-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (водогрійні твердопаливні котли)
ДК 021:2015 «44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (водогрійні твердопаливні котли)
Торги відмінено
3 139 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 20 000.00 UAH
Період уточнення:
31.05.2018 11:42 - 17.07.2018 20:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
36f3b22bb108418590e7dcb3077dda11
Дата опублікування:
07.06.2018 18:33
Опис:
Шановні перевіряючі органи України! На даному тендері спостерігається спланована спроба розкрадання державних коштів за якою : Учасник , на нашу думку, навмисно вимагає наявності на складі 25 котлів із 28 запланованих до участі у тендері. 25 котлів уже є в наявності у одного з учасників, який був неправомірно визначений переможцем в грудні 2017 року(рішення антимонопольного комітету від 05.01.2018р.) Планується замість 28 котлів поставити замовнику наявних 25 за ціною 28 котлів. При цьому в договорі (проекті) п.3.3 велика увага приділяється збільшенню вартості обладнання за одиницю товару в межах виграної суми. Особливо вражає посилання на статтю 36 ЗУ п. 5 частина 4 за якою іде збільшення вартості обладнання, а сам пункт 5 ЗУ статті 36 ч.4 не передбачає збільшення , а тільки зменшення ціни. Також це підтверджує п. 1.4 проекту договору, де чітко зазначено, що "обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені". Для "свого учасника" замовник розробив виключне крім нього технічне завдання, а таких документів як дозвіл на виготовлення, що обовязковий на території України для українських виробників, гігієнічний висновок на продукцію виданий органами України відсутні. Ймовірно , якщо йде мова про дозвіл на застосування який вимагається для імпортованого обладнання, замовник "домовився" з організацією частка статуту якої є з іноземним капіталом або іноземного власника реалізувати обладнання іноземного походження або з матеріалів російського походження, що заборонені для ввозу на територію України. А так як СБУ не має можливість проконтролювати походження матеріалів закордонного виробника, наприклад офшорних зон, Вишгородтепломережа зможе застосовувати обладнання, що виготовлене в Російській Федерації.
Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію, враховуючи вищевказані документи.
Відповідь:
Вимоги до тендерної документації, що міститься у ст. 16, ст.17, ст.22 Закону України Про публічні закупівлі, не передбачають обов’язку Замовника включати вимогу про надання документів, про які йдеться у Вашому «Уточненні». Згідно Постанови кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», виготовлення котлів не входить в перелік робіт для яких обов’язково потрібно мати дозвіл на виконання робіт. Водогрійні котли також не входять до переліку продукції на яку обов’язково мати гігієнічний висновок. Також саме поняття «гігієнічний висновок» разом з «Положенням про порядок видачі гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на продукцію в органах, установах та закладах державної санітарно-епідеміологічної служби, затверджене наказом МОЗ України від 20.10.95 N 190 ( z0005-96 ), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.01.96 за N 5/1030.»
скасовано у 2001 році наказом МОЗ України. Вимога про надання «Дозволу на застосування водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1МВт, виданий уповноваженим органом» є в п. 16 Додатку 2 до ТД.
Дата відповіді:
12.06.2018 18:19
Відповідь надана
Запит
Номер:
67d3b9e8aaa842e49c5ceeacf93ea61b
Дата опублікування:
07.06.2018 17:27
Опис:
п. 7.2. абзац 2 суперечить п. 3.1 Додатку 2, так як Ваші представники мають змогу ознайомитись з якістю обладнання на території виробника котлів на етапі розгляду тендерної документаії. Також суперечить п. 5.13, 5.14 та 5.15 Договору щодо приймання обладнання.
Відповідь:
Скоріш за все Ви маєте на увазі п.7.2. Договору про закупівлю товару (Додаток 5 ) у якому зазаначено «7.2. У разі порушення своїх зобов'язань за Договором Учасник несе відповідальність:
- за порушення умов зобов’язання щодо якості Товару стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків ціни неякісного Товару;».Тут йдеться про порушення умов зобов’язання щодо якості товару саме при постачанні.
Враховуючи це зазначаємо що:
- згідно п. 3.1 Додатку 2, наші представники мають змогу ознайомитись з якістю обладнання на території виробника котлів на етапі розгляду тендерної документації, але це ознайомлення не гарантує, що виявлення усіх можливих порушень щодо якості товару;
- згідно п. 3.1 Додатку 2 при виконанні його вимог може бути надана для ознайомлення тільки частина товару, а саме 25 котлів; щодо іншої частини товару абзац 2 п. 7.2. також не суперечить п. 3.1 Додатку 2;
- пунктам 5.13, 5.14 та 5.15 Договору щодо приймання обладнання абзац 2 п. 7.2. також не суперечить, оскільки він жодним чином не стосується приймання обладнання, а застосовується виключно на етапі розгляду тендерної пропозиції, та виключно для визначення учасника переможцем, або відхилення його тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
12.06.2018 16:49
Відповідь надана
?
Номер:
8d5e207977b1423aaa6d178699f06a6e
Дата опублікування:
07.06.2018 17:22
Опис:
Всі елементи котлів 100 кВт і більше повинні бути виготовлені з товщини 8 мм і більше , чи можливо виготовляти димоходи, піддони, деякі стінки з меншої товщини?
Відповідь:
Мінімальні товщини сталі задані тільки для теплообмінника котла. Димоходи, піддони та деякі інші елементи можливо виготовляти зі сталі меншої товщини. В тендерну документацію буде внесено відповідна зміна.
