• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Частини та приладдя до верстатів (код за ДК 021:2015 – 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів)

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій у даній процедурі закупівлі є ціна. Питома вага критерію «ціна» – 100 %. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платника ПДВ такого переможця. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

7 029 065.70 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 145.33 UAH
Період уточнення: 16.10.2024 15:22 - 25.10.2024 00:00
Відповідь надана

СКАРГА На дії замовника щодо включення до Тендерної документацій вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Номер: 1b6a9738ec53487b82493f99566ab9d3
Дата опублікування: 24.10.2024 22:03
Опис: СКАРГА На дії замовника щодо включення до Тендерної документацій вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 16 жовтня 2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-P-2024-10-16-011698-a про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів, до Тендерної документації якої Замовником закупівлі, внесено вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А саме, в порушення п.4 ст.5, п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі — Особливості), Замовником зазначено до предмету закупівлі вимоги, які є не достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся, в контексті підтвердження його якості за методами, непередбаченими нормами діючого законодавства України. Так, відповідно до п. 3.7 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю Частини та приладдя до верстатів код за ДК 021:2015 – 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів (далі за текстом Тендерна документація) ….. « Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації. В свою чергу, в додатку 1 до тендерної документації в більш ніж третині позицій специфікації наведено інформацію про предмет закупівлі, яка суперечить загальним принципам опису. Зокрема, вказано маркування пластин, яке не відповідає загальноприйнятій системі позначень прийнятій на міжнародному рівні за системою ISO, що не дає можливості потенційному учаснику процедури закупівлі (крім достеменно обізнаного учасника –«переможця процедури) визначити який саме ріжучий інструмент має н а увазі замовник процедури закупівлі. Крім того, у вимогах до технічних характеристик предмету закупівлі Замовником наводиться загальна інформація до виробів, як то перелік фізико-механічних властивостей сплавів, які застосовуються при виготовлені інструменту однієї лінійки, але різного призначення. Тобто, наводиться перелік фізико-механічних властивостей, які в тій чи іншій мірі можуть належати декільком сплавам, які однак відрізняються за своїми властивостями, ціновою категорією, а в решті решт і за призначенням до використання виготовленого з нього інструменту. Поряд з неоднозначними технічними вимогами до предмету закупівлі, у п.п. 1.1 п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації визначена вимога подання документів, обов’язковість складання яких не визначена на законодавчому рівні, потребує часу більшого ніж визначено процедурою закупівлі та має значні вартісні показники, що вплине на вартість предмету закупівлі. А у разі відхилення пропозиції учасника, до нанесенню йому збитків в частині спонукання виготовлення документації, обов’язкова наявність якої, у вигляді що вимагається Замовником, не передбачено нормами діючого законодавства України. Зокрема, в п.1 Додатку 2 визначено «… На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Звертаю вашу увагу, що вимога складання декларації із посиланням на документи складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України є не що інше, як вимога документів, обов’язковість складання яких не передбачена нормами діючого законодавства і є порушенням вимог п. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.2 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. В свою чергу, п. 4 ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 визначено, що призначеністю декларації про відповідність є гарантування відповідності ідентифікованого об'єкта встановленим вимогам, на які є посилання у декларації, а також чітке зазначення відповідальних за цю відповідність і декларацію. З огляду на те, що стандартом передбачено проведення декларування однією, другою або третьою сторонами, ( в тлумаченні ISO/IEC 17000 Словник термінів і загальні принципи» діяльність з оцінювання відповідності першою стороною – це дії щодо оцінювання відповідності постачальником), вимога посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України є недоцільною, та порушує законні інтереси потенційного учасника в частині дискримінації. Враховуючи вищевикладене, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей ВИМАГАЮ: виключити з Тендерної документації положення, що суперечать нормам діючого законодавства у сфері закупівель: -У описі предмету закупівлі ( додаток А до Тендерної документації) по кожній позиції зазначити конкретну мету його використання, маркування вказати у відповідності до вимог ISO, виходячи з мети застосування вказати конкретну марку сплаву, з якого потрібно виготовити предмет закупівлі. - З п.1 Додатку 2 виключити вимоги щодо складання декларації відповідності із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 25.10.2024 14:35
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: d943b84be2e747f0a0a4dbc10183767a
Дата опублікування: 24.10.2024 13:19
Опис: Шановний Замовнику! На прикладі пункту 76: Пластина SNMG-190612 ХХХХ-УУУУУУ-ХХ-Х Звертаємо Вашу увагу, що в загальноприйнятій системі позначень згідно ISO пластина має містити перші 4 літери (форма пластини, задній кут пластини, допуск розмірів, виконання пластини), 6 цифрових позначень (довжина ріжучої кромки, товщина ріжучої кромки, радіус при вершині), наступні дві літери (виконання ріжучої кромки (F, T, K, E, S, P, X) та направлення подачі (R, L, N)) та остання літера (позначення стружколомної геометрії пластини). Як Учасники мають ВГАДУВАТИ яке саме виконання ріжучої кромки та направлення подачі потребує Замовник. Вважаємо, що дане уточнення потрібно зробити до етапу подачі пропозицій та тим більше до етапу вибору переможця. Вся ця неуточнена інформація формує ціну товару, а Замовник не задовільнить потреби виробництва. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести сімнадцять пластин (2-4, 20-22, 31, 52, 71-77, 81, 84) по яким відсутні вищевказані параметри до вигляду решти 77 пластин по яких інформація розписана згідно Додатку А тендерної документації (1, 5-19, 23-30, 32-51, 53-64, 78-80, 82, 83, 85-100).
Відповідь: Доброго дня , шановний учаснику , повідомляємо Вам щодо технічних характеристик : технічні вимоги та характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам вказаних в тендерній документації.
Дата відповіді: 25.10.2024 14:32
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 2183aacc8f014bb581a2515543ae1067
Дата опублікування: 24.10.2024 13:19
Опис: Шановний Замовнику! Пункт 31: Пластина RNUA-150400 може використовуватися як для токарних робіт, так і для фрезерних робіт в залежності від марки сплаву! Під вказані фізико-механічні властивості цієї пластини в Додатку А підходить 7 сплавів (ВК6, ВК6-М, ВК6-ОМ, ВК-8, ВК10-ХОМ, Т5К10, ТТ10К8-Б), що суттєво відрізняються за ціною. Як Учасники мають ВГАДАТИ який саме сплав і для яких робіт потребує Замовник. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та вказати конкретний сплав, як наприклад в позиціях: 1, 15, 32, 48, 49, 50,51, 53, 82, 98. А то складається враження, що Замовнику все одно що купувати.
Відповідь: Доброго дня , шановний учаснику , повідомляємо Вам щодо технічних характеристик : технічні вимоги та характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам вказаних в тендерній документації.
Дата відповіді: 25.10.2024 14:32
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: e8c8ab4073e344e0b15a24b87a20349b
Дата опублікування: 24.10.2024 13:18
Опис: Шановний Замовнику! Геометрія стружколому має велике значення, оскільки в залежності від цього пластина використовується в чорновій або чистовій обробці. Неможливо виконати чорнову обробку чистовою пластиною і так само навпаки. В залежності від чорнової або чистової обробки залежить з якого сплаву буде виготовлена ця пластина. Хочемо зауважити, що по сімнадцяти пластинам (п. 2-4, 20-22, 31, 52, 71-77, 81, 84) взагалі не вказано сплав! Лише його фізико-механічні властивості під які підходять декілька сплавів. Просимо внести зміни в тендерну документацію та вказати у вищезгаданих позиціях сплави або вказати для яких робіт будуть використовуватися ці пластини.
Відповідь: Доброго дня , шановний учаснику , повідомляємо Вам щодо технічних характеристик : технічні вимоги та характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам вказаних в тендерній документації.
Дата відповіді: 25.10.2024 14:31
Відповідь надана

