-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка проєктної документації по об’єкту «Реконструкція вул. Мироносицької на ділянці від вул. Миколи Хвильового до майдану Іподрому у м. Харків» з проходженням експертизи проєктної документації в експертній організації (за відповідним кодом ЄЗС ДК 021:2015 – 71300000-1 - Інженерні послуги)
Завершена
3 228 431.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 142.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 142.16 UAH
Період уточнення:
17.10.2024 15:09 - 03.11.2024 00:00
Відповідь надана
і знову трамвайні колії...
Номер:
6e3115ba1ca34bceb5696975c03f5723
Дата опублікування:
18.10.2024 14:31
Опис:
Шановний Замовник! Згідно зазанеченого вами пунту 3.3 додатку 1 переможець вже вами обраний?) Станом до повномасштабного вторгнення рф безбаластними технологіями трамвайних колій (які ви так красиво намагались сховати у завданні на проєктування) у Харкові займались 2 компанії оточення зама міського голови, а технічні умови на цю технологію лише у одній з них (згідно відкритих даних). Чи повториться ситуація зараз? Чи начасі робити трамваійні колії під час війни?
Відповідь:
Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про автомобільні дороги» складовими вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є: проїзна частина вулиць і доріг, трамвайне полотно, дорожнє покриття, штучні споруди, споруди дорожнього водовідводу, технічні засоби організації дорожнього руху, зупинки міського транспорту, стоянки таксі, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, зелені насадження, наземні та підземні мережі, майданчики для паркування.
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20 (із змінами) (далі – Положення).
Відповідно до пункту 1.4 Положення, у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами.
Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, заступнику міського голови – директору Департаменту (пункт 1.2 Положення).
Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника з утримання, нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів вулиць і доріг міста та штучних споруд на них, інженерних мереж га комунікацій міста, внутрішньоквартальних доріг, велосипедних доріжок та інших об’єктів благоустрою, організації дорожнього руху, крім внутрішньоквартальних доріг та місцевих проїздів.
Закупівля за предметом: «Розробка проєктної документації по об’єкту «Реконструкція вул. Мироносицької на ділянці від вул. Миколи Хвильового до майдану Іподрому у м. Харків» з проходженням експертизи проєктної документації в експертній організації (за відповідним кодом ЄЗС ДК 021:2015 – 71300000-1 - Інженерні послуги), ідентифікатор – UA-2024-10-17-011419-a (далі - закупівля) проводиться на виконання рішенням 20 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.11.2023 №447/23 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік» (із змінами).
Балансоутримувачем трамвайних колій міста Харкова є комунальне підприємство «ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН», за інформацією якого трамвайна колія по вул. Мироносицькій на ділянці від вул. Миколи Хвильового до майдану Іподрому перебуває в незадовільному стані, що проявляється у значному боковому та вертикальному зносі рейок, що перевищує допустимі норми Правил експлуатації трамвая і тролейбуса, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 03 лютого 2020 року № 36 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17 квітня 2020 р. за № 353/34636. Зазначена колія має численні перекоси та розширення через знос шпал та колійного скріплення. У зв’язку з цим, враховуючи граничний рівень зносу, наявна потреба щодо проведення реконструкції трамвайної колії.
Технічна специфікація (Додаток 2 до тендерної документації - Технічна специфікація) містить перелік запланованих заходів з проєктування з урахуванням технічних умов, що надані інженерними службами міста Харкова.
Згідно з СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 технічні умови (ТУ) розробляються у разі відсутності національних або міждержавних стандартів на продукцію, що розробляється, або у випадку необхідності уточнення їх вимог.
Крім того, відповідно до Зміни № 3 ДБН В.2.3-18:2007 «Трамвайні та тролейбусні лінії. Загальні вимоги до проектування» від 01.09.2022 був доданий підрозділ «6.10 Окремі вимоги до безбаластної трамвайної колії (з блочною та монолітною залізобетонною конструкціями)».
Ремонт і модернізація трамвайних колій міста Харкова спрямовані на забезпечення безпеки та підвищення якості перевезень мешканців міста.
Прогресивній безбаластній технології все частіше віддають перевагу під час будівництва/реконструкції трамвайних колій.
Безбаластні конструкції характеризуються низкою таких суттєвих переваг, як: дають змогу значно скоротити витрати на утримання колій, що знаходяться в експлуатації; - зменшують шум та вібрацію, що створює трамвай під час руху, зменшують утворення блукаючих струмів; - зменшують зношення рухомого складу (трамвайних вагонів) та колійного (рейкового) господарства; підвищують безпеку руху як трамваїв, так і інших транспортних засобів. Безбаластні технології улаштування трамвайних колій відповідають вимогам щодо гарантії безпеки для здоров’я та життя людей, майна та довкілля.
Безбаластні технології, зокрема використовувалися під час будівництва та реконструкції трамвайних колій на суміщеному полотні у місті Харкові. Подібні технології широко застосовувалися і проваджуються під час будівництва та реконструкції трамвайних колій в інших містах України, таких як Одеса, Дніпро, Київ.
Дата відповіді:
21.10.2024 14:23
Відповідь надана
СС
Номер:
a93e105b968f44d0b6f3014f35a3f622
Дата опублікування:
17.10.2024 15:26
Опис:
який клас наслідків об'єкту?
Відповідь:
Інформація щодо класу наслідків зазначено в пункті 12 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Додатку 2 до тендерної документації
Дата відповіді:
18.10.2024 13:10