умов їх зберігання та експлуатації? У разі не можливості надання відповідей на відповідні запитання (неможливо буде в подальшому їх виконати шляхом проведення відповідних експлуатаційних випробувань) просимо Замовника виключити таку вимогу із умов тендерної документації.
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні змін
Дата відповіді: 01.11.2024 11:36