• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Фарби

Завершена

286 648.06 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 62.44 UAH
Період уточнення: 18.10.2024 14:42 - 25.10.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 4a4c3115436b42c3b19b1b6595d0edb0
Дата опублікування: 21.10.2024 12:21
Опис: Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Доброго дня! Дякую за звернення, замовником будуть внесені зміни (уточнення) у тендерну документацію.
Дата відповіді: 22.10.2024 15:08
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 7a40ce5a4eb14b12a4407292131abfa9
Дата опублікування: 21.10.2024 12:21
Опис: Шановний Замовник умови абзаців 2, 4, 6 пункту 12.3 не відповідають умовам Постанови №1178 від 12.10.2024 р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Просимо привести у відповідність пункту 12.3 проєкту договору до чинного законодавства України: 12.3. Відповідно до частини 4, 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням частини 6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Доброго дня! Дякую за звернення, замовником будуть внесені зміни (уточнення) у тендерну документацію.
Дата відповіді: 22.10.2024 15:07
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 7b94c8e2409f4592a01340713dfc6fba
Дата опублікування: 21.10.2024 12:19
Опис: У пункті 7.7. зазначено, що Відповідно до ч.2 ст.625 Цивільного кодексу України, Сторони домовились, що розмір відповідальності Замовника за прострочення грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1% (нуль цілих одна десята відсотків) річних від пристроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості для кожної із Сторін. Натомість відповідальність за договором Для Постачальника є значно завищеною, у порівнянні з відповідальність Замовника. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником. Просимо привести п.7.7 договору у відповідність до ч.2 ст.625 Цивільного кодексу України: 7.7.Відповідно до ч.2 ст.625 Цивільного кодексу України, Сторони домовились, що розмір відповідальності Замовника за прострочення грошового зобов’язання за цим Договором становить 3% (три відсотки) річних від пристроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.
Відповідь: Доброго дня! Згідно 2 ст. 625 Цивільного кодексу України передбачено обов'язок боржника сплатити суму боргу з урахуванням індексу інфляції за весь час прострочення, а також трьох процентів річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Дата відповіді: 22.10.2024 15:07
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 53ae1d2d90bb434094a91536ea62450d
Дата опублікування: 21.10.2024 12:18
Опис: У п.6.3.8.* зазначено, що Після виконання підпункту 6.3.7 Договору зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у термін протягом 10 календарних днів, але в будь-якому разі не пізніше ніж за один день до закінчення граничного терміну реєстрації, передбаченого чинним законодавством України. Шановний Замовник, згідно Закону України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (далі – Закон № 2876) підрозділ 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшено строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податкових накладних / розрахунків коригування, встановлені пунктом 201.10 статті 201 ПК. Строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування становлять: • для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; • для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. Тобто, строк, що визначений у п.6.3.8 (10 к.д.) для реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування не відповідає умовам Податкового кодексу України. Просимо привести пункт 6.3.8 у відповідність до чинного законодавства України: 6.3.8.* Після виконання підпункту 6.3.7 Договору зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку та строки визначені Податковим кодексом України.
Відповідь: Доброго дня! П.201,10 ст.201 Податкового кодексу України, на який Ви посилаєтесь, встановлено граничні строки реєстрації податкових накладних. Таким чином, нами не порушено умов ПКУ, так як вказані в проєкті Договору строки реєстрації податкових накладних не перевищують граничних строків, зазначених у вищевказаній статті ПК.
Дата відповіді: 22.10.2024 15:06
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 727fae6acd4d467db8b0198115203c6d
Дата опублікування: 21.10.2024 12:18
Опис: У п.6.3.7*. зазначено, що Направити податкову накладну Замовнику через систему електронного документообігу в M.E.Doc Is протягом 5 (п’яти) банківських днів після виконання підпункту 6.3.6 Договору та узгодити із Замовником суму податкового зобов’язання/кредиту та всі обов’язкові реквізити. Шановний замовник, є різні програми для забезпечення електронного документообігу, тобто Постачальник може користуватися іншою програмою. Натомість умови п.6.3.7 визначають лише M.E.Doc Is. Просимо внести зміни до п.6.3.7: 6.3.7*. Направити податкову накладну Замовнику через систему електронного документообігу в M.E.Doc Is або іншу систему електронного документообігу протягом 5 (п’яти) банківських днів після виконання підпункту 6.3.6 Договору та узгодити із Замовником суму податкового зобов’язання/кредиту та всі обов’язкові реквізити.
Відповідь: Доброго дня! Дякую за звернення, замовником будуть внесені зміни (уточнення) у тендерну документацію.
Дата відповіді: 22.10.2024 15:05
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 32c9c9e8d8ef4eeb8ae7bffeeff69e73
Дата опублікування: 21.10.2024 12:17
Опис: У п.5.5. зазначено, що Уповноважений представник Замовника зобов’язаний протягом 5 (п’яти) днів підписати Акт приймання-передачі товару або надати мотивовану відмову, вказавши причини такої відмови. Згідно пункту 5.3 зазначено, що Документами, що засвідчують факт та обсяг передачі Товару Замовнику, є Видаткова накладна та Акт приймання-передачі товару, що підписуються уповноваженими представниками Постачальника і Замовника. Тобто, документами, що підтверджують факт поставки є видаткова накладна та акт прийому-передачі, що підписуються після відвантаження Товару. Натомість у п.5.5 зазначено, що Уповноважений представник Замовника зобов’язаний протягом 5 (п’яти) днів підписати Акт приймання-передачі товару. Відповідно до ч.1 ст. 323 ЦК України перебачено, що Ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Тобто, протягом 5-ти днів після відвантаження ризики випадкової загибелі товару тощо не переходять до Замовника, у зв1язку з не переходом права власності на товар, що є додатковим ризиком для Постачальника. Просимо внести зміни до п.2.4: 5.5. Уповноважений представник Замовника зобов’язаний вдень прийому-передачі підписати Акт приймання-передачі товару або надати мотивовану відмову, вказавши причини такої відмови.
Відповідь: Доброго дня! Видаткова накладна підтверджує факи передачі товару Замовнику, а Акт приймання-передачі товару, підписаний Замовником підтверджує факи його прийняття без зауважень . Таким чином товар вважається переданим Постачальником Замовнику на день підписання видаткової накладної, вся відповідальність за зберігання цього товару переходить Замовнику. А після підписання Замовником Акту приймання-передачі товару, він вважається остаточно прийнятим Замовником без зауважень.
Дата відповіді: 22.10.2024 15:04
Відповідь надана

Щодо умов проєкту договору

Номер: 345fc9b6fa9d44dbb3276a53fc21df6a
Дата опублікування: 21.10.2024 12:17
Опис: У п.2.4. зазначено, що Гарантійний термін на поставлений Товар становить ______________ з дати затвердження Замовником Акту приймання-передачі товару. Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Обрахунок строку придатності від моменту затвердження Акту прийняття-передачі є некоректним. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.2.4 проєкту договору: 2.4. Строк придатності на поставлений Товар становить ______________ з дати виготовлення Товару.
Відповідь: Доброго дня! Дякую за звернення, замовником будуть внесені зміни (уточнення) у тендерну документацію.
Дата відповіді: 22.10.2024 15:03