-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Емаль алкідна шоколад 2,8 (44812100-6 Емалі та глазурі), Емаль алкідна сіра 2,8 (44812100-6 Емалі та глазурі), Емаль алкідна зелена 2,8 (44812100-6 Емалі та глазурі)
Завершена
89 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 447.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 447.00 UAH
Період уточнення:
23.10.2024 14:52 - 29.10.2024 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
2fbed1438ddb48fc829b326947fcbba9
Дата опублікування:
28.10.2024 20:26
Опис:
Пунктом 6.5. вказано, що Претензії з приводу якості, кількості, а також наявності асортименту поставленого товару приймаються протягом п’яти днів з моменту підписання приймально-передатних документів, а саме видаткової накладної.
В момент поставки товару, Сторони перевіряють кількість та асортимент товару за видатковою накладною. У випадку відсутності претензій одна до одної, Сторони підписують видаткову накладну за якою здійснюється перехід ризиків втрати та пошкодження товару, а також право власності на такий товар. Відповідно висувати претензії щодо кількості товару після його належної поставки та приймання Замовником є некоректним та таким, що суперечить законодавству у цій сфері. З метою усунення можливих розбіжностей при тлумачені пункту договору, прошу деталізувати та викласти у наступній редакції:
Пунктом 6.5. вказано, що Претензії з приводу якості, , а також наявності асортименту поставленого товару приймаються протягом п’яти днів з моменту підписання приймально-передатних документів, а саме видаткової накладної, претензії щодо кількості приймаються в момент поставки товару та підписання товаро-супровідних документів.
Відповідь:
Доброго ранку. Дякуємо за звернення, проєкт договору залишається без змін.
Дата відповіді:
29.10.2024 08:20
Відповідь надана
проєкт
Номер:
8a43ea6e663c484cbd440bcdd66b2bdf
Дата опублікування:
28.10.2024 20:22
Опис:
Пунктом 7.3.5. вказано,що Постачальник гарантує, що рівень прибутку у складі ціни договору згідно чинного законодавства. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Чинне законодавство не вимагає регулювання прибутку на фарбу. Пункт договору не відповідає специфіки товару, що закуповується. Прошу підтвердити можливість коригування пункту 7.3.5. договору із переможцем закупівлі на етапі укладанні договору або внести відповідні зміни найближчим часом.
Відповідь:
Доброго ранку. Дякуємо за звернення, проєкт договору залишається без змін.
Дата відповіді:
29.10.2024 08:09
Відповідь надана
проєкт
Номер:
94a6ae2ae7bd4661a77f4289c0240bf9
Дата опублікування:
28.10.2024 20:13
Опис:
Пунктом 7.3.3. При передачі Товару ознайомити Замовника з правилами та умовами ефективного та безпечного використання Товару, продемонструвавши при цьому його безпечне та правильне використання. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Постачальник зобов’язаний поставити товар належної якості. Малярні роботи до предмету закупівлі Замовником не передбачено. Відповідно Постачальник не зобов’язаний здійснювати демонстрацію та безпечне використання фарби. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
7.3.3. При передачі Товару ознайомити Замовника з правилами та умовами ефективного та безпечного використання Товару.
Відповідь:
Доброго ранку. Дякуємо за звернення, проєкт договору залишається без змін.
Дата відповіді:
29.10.2024 08:09
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
f6edf74d7ad343aaa475cb4536d837be
Дата опублікування:
28.10.2024 13:05
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня. Замовник підписує договір у паперовому вигляді.
Дата відповіді:
28.10.2024 15:30
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
9c7a14330c9a4260801ef83952d29fcf
Дата опублікування:
28.10.2024 13:05
Опис:
У п.10.3. зазначено, що Термін розгляду Сторонами претензій становить 10 (десять) днів.
Шановний замовнику, строк для розгляду претензії, що передбачений у п.10.3 не відповідає вимогам чинного законодавства. Згідно з ч.6 ст.222 ГК України Претензія розглядається в місячний строк з дня її одержання, якщо інший строк не встановлено цим Кодексом або іншими законодавчими актами. Тобто, строк для розгляду претензії встановлюється ГК України або іншим нормативно-правовим актом. Інших строків для розгляду претензії не встановлено. Просимо внести наступні зміни до п.10.3.:
10.3. зазначено, що Термін розгляду Сторонами претензій становить 30 (тридцять) днів.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Внесемо зміни у проєкт договору.
Дата відповіді:
28.10.2024 15:56
Відповідь надана
щодо кольору зеленої емалі
Номер:
240abac207014e3c8feb6d68fde67628
Дата опублікування:
28.10.2024 13:04
Опис:
У п.9.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є довідка Торгової промислової палати України.
Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі.
Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22) :«Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.9.3 проєкту договору:
9.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є довідка Торгової промислової палати України або іншим компетентним органом.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Внесемо зміни у проєкт договору.
Дата відповіді:
28.10.2024 15:56
Відповідь надана
щодо кольору зеленої емалі
Номер:
e979e7e03f584d429a92486e79e28fde
Дата опублікування:
28.10.2024 13:04
Опис:
У п.9.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 2 (двох) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 2 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту 9.2.:
9.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10 (десяти) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі (електронною поштою, телефоном тощо).
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Внесемо зміни у проєкт договору.
Дата відповіді:
28.10.2024 15:56
Відповідь надана
щодо кольору зеленої емалі
Номер:
604a3871fcc4411f856eee1034bc7432
Дата опублікування:
28.10.2024 13:03
Опис:
У п.5.2. зазначено, що В ціну за одиницю вартості товару включається вартість податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо. Ціна за одиницю товару повинна відображатися в гривнях, згідно специфікації, яка є невід’ємною частиною договору.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат коштів. Просимо внести зміни до п.5.2.:
5.2. В ціну за одиницю вартості товару включається вартість податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування (у разі страхування Товару), навантаження, розвантаження, тощо. Ціна за одиницю товару повинна відображатися в гривнях, згідно специфікації, яка є невід’ємною частиною договору.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Внесемо зміни у проєкт договору.
Дата відповіді:
28.10.2024 15:41
Відповідь надана
щодо кольору зеленої емалі
Номер:
8d083c2e0453421e86e79e51bcb88294
Дата опублікування:
28.10.2024 13:03
Опис:
У п.2.1. зазначено, що Якість поставленого товару повинна відповідати державним стандартам, технічним умовам, сертифікатам якості узгодженими Сторонами зразку та чинному законодавству щодо показників якості такого роду/виду товарів.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Лакофарбова продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, коректним формулюванням переліку документів на підтвердження якості товару є невичерпний перелік документів (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Просимо звести наступні зміни до 2.1.:
2.1. Якість поставленого товару повинна відповідати державним стандартам або технічним умовам, що підтверджується документом по якості (паспорт (сертифікат) якості або технічний паспорт тощо) щодо показників якості такого роду/виду товарів.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Внесемо зміни у проєкт договору.
Дата відповіді:
28.10.2024 15:41
Відповідь надана
щодо кольору зеленої емалі
Номер:
f8f3e4659c094b28bca86d4577da7385
Дата опублікування:
25.10.2024 15:03
Опис:
Шановний Замовнику! Колір за палітрою RAL 6016 відповідає назві темно-зелена емаль (не зелена). Просимо виправити і вказати правильно колір емалі як темно-зелена. Завчасно вдячні!
Відповідь:
Доброго дня. Колір за палітрою RAL 6016 вказаний в Додатку № 1 до Оголошення без зазначення темно-зелений чи зелений, це не впливає на кольорову гаму RAL 6016.
Дата відповіді:
25.10.2024 15:45