• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Ліцею №2 по бульвару Шкільний,3 м.Южноукраїнська Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Торги не відбулися

6 690 752.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 66 908.00 UAH
Період уточнення: 25.10.2024 10:54 - 18.11.2024 00:00
Відповідь надана

Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Ліцею №2 по бульвару Шкільний,3 м.Южноукраїнськ Миколаївської області

Номер: 446c4318352841a792d17fec353d7e58
Дата опублікування: 06.11.2024 14:05
Опис: Доброго дня! Просимо вказати ,згідно якого Закону України внесено зміни в тендерну документацію до п.4.1.4 до п.6.14 та 24.3.
Відповідь: Доброго дня! З 23.10.2024 набули чинності зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення прозорості в будівництві. Закон України № 3988-IX від 19.09.2024 «Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» передбачає нові вимоги для замовників, які здійснюють закупівлі послуг з поточного ремонту та будівельних робіт. Так, основні зміни відбулися у пунктах 10-11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), у статті 41 та пункті 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Стаття 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього 1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. {Частину першу статті 41 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 3988-IX від 19.09.2024} Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством). {Частину першу статті 41 доповнено абзацом третім згідно із Законом № 3988-IX від 19.09.2024} У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. {Частину першу статті 41 доповнено абзацом четвертим згідно із Законом № 3988-IX від 19.09.2024} Закон зобов’язує замовників системи Прозорро публікувати у відкритому доступі інформацію про ціни на: матеріальні ресурси, а також інформацію про будівельні матеріали. Окрім цього, Закон визначає, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з будівництва нових, розширення, реконструкції, капітального ремонту та реставрації існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення є документи, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Нововведення спрямовані на підвищення прозорості закупівельного процесу та точності визначення вартості товарів, особливо в умовах нестабільної економіки та зміни цін на ринку. З огляду на ці зміни Академія Радник пояснює (Джерело: https://radnuk.com.ua/voiennyj-stan/zminy-shchodo-opryliudnennia-informatsii-pro-tsiny-na-materialni-resursy-pid-chas-zakupivel-posluh-z-potochnoho-remontu-ta-robit-z-budivnytstva/): Основні документи для підтвердження ціни на матеріали. Після набуття чинності змінами до Закону про публічні закупівлі перелік документів для підтвердження ціни на матеріали оновлений. Наразі ціни можуть підтверджуватись такими документами, як: Комерційні пропозиції постачальників. Одним з основних способів підтвердження цін є подання актуальних комерційних пропозицій від постачальників. Рекомендовано, щоб пропозиції були видані не раніше ніж за один місяць до дати подання заявки на участь у тендері та відповідали специфікаціям, зазначеним у вимогах до предмета закупівлі. Також важливо, щоб пропозиції були отримані від незалежних один від одного постачальників для об’єктивності. Інформація з відкритих торгових майданчиків. Дані з перевірених і загальнодоступних платформ для торгівлі (таких як Prozorro Market або інші електронні майданчики, які використовуються для публічних закупівель, де представлені ринкові ціни на аналогічні товари). Цей підхід дозволяє врахувати реальні ринкові ціни на аналогічні товари. Довідка з торгово-промислової палати (ТПП). Для товарів, ціна яких суттєво коливається, або для імпортних матеріалів, що зазнають впливу валютних коливань, підтвердження ціни може бути здійснено довідкою з ТПП. Така довідка підтверджує відповідність заявлених цін ринковим умовам на момент проведення закупівлі. Аналіз ринку та звіти спеціалізованих компаній. Документи від незалежних аналітичних агентств, які здійснюють моніторинг цін на конкретні групи товарів (наприклад, звіти щодо цін на будівельні матеріали, ринок металу або паливно-мастильні матеріали). Інформація з офіційних каталогів та цінових бюлетенів. Використання даних з офіційних каталогів та бюлетенів виробників чи дистриб’юторів є прийнятним, за умови що ці дані актуальні на дату подання пропозиції. Орієнтовний перелік документів на подання в тендері через АВК: Кошторис на виконання робіт. За допомогою АВК створюється основний кошторис, який містить усі заплановані види робіт, їх обсяг, вартість матеріалів та послуг. Відповідно до вимог закону кошторис повинен бути підготовлений з урахуванням реальних ринкових цін. У програмі АВК доступні функції для оновлення вартості матеріалів відповідно до останніх ринкових даних. Розрахунок цін на матеріали. АВК дозволяє генерувати звіти з розрахунками, які підтверджують вартість матеріалів на основі комерційних пропозицій, даних торгових майданчиків або довідок ТПП. Цей документ стає підтвердженням того, що вартість матеріалів у кошторисі є актуальною та відповідає ринковим умовам, як того вимагає новий Закон. Документи для підтвердження кваліфікації та досвіду. У складі документації, підготовленої через АВК, учасники додають інформацію про виконані аналогічні проєкти та підтвердження кваліфікації. Можливо додати посилання на сертифікати, рекомендаційні листи та звіти з раніше виконаних робіт. Цінові калькуляції та підтвердження джерела даних. Програма АВК підтримує функції формування калькуляцій, які деталізують витрати на основні матеріали, транспортні послуги та зарплати. За новими вимогами необхідно також підтвердити походження цінової інформації, тому кожен пункт кошторису повинен супроводжуватися документацією або посиланням на ринкові джерела, такі як електронні торговельні майданчики. Графік виконання робіт. Відповідно до нових вимог, надання графіка виконання робіт у форматі, створеному в АВК, дозволяє відобразити реальні строки та етапи будівництва. Графік можна інтегрувати з кошторисом, що спрощує моніторинг витрат і використання ресурсів. Екологічні та сертифікаційні документи. АВК дає змогу додавати у кошторис посилання на сертифікати відповідності, енергозберігаючі характеристики матеріалів тощо. Це необхідно для підтвердження відповідності екологічним та безпековим стандартам, яких вимагає законодавство. Документація щодо вартості трудових ресурсів. За допомогою АВК можна формувати окремий розділ із розрахунком вартості трудових ресурсів. Він враховує середньоринкову вартість оплати праці в конкретному регіоні, що також є частиною вимог закону щодо прозорого формування кошторисів. Аудиторський звіт про фінансову спроможність. Для великих проєктів можна включити в пакет документів звіти про фінансовий стан та платоспроможність компанії, а також довідки про відсутність заборгованостей. Хоча ці документи не формуються в АВК, їх потрібно додати до тендерної документації для забезпечення відповідності новим вимогам.
Дата відповіді: 06.11.2024 15:13
Відповідь надана

Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку Ліцею №2 по бульвару Шкільний,3 м.Южноукраїнськ Миколаївська область

Номер: f7c6e6141d3242b3ab0bfdf34f87d1c8
Дата опублікування: 05.11.2024 14:53
Опис: Доброго дня!! Згідно умов тендера, Замовник вимагає додати Додаток № 3 до проекту договору тендерної документації. Дана вимога має дискримінаційні умови та абсурдне значення, так як згідно умов тендерної документації, в якому учасник торгів повинен предоставити інформацію про товар який ще не куплений. В умовах військового стану, суттєве порушення логістики, тому важко знайти постачальників взагалі на деякі групи товарів. Враховуючи стислий термін виконання робіт, а тендер не виграний підприємство немає на меті закуповувати матеріали заздалегідь щоб порахувати всі витрати для участі у тендері. Вимагаємо ,виключити данний додаток, так як він буде не відповідати дійсності.
Відповідь: Доброго дня! З 23.10.2024 набули чинності зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення прозорості в будівництві. Закон України № 3988-IX від 19.09.2024 «Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» передбачає нові вимоги для замовників, які здійснюють закупівлі послуг з поточного ремонту та будівельних робіт. Так, основні зміни відбулися у пунктах 10-11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), у статті 41 та пункті 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Стаття 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього 1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. {Частину першу статті 41 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 3988-IX від 19.09.2024} Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством). {Частину першу статті 41 доповнено абзацом третім згідно із Законом № 3988-IX від 19.09.2024} У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. {Частину першу статті 41 доповнено абзацом четвертим згідно із Законом № 3988-IX від 19.09.2024} Закон зобов’язує замовників системи Прозорро публікувати у відкритому доступі інформацію про ціни на: матеріальні ресурси, а також інформацію про будівельні матеріали. Окрім цього, Закон визначає, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з будівництва нових, розширення, реконструкції, капітального ремонту та реставрації існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення є документи, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Нововведення спрямовані на підвищення прозорості закупівельного процесу та точності визначення вартості товарів, особливо в умовах нестабільної економіки та зміни цін на ринку. З огляду на ці зміни Академія Радник пояснює (Джерело: https://radnuk.com.ua/voiennyj-stan/zminy-shchodo-opryliudnennia-informatsii-pro-tsiny-na-materialni-resursy-pid-chas-zakupivel-posluh-z-potochnoho-remontu-ta-robit-z-budivnytstva/): Основні документи для підтвердження ціни на матеріали. Після набуття чинності змінами до Закону про публічні закупівлі перелік документів для підтвердження ціни на матеріали оновлений. Наразі ціни можуть підтверджуватись такими документами, як: Комерційні пропозиції постачальників. Одним з основних способів підтвердження цін є подання актуальних комерційних пропозицій від постачальників. Рекомендовано, щоб пропозиції були видані не раніше ніж за один місяць до дати подання заявки на участь у тендері та відповідали специфікаціям, зазначеним у вимогах до предмета закупівлі. Також важливо, щоб пропозиції були отримані від незалежних один від одного постачальників для об’єктивності. Інформація з відкритих торгових майданчиків. Дані з перевірених і загальнодоступних платформ для торгівлі (таких як Prozorro