Дата відповіді:
12.06.2018 15:12
Відповідь надана
Запит
Номер:
1c7d237d707d40babff3a42eee84648a
Дата опублікування:
07.06.2018 17:18
Опис:
В табл.2 Додатку №2 зазначений перелік назв деталей з яких виготовляється котел. Цей перелік є обовязковим - щоб був у конструкції котла? Якщо так, то ця вимога є дискримінаційною до виробників котлів, які виготовляють котли за іншою конструкцією та повинна бути анульована згідно ст.5 та ст.3 ЗУ.
Відповідь:
В табл.2 Додатку №2 повинні бути заповненні всі наведенні стовпчики табл. 2 на всі елементи котла, які мають відповідні характеристики. Перелік цих елементів повинен відповідати переліку елементів котла який міститься у паспорті котла. Щодо стовпчика «Назва за призначенням» Табл. 2 будуть внесені відповідні зміни в ТД.
Дата відповіді:
12.06.2018 15:17
Відповідь надана
Питання
Номер:
ee3cc38aafab4cd48c71a13843038cd8
Дата опублікування:
07.06.2018 17:12
Опис:
Чи повинні учасники надавати сертифікати про відповідність вимогам технічного регламенту (окрім Декларації що оформлює сам виробник)?
Відповідь:
Сертифікат (або сертифікати) відповідності на котли (сканована копія з оригіналу виробника в кольоровому вигляді), або Сертифікат перевірки типу(сканована копія з оригіналу виробника в кольоровому вигляді), згідно вимог ТД надається тільки у складі тендерної пропозиції учасника.
Декларауція пр відповідність згідно вимог Технічного регламенту також надається тільки у складі тендерної пропозиції учасника
Дата відповіді:
12.06.2018 17:08
Відповідь надана
Уточнення згідно гарантіного строку
Номер:
1f9aaa7cefee43b08507476bf824126c
Дата опублікування:
07.06.2018 17:03
Опис:
В п. 5.5 Договору вказаний Гарантійний строк - не менше 30 місяців з дня продажу, але в п. 2.2 вже вказаний інший термін не менше ніж 24 місяці, що протирічить один одному. Також дана вимога є дискримінаційною, так як котел може бути введений в експлуатацію через 2-3 роки, що автоматично анулює гарантію. Приведіть у відповідність документацію
Відповідь:
Текст п.2.2 буде змінено та приведено у відповідність до тексту п 5.5 при розгляді змін до ТД
Дата відповіді:
12.06.2018 16:12
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
885fae140926474da50d1a94244abe9e
Дата опублікування:
07.06.2018 16:58
Опис:
Доброго дня. Чи повинно обладнання, необхідне для розвантаження, бути вказане в переліку обладнання згідно ст. 16 ЗУ?
Відповідь:
Обладнання, необхідне для розвантаження, може бути не вказане в переліку обладнання який вимагається згідно п.3.1. табл.1 Додатку 1 до ТД.
Дата відповіді:
12.06.2018 15:05
Відповідь надана
Запит
Номер:
106b61dc87f94641945737ba4162820a
Дата опублікування:
07.06.2018 16:55
Опис:
В п. 5.2 Договору йде мова про склад Замовника за адресою: м. Вишгород, вул. Київська, 10-Б. Яка площа цього складу, склад відкритий чи закритий, то яким чином та якими механізмами потрібно розвантажувати обладнання?
Відповідь:
Відповідь Розвантаження продукції буде проводитись технікою ВРКП «Вишгородтепломережа». Техніку для розвантаження мати не потрібно. В тендерній документації буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
12.06.2018 14:43
Відповідь надана
Питання
Номер:
a56121ca9750476e9464ddf51c845f23
Дата опублікування:
07.06.2018 16:52
Опис:
В Додатку №5 п. 3.3.3 зазначено про зміну ціни з посиланням на ст. 36 4.4 п.6 у звязку із зміною ставок і зборів. Якщо виробник вже виготовив обладнання, сплативши всі податки, ставки та збори, то про яке збільшення або зменшення може йти мова окрім додаткового необєктивного прибутку учасника, якого лобіює тендерний комітет. Можливо, з метою отримання винагороди - збільшення ціни товару за рахунок бюджетних коштів?
Дана вимога договору протирічить п.3.1 Додатку 2 та п.4.1 Проекту договору додатку №5 (де чітко зазначено, що розрахунок здійснюється в національній валюті України). При тому в п.3.3 Договору жодним чином не вказано про ЗУ ст.36 4.4 п.7 (ззміна курсу валют), що вкотре вказує на можливе лобіювання замовником інтересів учасника у якого котли вже виготовлені!!!
Відповідь:
«п.3.3.2. У разі зміни істотної умови цього Договору (ціни за одиницю Товару), у випадках, передбачених п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», під зміною ціни за одиницю Товару, передбаченої цим Договором, у разі узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості та якості Товару) Сторони розуміють зменшення ціни за одиницю Товару на ринку, що відбулося після дати укладання Учасником Договору та/або укладання Сторонами додаткової угоди до цього Договору про зміну (збільшення або зменшення) ціни за одиницю Товару.» У цьому пункті Договору йдеться виключно про зміну ціни у бік зменшення.
Дата відповіді:
12.06.2018 15:57
Відповідь надана
Питання
Номер:
94a842a35d6641db9fe27bcc69089741
Дата опублікування:
07.06.2018 16:41
Опис:
В додатку №5 п.3.3.2 йде мова про додаткову угоду про зміну (збільшення або зменшення) ціни за одиницю товару. Але ЗУ ст.36 4.4 п.5 йде мова тільки про зміну ціни в бік зменшення. Приведіть у відповідність договір з Законом України ст.36
Відповідь:
При затвердженні змін до тендерної документаціі питання виключення п. 3.3.3.Договору буде винесено на розляд тендерного комітету.
Дата відповіді:
12.06.2018 16:05