-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення документації із землеустрою (проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду) у межах Голосіївського та Святошинського районів міста Києва (код ДК 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Завершена
1 268 666.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 343.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 343.33 UAH
Період уточнення:
24.10.2024 15:33 - 29.10.2024 00:00
Відповідь надана
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Номер:
50b3421c428d4875a9e859f9010df540
Дата опублікування:
24.10.2024 17:05
Опис:
Шановний Замовнику, незрозуміла Ваша вимога, викладена у 1. Додатку 6 до тендерної документації, а саме: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідне менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)), не менше 2 сертифікованих інженерів-геодезистів (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та копії свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності))». Чому потрібно саме по 2 сертифікованих фахівця? Дана вимога звужує коло потенційних учасників і є дискримінаційною.
Абзацом другим пункту 1.2 розділу I Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою, затверджені наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 11 квітня 2013 р. № 255 (зі змінами), статтею 26 Закону України «Про землеустрій»), зазначено, що «Розробники документації із землеустрою - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; та фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою». Відповідно п.п 3.2. того ж Наказу, «Документація із землеустрою, розроблена виконавцями (розробниками) робіт із землеустрою, підписується:
- у паперовій формі - підписом та особистою печаткою сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою;
- в електронній формі - із використанням кваліфікованого електронного підпису сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою, згідно із законодавством про використання електронного цифрового підпису».
Таким чином, документація із землеустрою, якою є предмет закупівлі (проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду) у межах Деснянського та Шевченківського районів міста Києва, підписуються одним кваліфікованим інженером-землевпорядником. Наявність двох сертифікованих інженерів-землевпорядників нічим не обґрунтована. Тим більше, немає потреби у двох сертифікованих інженерах-геодезистах. Виконання топографо-геодезичних робіт проводяться дипломованими фахівцями, а за якість робіт, відповідальним є один сертифікований інженер-геодезист. Окрім цього, кваліфікаційний сертифікат підтверджує відповідність інженера-землевпорядника кваліфікаційним вимогам та його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель (крім експертної грошової оцінки земельних ділянок), виконувати топографо-геодезичні та картографічні роботи, проводити інвентаризацію земель, перевіряти якість ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель під час здійснення землеустрою.
З огляду на вищевикладене, для виконання робіт за предметом закупівлі достатньо одного сертифікованого інженера-землевпорядника і одного сертифікованого інженера-геодезиста. Для збільшення кількості потенційних Учасників закупівлі, пропонуємо внести зміни до п. 1. Додатку 6 до тендерної документації, і викласти його: «1.1. Довідка згідно форми № 1 про наявність працівників необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)), не менше 2 сертифікованих інженерів-геодезистів (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та копії свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)).
- фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 5 осіб». Враховуючи обсяги виконуваних робіт (орієнтовна площа 13,6 га), наявність у Учасника фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 5 осіб, цілком доречна.
Відповідь:
Шановний учасник! У тендерній документації чітко визначено вимоги до учасників закупівлі.
Вами зазначено: статтею 26 Закону України «Про землеустрій», де зазначено, що «Розробники документації із землеустрою - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Законом визначено, що необхідно хоча б один сертифікований інженер-землевпорядник у землевпорядній організації для здійснення діяльності. Заборони мати більше одного сертифікованого інженера-землевпорядника чинним законодавством України не визначено.
Щодо сертифікованих інженерів-геодезистів: Згідно зі ст. 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою. Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України «Про землеустрій». Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою).»
Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою).» Але при цьому виконують такі роботи на рівні більш вищому ніж сертифіковані інженери-землевпорядники, тому що мають більш вузьку спеціалізацію у галузі топографо-геодезичних робіт, а саму відповідальність за якість робіт із землеустрою несе сертифікований інженер-землевпорядник, який вносить матеріали топографо-геодезичних робіт у склад проекту землеустрою та перевіряє їх на відповідність чинному законодавству.
Крім того наявність сертифікованих інженерів-геодезистів не тільки дає змогу пришвидшити виконання робіт, але і збільшити їх якість.
Щодо дискримінаційного ставлення до учасників та звуження кола учасників.
Кваліфікаційні вимоги встановлено для якісного виконання робіт та не суперечать чинному законодавству і не ставить учасників в дискримінаційне становище. Окрім того, учасникам не заборонено найняти більше працівників у тому числі сертифікованих та відповідати кваліфікаційним критеріям.
Встановлення мінімальних кваліфікаційних критеріїв призведе до участі учасників без досвіду надання послуг, що не тільки призведе до зриву строків надання послуг, а й внаслідок буде отримано неякісні послуги. Тому, встановлюючи кваліфікаційні критерії Замовник керувався принципом «максимальної економії, ефективності та пропорційності» визначений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вчасне надання послуг є важливим саме в межах даного бюджетного періоду. Невчасне надання послуг, що виходить за межі даного бюджетного періоду (до 20.12.2024) є недопустимим для Замовника. Для уникнення невчасного надання послуг або взагалі невиконання, Замовником і були встановлені відповідні кваліфікаційні критерії в тендерній документації до працівників.
Додатково повідомляємо, що випадки ненадання послуг в межах одного бюджетного періоду вже були в аналогічних закупівлях щодо «Розроблення документації із землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду» зокрема в закупівлі Комунального підприємства ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО», закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-21-003019-a.
Дата відповіді:
25.10.2024 17:14