• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання)

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період уточнення: 25.07.2018 16:11 - 30.07.2018 16:10
Відповідь надана

Інтерактивна дошка

Номер: cfec003309cf45098ccafefbce194620
Дата опублікування: 26.07.2018 16:46
Опис: Доброго дня! В тендерній документації, в частині вимог до інтерактивної дошки прописані характеристики дошки SMART Board SBM680V. Тип розпізнавання торкання цієї моделі інтерактивної дошки - технологія DviT. При цьому, технологія DViT є запатентованим рішенням компанії SMART Technologies, жодна інша компанія в світі не виробляє дошки з даною технологією. Варто зазначити, що повним аналогом за цільовим призначенням (можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яких непрозорих предметів) даній технологія є інфрачервона технологія, яка широко представлена серед багатьох виробників. Чи вважатиметься подана в пропозиції Інтерактивна дошка з інфрачервоною (т.з. сенсорною) технологією, яка Повністю відповідає Наказу МОН № 704 від 22.06.2016 аналогом?
Відповідь: Добрий день! Прописані характеристики інтерактивної дошки та наявність технології DViT не є обов’язковою, тому аналоги та/або еквіваленти, які відповідають Наказу МОН № 704 від 22.06.2016 року, будуть прийматися до розгляду в пропозиціях, але не з гіршими характеристиками ніж зазначені в технічних (якісних) та кваліфікаційних вимогах даної закупівлі
Дата відповіді: 27.07.2018 14:47
Відповідь надана

Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі?

Номер: 76680be4187a4851ad8740184d90f080
Дата опублікування: 26.07.2018 10:55
Опис: Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Відповідь: Добрий день! Аналоги та/або еквіваленти приймаються до розгляду в пропозиціях, але не з гіршими характеристиками ніж зазначені в технічних (якісних) та кваліфікаційних вимогах даної закупівлі.
Дата відповіді: 26.07.2018 11:32