-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Завершена
116 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 583.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 583.00 UAH
Період уточнення:
21.10.2024 15:15 - 25.10.2024 08:00
Відповідь надана
Засвідчення копій документів
Номер:
2104b1f826504b56afabc2fc5ea7e4f3
Дата опублікування:
24.10.2024 17:15
Опис:
Добрий день! Згідно документації (додаток 2 примітка), "Всі сторінки копій документів повинні бути засвідченні печаткою*, написом «Згідно з оригіналом" особистим підписом особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.". Скажіть чи можна копії таких документації засвідчувати КЕП?
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Дата відповіді:
25.10.2024 11:29
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
aecc633022b74ea0a56cbc9c771301cb
Дата опублікування:
24.10.2024 17:10
Опис:
Згідно з п. 14 оголошення Учасники мають надати: "Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Сканований договір (разом із усіма додатками та додатковими угодами – за наявності), видаткову накладну, як доказ виконання цього договору, лист-відгук. * під аналогічним господарським договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом товару". Скажіть, будь ласка, тобто що саме мається на увазі..."за видом товару", тобто аналогічний договір має бути на закупівлю: Аптечки автомобільної загальновійськової чи можна надавати аналогічних договір на закупівлю Аптечок, але виключно згідно коду ДК 021:2015 – 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. ?
Відповідь:
Доброго дня!
Аналогічний договір може бути на закупівлю аптечок, виключно згідно коду ДК021:2015 – 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Дата відповіді:
25.10.2024 08:40
Відповідь надана
Підтвердження виконання аналогічного договору
Номер:
043eeaa17c184aa996a97f09bace1fab
Дата опублікування:
24.10.2024 17:03
Опис:
Добрий день! Згідно Оголошення на підтвердження виконання аналогічного договору учасник має надати сканований договір (разом із усіма додатками та додатковими угодами – за наявності), видаткову накладну, як доказ виконання цього договору, лист-відгук. Роз'ясніть будь ласка, тобто учасники мають надати аналогічний договір, видаткову накладку або лист відгук як доказ виконання цього договору? Дякую.
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до п. 14 оголошення Учасники мають надати Сканований договір (разом із усіма додатками та додатковими угодами – за наявності), видаткову накладну, як доказ виконання цього договору, лист-відгук. Враховуючи вищенаведене учасники мають надати "сканований договір (разом із усіма додатками та додатковими угодами – за наявності), видаткову накладну, як доказ виконання цього договору та лист-відгук".
Дата відповіді:
25.10.2024 08:44
Відповідь надана
Надання документів
Номер:
a6bc6b535c4f4f6daf4e34c05b93de17
Дата опублікування:
24.10.2024 16:56
Опис:
Добрий день! У Додатку 3 Технічні вимоги, зазначено: «…. Виріб повинен забезпечувати тиск при накладанні на кінцівки не менше 300 мм рт. ст. із падінням тиску до не менш 250 мм рт.ст. протягом двох годин при кімнатній температурі (24±7°С). Зазначений показник падіння тиску підтверджується протоколом випробування виробу. Яким чином учасник має підтверджувати дані вимоги протоколом? На якому етапі (?): у складі пропозиції або кваліфікації чи вже при поставці товару? Без конкретної вказівки, на якому етапі учасник повинен щось «підтверджувати» – такий протокол Вам можуть і не надати, якщо Ви хочете його бачити саме у складі пропозиції. Крім того, не зрозуміло, також, на якому етапі учасники мають надати документи на підтвердження рентгеноконстрастності «Бинта тампонувального кровоспинного з хімічною речовиною гемостатичної дії, завдовжки від 3 м та завширшки від 7 см». Просимо внести зміни в оголошення та конкретизувати на якому етапі мають бути надані дані документи. Адже в даному випадку, немає ніякого обов’язку перед учасником щось надавати саме у складі пропозиції
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику
Документи щодо підтверджень вищезазначених характеристик надаються у складі пропозиції у вигляді оригіналів та/або завірених належним чином копій.
Дата відповіді:
25.10.2024 13:43
Відповідь надана
Антикорупційна програма
Номер:
ef1b70229cfd40d0b242bb19fe74d2d5
Дата опублікування:
24.10.2024 16:53
Опис:
Добрий день! Вимагаємо, внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та видалити вимогу про надання Антикорупційної програми підприємства та Наказу про затвердження Антикорупційної програми, оскільки вартість закупівлі товару (товарів), не дорівнює і не перевищує 20 мільйонів гривень. (п. 10 ч.1 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Частиною 3 статті 17 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Водночас звертаємо увагу, що законом не встановлена вимога для учасників щодо надання документального підтвердження наявності чи відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Ненадання документів Учасником за даною вимогою не буде вважатися підставою для відхилення пропозиції та не буде вважатися невідповідністю вимог ТД.
Дата відповіді:
25.10.2024 13:38
Відповідь надана
Щодо позиції №7 у складі аптечки
Номер:
b08e22fa207f4c2681d583f20f35be12
Дата опублікування:
24.10.2024 14:47
Опис:
Добрий день. Чи може учасник пропонувати замість Бинта еластичного самофіксуючого завширшки 10 см, завдовжки від 4 см - інший розмір? Наприклад 15 см завширшки, 4 м - довжиною? Вважаємо, що бінт більшого розміру - буде кращим еквівалентом. Якщо можна - внесіть також зміни з цього приводу та надайте можливість мати діапазони по "ширині" бинта.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику
Відповідно до додатку 3 Оголошення, Бинт еластичний самофіксуючий має бути завширшки 10 см, завдовшки - від 4 см. Зміни щодо розмірів вноситися не будуть.
Дата відповіді:
25.10.2024 13:40