-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт вулиці Свободи в с. Минай, Ужгородського району» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
3 813 231.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 066.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 066.16 UAH
Період уточнення:
22.10.2024 12:48 - 04.11.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога про Акт огляду
Номер:
ac9babec0e584c4bbba29a3c8d352379
Дата опублікування:
30.10.2024 16:56
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 3.1 Додатку №3 до тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається надання Акту огляду, а саме: «акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), із зазначенням адреси його місцезнаходження, завірений підписом уповноваженої особи учасника та уповноваженого представника Замовника, із зазначенням їх прізвища та ініціалів.». Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду (обстеження) об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати акт обстеження об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Відповідь:
Дякуєм за Ваше звернення.
Дана вимога має на меті лише надати учаснику повне уявлення про особливості об’єкта, включаючи стан дороги, навколишні умови, особливості ландшафту, врахувати логістику, оцінити стан під'їзних шляхів та розробити оптимальний план робіт, оцінити можливі ризики. Відвідування місця дозволяє учасникам повноцінно оцінити обсяг робіт та підготувати більш обґрунтовану тендерну пропозицію, яка відповідає реальним умовам. Ознайомлення з об’єктом на місцевості дає можливість підряднику заздалегідь виявити потенційні складнощі, які можуть вплинути на вартість або строки виконання робіт. Це знижує ризик появи додаткових витрат під час виконання проекту, що є перевагою як для замовника, так і для учасників, які будуть брати участь у тендері на рівних умовах. Вимога щодо відвідування об’єкту застосовується однаково до всіх учасників тендеру, що не надає жодних преференцій окремим суб’єктам, не створює переваг чи обмежень для жодного з потенційних учасників, а навпаки, забезпечує рівні умови та є звичною практикою в міжнародних тендерах на будівельні роботи та допомагає забезпечити належний рівень якості робіт та підвищити рівень конкуренції, адже учасники, маючи однаковий рівень інформації про об’єкт, можуть запропонувати обґрунтовані та конкурентоспроможні про’позиції.
Дата відповіді:
31.10.2024 10:43
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
7c8a519685f34642b469272a2978e516
Дата опублікування:
24.10.2024 14:45
Опис:
Шановний Замовнику! Згідно п. 1.2.1. Розділу 1. Тендерної документації «Аналогічний за предметом закупівлі договір» - договір, який укладений на поставку товару, що є предметом даної закупівлі (у аналогічному договорі повинна бути наявна мінімум одна номенклатурна позиція предмету закупівлі з переліку згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації). Предметом закупівлі є роботи, а саме: «Капітальний ремонт вулиці Свободи в с. Минай, Ужгородського району» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Відтак, не зрозуміло, договір на поставку якого товару вважається аналогічним у Вашому розумінні? Звертаємо увагу, що договір поставки товару(ів) не є аналогічним до договору (підряду) на виконання робіт з капітального ремонту.
У зв’язку із зазначеним, просимо внести зміни до тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь:
Дякую за ваше звернення. Ваше зауваження буде враховано та внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
25.10.2024 13:18