-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі для розміщення внутрішньо переміщених осіб за адресою: Черкаська обл., Уманський р-н, с. Юрківка, вулиця Соборна, будинок 5-А
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
Завершена
25 405 603.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 129 568.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 129 568.58 UAH
Період уточнення:
21.10.2024 16:41 - 09.11.2024 00:00
Відповідь надана
Локалізація
Номер:
2add2a3765ba4dd1840da74510b957f5
Дата опублікування:
28.10.2024 16:47
Опис:
Пунктом 10 Додатку № 3 передбачено наступне: "Згідно абзацу 3 пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовник застосовує положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених вказаним абзацом. Оскільки виконання робіт згідно даного предмету закупівлі передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (наприклад – генератор), та у випадку, якщо вартість таких товарів дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких товарів здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Ступінь локалізації виробництва та його підтвердження визначається згідно положень Закону. Після розкриття пропозицій замовник здійснює перевірку наявності інформації щодо запропонованого учасником товару, вартість якого враховано в кошторисній вартості тендерної пропозиції, у відповідному переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднений на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу".
У зв'язку з вищенаведеним, просимо надати перелік устаткування по якому необхідно надати відповідне підтвердження.
Відповідь:
Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне.
Згідно інвесторської кошторисної документації враховано найменування витрати - дизель-генератор 30 кВт DALGAKIRAN DJ33BDкВт 30 (Д х Ш х В) 950 x 2200 x 1450; Вага 0,866 т, вартістю 816827,98 грн. без ПДВ. Оскільки вартість такого товару завідома перевищує 200 тис. грн., щодо нього застосовуються умови чинного законодавства в частині підтвердження ступеня локалізації виробництва. В той же час, згідно інвесторської кошторисної документації не вбачається наявності інших товарів, передбачених згідно п. 2 ч. 6-1 розділу 10 «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі», та вартість яких перевищує 200 тис. грн.
В той же час, учасник повинен враховувати наступне.
Перелік товарів, щодо яких застосовуються особливості здійснення закупівель в частині підтвердження ступеня локалізації, визначено згідно п. 2 ч. 6-1 розділу 10 «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому вичерпний перелік витрат (матеріалів. виробів та конструкцій), що мають бути враховані учасником у вартості договірної ціни, визначено розділом «Відомість ресурсів» додатку 2 до тендерної документації.
Згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються учасником станом на дату формування ціни пропозиції. Згідно примітки до п. 10 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації передбачено наступне: «*Дана вимога застосовується лише у випадку, якщо вартість товарів, визначених пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.».
Таким чином, замовник не має права завідома визначати вичерпний перелік товарів, що входять до предмету закупівлі, та відносно яких мають бути застосовані вимоги щодо підтвердження локалізації їх виробництва згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», та відповідно учасник повинен самостійно з’ясувати наявність у складі витрат, передбачених підсумковою відомістю ресурсів, що виготовляється таким учасником та подається у складі тендерної пропозиції, відповідних товарів, передбачених згідно п. 2 ч. 6-1 розділу 10 «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі», визначити їх кошторисну вартість у поточних цінах станом на дату розрахунку договірної ціни, та за умови наявності вказаних товарів, вартість яких перевищує 200 тис. грн., з’ясувати підтвердження ступеня локалізації їх виробництва (якщо необхідно – звернутись до виробника відповідного товару щодо підтвердження останнім ступеня локалізації виробництва у встановленому чинним законодавством порядку), або надати передбачену тендерною документацією інформацію, що підтверджує відсутність необхідності підтвердження ступеня локалізації для того чи іншого товару (п. 10 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації: положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі набуття замовником при виконанні робіт згідно предмету закупівлі у власність товарів, визначених пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Для визначення країни походження товарів, визначених пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких перевищує 200 тис. грн. та які входять до складу предмету цієї закупівлі, учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі із зазначенням країни походження відповідного найменування товару, або копію сертифікату відповідності, або декларації відповідності, або іншого документу, що містить інформацію про країну виробництва товару).
Дата відповіді:
30.10.2024 17:48