Технічній специфікації

Номер: 2be7e4a2ebaa491185825e7bd34f1c67
Дата опублікування: 24.10.2024 13:17
Опис: Шановний Замовнику! Не погоджуємося з відповіддю Замовника, що «Геометрія стружколому та виконання ріжучої є додатковими параметрами які не впливають на основні характеристики пластин та будуть враховані при визначенні переможця торгів.» Стружколом і сплав також впливає на формування ціни. Для чистової обробки пластини дорожчі. Не вказуючи цю інформацію, а оцінивши так би мовити пропозиції Учасників на око, і придбавши будь-які пластини, вбачаємо марнотратство державних коштів і без того в скрутний час. Тому вимагаємо привести тендерну документацію до єдиного вигляду, а то виходить, що Замовник суперечить сам собі, так як на 77 позицій (1, 5-19, 23-30, 32-51, 53-64, 78-80, 82, 83, 85-100) все детально розписано і навіть з посиланнями на каталоги, а на 17 позицій (2-4, 20-22, 31, 52, 71-77, 81, 84) підбір на розсуд учасників.
Відповідь: Доброго дня , шановний учаснику , повідомляємо Вам щодо технічних характеристик : технічні вимоги та характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам вказаних в тендерній документації.
Дата відповіді: 25.10.2024 14:31
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 2302d3532e7f4db8a36bd7e70c9782ae
Дата опублікування: 22.10.2024 12:13
Опис: Шановний Замовник! Доводимо до вашого відома, що в додатку А до тендерної документації на позиції 71 - 77 відсутні технічні характеристики, а саме виконання ріжучої кромки, геометрії стружколому та сплав. Тим самим це унеможливлює підібір саме необхідного Замовнику товару. Тому вимагаємо внести відповідні зміни до ТД та додати необхіжну інформацію в Додаток А для підбору інструменту, що задовольнить технологічні процеси обробки деталей.
Відповідь: Доброго дня . Шановний учаснику ,на Ваше звернення щодо відсутності в додатку А до тендерної документації на позиції 71-77 технічних характеристик повідомляємо: в технічних вимогах відповідних позицій вказані фізико-механічні властивості твердого сплаву з якого повинні бути виготовлені пластини. Геометрія стружколому та виконання ріжучої є додатковими параметрами які не впливають на основні характеристики пластин та будуть враховані при визначенні переможця торгів.
Дата відповіді: 24.10.2024 10:24