• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі з встановленням дахової СЕС з проектуванням та пусконалагоджувальними роботами Інституту електродинаміки Національної академії наук України за адресою: проспект Берестейський, 56, м. Київ, Київська область, Україна, 03057 (Черга 2) код за ДК 021:2015: 45260000-7 - «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (код за ДК 021:2015: 45261214-7 «Покривання дахів бітумом», код за ДК 021:2015: 45261215-4 «Встановлення на дахах сонячних панелей»)

Закупівля здійснюється в межах програми Innovate Ukraine, що реалізується, британським інноваційним агентством, "Інноваційна Україна – підтримка енергетичного відновлення України" / Innovate Ukraine, funded by UK International Development та implemented by the UK Innovation Agency "Innovate Ukraine – supporting Ukraine’s energy recovery", Грант на проєкт "ОММ-Україна: Оптимізоване управління мікромережами в Україні " / Grant for project "OMM-Ukraine: Optimised Microgrid Management in Ukraine ".

Завершена

3 290 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 450.00 UAH
Період уточнення: 23.10.2024 16:05 - 28.10.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: d8569b2af78242fb8bf06c829245b23b
Дата опублікування: 25.10.2024 17:17
Опис: Шановний Замовнику, дана вимога: Для правильного розуміння об’ємів, переліку робіт для надання послуги за предметом закупівлі, які необхідно виконати та місця їх виконання, перед поданням пропозиції Учасник повинен відвідати об’єкт предмету закупівлі для проведення обстеження. Акт обстеження об’єкта (Додаток 6), подається в складі пропозиції. Огляд можливий у робочий час за попередньою домовленістю із контактною особою стосовно технічних питань, вказаною у тендерній документації. Замовник зобов’язується не перешкоджати огляду об’єкта потенційним Учасником. Акт обстеження об’єкта Додатка 6 тендерної документації. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються. Є дискримінаційною і штучно обмежує коло учасників лише тими, хто має можливість заздалегідь відвідати об'єкт. Просимо ознайомитись з практикою АМКУ з цього приводу і видалити дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та інтерес до нашої закупівлі. Стосовно Вашого звернення повідомляю, що згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов договору. Дана закупівля здійснюється в межах міжнародного Гранту, що зазначено у тендерній документації. Встановлення даної вимоги направлено, перш за все, на прийняття участі в процедурі закупівлі Учасників, які мають досвід та розуміння складності виконання робіт та бажання виконати роботи згідно цієї процедури закупівлі в повному обсязі, якісно та в встановлені строки, щоб забезпечити використання гранту за цільовим призначенням та в строк, визначений донором. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці зрозуміти, в якому стані знаходиться об’єкт поточного ремонту, оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази, техніки, працівників відповідної кваліфікації та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію для того, щоб завершити роботи до 31.12.2024 року з урахуванням настання несприятливих погодних умов. Надання вищезазначеного Акту, є необхідністю, що спрямована на забезпечення прав Замовника та уникнення підстав під час укладання договору, як на неможливість його укладання або безпосередньо під час надання послуг щодо неможливості виконання зобов’язань за договором та його розірвання з вини Учасника, що призведе до повторного проведення відкритих торгів. Мінімальний строк проведення відкритих торгів, встановлений Особливостями, складає 14 календарних днів (строк оприлюднення + день аукціону + мінімальний строк розгляду пропозиції + мінімальний строк укладання договору про закупівлю). При цьому цей обрахунок строку не містить термінів, встановлених закупівельним законодавством на надання учасниками обґрунтування аномально низької ціни, законного права Замовника на продовження строку розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів, ризиків на оскарження умов тендерної документації тощо. Згаданий вище обрахунок строку для проведення відкритих торгів та строку необхідний для виконання робіт, свідчить про неможливість проведення робіт в поточному році, і відповідно, може призвести до невиконання умов Грантового договору та втрати довіри іноземних грантодавців (грант надавачів). Також зазначимо що предметом закупівлі є комплексна послуга до складу якої входить розробка та експертиза проєкту. Тому, на нашу думку, для ознайомлення потенційного Учасника з обсягом робіт в умовах відсутності проєкту необхідним є відвідування об’єкту на якому буде проводитись поточний ремонт та встановлюватись дахова СЕС. Для уникнення дискримінаційної ознаки на кількість Учасників та їх склад в Акті відсутня вимога щодо підпису уповноваженої особи Замовника, а також надано номер мобільного телефону (за згодою працівника ІЕД НАНУ) для постійного зв’язку на період подання пропозицій. Дана вимога не містить жодних обмежень для Учасників закупівлі, тому що Замовник жодним чином не обмежує можливості для Учасників оглянути об’єкт згідно цієї процедури закупівлі. Також наголошуємо, що Учасники не мають жодних перешкод щодо огляду об’єкта. Врaхoвyючи зaзнaчeнe, вказана вимога відпoвiдaє Зaкoнy Укрaїни «Прo пyблiчнi зaкyпiвлi», зокрема пoлoжeнням ст.5, тобто нe є дискримiнaцiйнoю оскільки зaбeзпeчyє як прaвa Учасників закупівлі, тaк i прaвa Зaмoвникa вiдпoвiднo дo принципy мaксимaльнoї eкoнoмiї і eфeктивнoстi. У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.10.2024 17:04