Market або інші електронні майданчики, які використовуються для публічних закупівель, де представлені ринкові ціни на аналогічні товари). Цей підхід дозволяє врахувати реальні ринкові ціни на аналогічні товари. Довідка з торгово-промислової палати (ТПП). Для товарів, ціна яких суттєво коливається, або для імпортних матеріалів, що зазнають впливу валютних коливань, підтвердження ціни може бути здійснено довідкою з ТПП. Така довідка підтверджує відповідність заявлених цін ринковим умовам на момент проведення закупівлі. Аналіз ринку та звіти спеціалізованих компаній. Документи від незалежних аналітичних агентств, які здійснюють моніторинг цін на конкретні групи товарів (наприклад, звіти щодо цін на будівельні матеріали, ринок металу або паливно-мастильні матеріали). Інформація з офіційних каталогів та цінових бюлетенів. Використання даних з офіційних каталогів та бюлетенів виробників чи дистриб’юторів є прийнятним, за умови що ці дані актуальні на дату подання пропозиції. Орієнтовний перелік документів на подання в тендері через АВК: Кошторис на виконання робіт. За допомогою АВК створюється основний кошторис, який містить усі заплановані види робіт, їх обсяг, вартість матеріалів та послуг. Відповідно до вимог закону кошторис повинен бути підготовлений з урахуванням реальних ринкових цін. У програмі АВК доступні функції для оновлення вартості матеріалів відповідно до останніх ринкових даних. Розрахунок цін на матеріали. АВК дозволяє генерувати звіти з розрахунками, які підтверджують вартість матеріалів на основі комерційних пропозицій, даних торгових майданчиків або довідок ТПП. Цей документ стає підтвердженням того, що вартість матеріалів у кошторисі є актуальною та відповідає ринковим умовам, як того вимагає новий Закон. Документи для підтвердження кваліфікації та досвіду. У складі документації, підготовленої через АВК, учасники додають інформацію про виконані аналогічні проєкти та підтвердження кваліфікації. Можливо додати посилання на сертифікати, рекомендаційні листи та звіти з раніше виконаних робіт. Цінові калькуляції та підтвердження джерела даних. Програма АВК підтримує функції формування калькуляцій, які деталізують витрати на основні матеріали, транспортні послуги та зарплати. За новими вимогами необхідно також підтвердити походження цінової інформації, тому кожен пункт кошторису повинен супроводжуватися документацією або посиланням на ринкові джерела, такі як електронні торговельні майданчики. Графік виконання робіт. Відповідно до нових вимог, надання графіка виконання робіт у форматі, створеному в АВК, дозволяє відобразити реальні строки та етапи будівництва. Графік можна інтегрувати з кошторисом, що спрощує моніторинг витрат і використання ресурсів. Екологічні та сертифікаційні документи. АВК дає змогу додавати у кошторис посилання на сертифікати відповідності, енергозберігаючі характеристики матеріалів тощо. Це необхідно для підтвердження відповідності екологічним та безпековим стандартам, яких вимагає законодавство. Документація щодо вартості трудових ресурсів. За допомогою АВК можна формувати окремий розділ із розрахунком вартості трудових ресурсів. Він враховує середньоринкову вартість оплати праці в конкретному регіоні, що також є частиною вимог закону щодо прозорого формування кошторисів. Аудиторський звіт про фінансову спроможність. Для великих проєктів можна включити в пакет документів звіти про фінансовий стан та платоспроможність компанії, а також довідки про відсутність заборгованостей. Хоча ці документи не формуються в АВК, їх потрібно додати до тендерної документації для забезпечення відповідності новим вимогам.
Дата відповіді: 06.11.2024 15:12