-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пально-мастильні матеріали (талони): дизельне паливо , бензин А-92 , газ скраплений
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
17.10.2024 14:19 - 23.10.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог ТД
Номер:
9b94956ae81a4584835b33b8d8bb27b3
Дата опублікування:
22.10.2024 12:19
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник!
У ТД були встановлені дискримінаційні вимоги щодо розташування АЗС у конкретних населених пунктах, а саме: Нова Водолага, Мерефа, Красноград, Зміїв , Гонтів Яр Харківської області. Для розширення більшого кола учасників та дотримання чинного законодавства щодо прозорості та недискримінації просимо надати радіус знаходження АЗС від зазначених пунктів 3-5 км.
Відповідь:
Доброго дня. Пунктом 54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваше звернення розміщено в розділі «запитання до процедури», однак ваше запитання не містить запитань стосовно тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що вимогами ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». У відповідності до даної вимоги в Додаток 1 до тендерної документації (пункти 3.1.1-3.1.3) було включено вимоги до учасника закупівлі :
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
1. Поставка товару супроводжується наданням сертифікатів якості та/або сертифікатів відповідності та/або інших документів, що підтверджують якість Товару та його відповідність діючим стандартам (паспортом якості, декларацією про відповідність, тощо)
З метою виконання виробничих завдань Відділу та в зв’язку з службовими відрядженнями найближчі АЗС повинні розташовуватися у населених пунктах : Нова Водолага, Мерефа, Красноград, Зміїв , Гонтів Яр Харківської області.
Для підтвердження права власності або оренди або партнерських відносин з АЗС, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності на власну мережу заправних станцій, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів мережі АЗС по Харкову, Харківській області. Учасник повинен надати гарантійний лист від власника, орендаря, користувача запропонованих АЗС про укладений договір з учасником з переліком АЗС по Харкову , Харківській області, з зразками талонів (паливних/смарт- і скретч-карток), датований не раніше дати оголошення тендерної пропозиції Замовника.
2. Учасник повинен мати розвинену мережу АЗС (власних/орендованих, партнерських) по всій Україні у кожній області обов’язково, що підтверджено довідкою з посиланням на сайт Учасника для перевірки наявності ПММ на АЗС.
3.Для достовірності інформаціїї наявності АЗС на сайті, Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням географічних координат по кожній запропонованій АЗС (широта, довгота), із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
Вимога щодо наявності найближчих АЗС, що повинні розташовуватися у населених пунктах: Нова Водолага, Мерефа, Красноград, Зміїв , Гонтів Яр Харківської області та
мережі АЗС по усій Україні , а також обов'язкова вимога щодо посилання на сайт Учасника, має принципове значення . Селище Нова Водолага розташоване в зоні можливих бойових дій. Виробнича діяльність Відділу та службові відрядження працівників Відділу вимагають отримання палива на АЗС за талонами по всій Україні, а особливо на найближчих АЗС у населених пунктах : Нова Водолага, Мерефа, Красноград, Зміїв , Гонтів Яр Харківської області. Мережі АЗС, що мають сайти у відкритому доступі надають можливість уточнити наявність ПММ на конкретних АЗС, цілісність АЗС, що впливає на логістику Замовника.
Дата відповіді:
25.10.2024 13:25
Відповідь надана
Звернення, щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель
Номер:
59071d4cebc04b9d910289712c14677a
Дата опублікування:
21.10.2024 12:02
Опис:
"17» жовтня 2024 року Відділом житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради (надалі - Замовник) було оголошено закупівлю: пально-мастильних матеріалів (талонів): дизельного палива, бензину А-92, газу скрапленого по коду ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти, що опубліковано на веб-порталі: prozorro.gov.ua (надалі- веб-портал), номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2024-10-17-009650-a.
При детальному ознайомленні з тендерною документацією було встановлено дискримінаційну вимогу, яка не дає змоги учасникам прийняти участь в даній закупівлі, а саме:
Пунктом 22 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено:
«Учасник повинен надати документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по Харкову, Харківської області».
Предметом вищевказаної закупівлі є талони мережі заправних станцій, а не послуги конкретних АЗС. Обов'язком учасника у випадку укладення договору з Замовником буде поставка саме палива шляхом відпуску талонів, що дають право отримати ПММ, а не продаж безпосередньо паливно-мастильних матеріалів. На підставі отриманих талонів Замовник набуває право на отримання фактичного обсягу пального, зазначеного в тендерній документації.
Учасник зазначає, що він має партнерські договори з емітентами талонів, які не є власником АЗС, а отже не може надати документи перевірки АЗС, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС нафтопродуктів мобільною лабораторією. Учасник не може витребувати юридичні документи у третіх сторін.
Таким чином учасники, які не мають власних АЗС та здійснюють діяльність на підставі партнерських договорів - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Також встановивши дану вимогу щодо надання документів, укладеними АЗС з мобільною лабораторією контролю якості пального на АЗС - Замовник обмежив учасників, які мають договір з стаціонарною лабораторією, що жодним чином не може заважати виконувати учаснику свої зобов’язання за укладеним за результатом закупівлі договором.
Учасник регулярно направляє паливо до акредитованої лабораторії, отримує протоколи випробувань, та може надати документи на підтвердження якості нафтопродуктів випробувальною лабораторією.
Встановлена вимога суттєво звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які працюють на умовах партнерства та не користуються послугами мобільних лабораторій, та створює умови, за яких Учасник не зможе прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що порушує його права.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів мобільною лабораторією по Харкову, Харківської області, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Учасник.
Дії Замовника при встановленні вищезазначеної умови тендерної документації суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників, встановив дане положення.
Отже, вищевказане положення має бути вилучене з тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
1. Вилучити дискримінаційну умову шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2024-10-17-009650-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: пально-мастильних матеріалів (талонів): дизельного палива, бензину А-92, газу скрапленого по коду ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти, зокрема:
- Вилучити дискримінаційні умови ТД щодо надання документів, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по Харкову, Харківської області.
В разі незадоволення нашої вимоги, ми вимушені будемо звернутися з відповідною скаргою до Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
Шановний Учасник. Дякуємо за Ваше звернення. Зміни до тендерної документації внесено.
Дата відповіді:
21.10.2024 15:11