• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Дослідницькі послуги (14 лотів: Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів (продовольчої сировини) на хіміко-токсикологічні показники; Лот № 2 Лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів рослинного походження при внутрішньодержавному обігу; Лот №3 Лабораторні послуги з дослідження овочів і фруктів на визначення радіонуклідів, нітратів та пестицидів; Лот №4 Лабораторні послуги з дослідження грунту – паразитологічні дослідження; Лот №5 Лабораторні послуги з дослідження рівнів звуку; Лот №6 Лабораторні послуги з дослідження електромагнітного поля; Лот №7 Лабораторні послуги з вимірювання параметрів мікроклімату; Лот №8 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні показники; Лот №9 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні (паразитологічні) показники; Лот №10 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні (вірусологічні) показники; Лот №11 Лабораторні послуги з дослідження вмісту пилу, фенолу, формальдегіду, вуглецю діоксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот №12 Лабораторні послуги з дослідження вмісту ангідриду сірчистого, азоту діоксиду, сажі в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот №13 Лабораторні послуги з визначення концентрації радону-222 в повітрі приміщень; Лот №14 Лабораторні послуги з дослідження вмісту вуглецю оксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень))

Дослідницькі послуги (14 лотів: Лот № 1 Лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів (продовольчої сировини) на хіміко-токсикологічні показники; Лот № 2 Лабораторні послуги з дослідження харчових продуктів рослинного походження при внутрішньодержавному обігу; Лот №3 Лабораторні послуги з дослідження овочів і фруктів на визначення радіонуклідів, нітратів та пестицидів; Лот №4 Лабораторні послуги з дослідження грунту – паразитологічні дослідження; Лот №5 Лабораторні послуги з дослідження рівнів звуку; Лот №6 Лабораторні послуги з дослідження електромагнітного поля; Лот №7 Лабораторні послуги з вимірювання параметрів мікроклімату; Лот №8 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні показники; Лот №9 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні (паразитологічні) показники; Лот №10 Лабораторні послуги з дослідження води питної на мікробіологічні (вірусологічні) показники; Лот №11 Лабораторні послуги з дослідження вмісту пилу, фенолу, формальдегіду, вуглецю діоксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот №12 Лабораторні послуги з дослідження вмісту ангідриду сірчистого, азоту діоксиду, сажі в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень); Лот №13 Лабораторні послуги з визначення концентрації радону-222 в повітрі приміщень; Лот №14 Лабораторні послуги з дослідження вмісту вуглецю оксиду в атмосферному повітрі (в т.ч. в повітрі приміщень)). Місце надання послуг – Україна, 33025, Рівненська область та місто Рівне. Обсяг надання послуг - по потребі (орієнтовно 11133 послуги). Більш детально в Додатку 3 тендерної документації «Технічне завдання».

Завершена

1 478 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 20.00 UAH
Період уточнення: 11.07.2018 17:38 - 17.07.2018 00:00
Відповідь надана

Про кількість та нормування досліджень

Номер: 3a6a59aef8234c319482b1e96333a2c5
Дата опублікування: 16.07.2018 16:55
Опис: Просимо зазначити, чи на всіх об’єктах державного нагляду, які внесені до Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області на 2018 рік, планується здійснювати одночасно дослідження за трьома показниками мікроклімату?! Звертаємо увагу, що запланований показник швидкість руху повітря по більшості об’єктів не нормується. У випадку некоректності нашого зауваження, просимо зазначити нормативний документ відповідно до якого нормується швидкість руху повітря на об’єктах державного нагляду, які внесені до Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області на 2018 рік, зокрема в навчальних закладах дошкільної та загальної освіти, а також лікувально-профілактичних закладах. Крім того, виходячи з багаторічного досвіду проведення досліджень, розрахунок потреби у 8865 вимірювань, що є середньозваженою кількістю 150 замірів на одному об’єкті (50 досліджень одного показника мікроклімату), на нашу думку, є гігієнічно необгрунтованим (завищеним) та потребує перегляду.
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області в процесі виконання установлених законом функцій: А) здійснює оцінку та перевірку параметрів мікроклімату (температура та вологість) відповідно вимог наступних нормативних документів: «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01)» «Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів, затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24.03.2016 № 234» Б) здійснює оцінку та перевірку параметрів мікроклімату (температура та вологість, швидкість руху повітря) відповідно вимог наступних нормативних документів: Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів» затверджені наказом Міністерства охорони здоров'я України від 20.02.2013 № 144. В) Здійснює оцінку та перевірку параметрів мікроклімату (температура ) відповідно вимог наступних нормативних документів «Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу», затверджені наказом Міністерства охорони здоров'я України від 02.04.2013 № 259; Обсяг потреби (кількість послуг) у дослідженнях розраховувався на весь період 2018 року у тому числі і на потреби позапланових заходів Усі вищеперераховані послуги будуть надаватися відповідно до нашої потреби. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 19.07.2018 16:55