• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Букса лита типу 1 з лабіринтом

Букса лита типу 1 з лабіринтом

Завершена

8 064 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 320.00 UAH
Період уточнення: 15.10.2024 16:12 - 25.10.2024 00:00
Відповідь надана

Продовження дати подання пропозиції

Номер: 36d5fcc4f2e34eb7bad47e0c3d78c9f1
Дата опублікування: 24.10.2024 16:12
Опис: Наша компанія має намер прийняти участь у закупівлі UA-2024-10-15-013213-a "Букса лита типу 1 з лабіринтом" у зв'язку з активними бойовими діями у нашому місті, не маємо змоги подати свою тендорну пропозицію 28.10.2024 о 11.00 год. Просимо Вас перенсти кінцевий строк подачі тендорної пропозиції на 01.11.2024. Будемо вдячні за порозуміння.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення! Враховуючи нагальну потребу не маємо можливості подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді: 25.10.2024 16:31
Відповідь надана

Внесення корегувань до ТД

Номер: a1850d5e24cf44eea5d23b99dff86bf0
Дата опублікування: 18.10.2024 11:03
Опис: Шановний Замовнику. Ми як потенційний учасник торгів, уважно ознайомились з умовами вашої ТД, та повідомляємо наступне. Відповідно до ТД, а саме в Додатку А: «Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності, а саме: 1. Вимогам до продукції залізничного призначення. 2. Вимогам до продукції, що підлягає інспекторському контролю. 3. Виробник має мати умовний номер виданий адміністрацією залізничного транспорту. 4. Продукція, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам.». Відповідно до Додатку № 2 п. 2.1. учасниками надаються документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) учасник повинен надати наступні документи: Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати: на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року, зауважуємо, що в продовженні того ж самого п. 2.1. Додатку № 2 вказано що, «Пункт 2.1 не застосовується у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання, здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або документальне підтвердження про присвоєння умовного номеру Підприємству, а також документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується до постачання, поширюється сфера дії вказаного умовного номеру». Відповідно до Додатку № 2 п. 3 учасниками надаються правові документи щодо виготовлення та постачання товару, а саме, п. 3.2. Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладеного з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вказаного в п.3.2. «а» договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції». Проте відповідно до тексту, того ж самого Додатку № 2 п.3 п.3.4. «Документи щодо підтвердження отримання виробником умовного номеру, передбачені цим пунктом, не надаються, якщо учасником надається документальне підтвердження здійснення інспекторського контролю при виробництві запропонованої продукції». Просимо внести зміни в ТД щодо надання документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення та повідомляємо, що необхідний перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та підтверджують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються для підтвердження їх відповідності зазначені у Додатку 2 до тендерної документації. У зв’язку з вищевикладеним зміни до тендерної документації в цій частині вноситься не будуть.
Дата відповіді: 21.10.2024 16:30
Відповідь надана

Гарантійний термін експлуатації

Номер: 9d25a0412c1d488a8dafca1fdd0e2889
Дата опублікування: 16.10.2024 11:33
Опис: Згідно СОУ МПП 45.040-112:2006 п.14.2: "Гарантійний строк експлуатації букс та деталей букс типу 1 та 3 - 3,5 роки, для букс і деталей букс типу 2 - 4 роки з дня початку їх введення в експлуатацію". Просимо внести зміни в Додаток 1 Додатку А Технічної специфікації: "Гарантійний термін експлуатації 3,5 роки від дати введення продукції в експлуатацію".
Відповідь: Для вирішення Вашого питання замовнику необхідний додатковий час для погодження з Департаментами за напрямком відповідної діяльності. У разі прийняття позитивного рішення Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 18.10.2024 08:38
Відповідь надана

Строки оплати за договором

Номер: b351c0ab80694a539ec97ef91da9afc4
Дата опублікування: 16.10.2024 11:13
Опис: Наша компанія постійно приймає участь в тендерах АТ «Укрзалізниця» та зарекомендувала себе як надійний постачальник продукції залізничного призначення. Звертаємо Вашу увагу, що електрична енергія, всі матеріали та комплектуючі, необхідні для виготовлення продукції, закуповуються на умовах передплати, і вартість їх постійно збільшується. Зважаючи на воєнний стан, який впливає на фінансово-господарську діяльність підприємств, з метою більш швидкого обігу коштів та вчасного постачання продукції за фіксованими цінами просимо внести зміни до тендерної документації в розділ 1 п.1.4.5 Умови оплати: "Умови оплати (для платника ПДВ): Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 14 (чотирнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ."
Відповідь: Для вирішення Вашого питання щодо зменшення строку розрахунків за поставлену продукцію замовнику необхідний додатковий час для погодження внесення змін в сроки оплати з департаментами за напрямком відповідної діяльності. У разі прийняття позитивного рішення. Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 17.10.2024 07:28
Відповідь надана

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: f6a428cac696429695fe9d47ee1e1b4a
Дата опублікування: 16.10.2024 10:56
Опис: Наша компанія планує взяти участь в даній закупівлі. В тендерній документації в Додатку 6 п.11.4 зазначені вимоги до фінансових установ, які надають банківські гарантії забезпечення виконання договору. Ми вважаємо, ці вимоги дискримінаційними, що обмежують коло учасників. Таким вимогам відповідає обмежена кількість банків, деякі з них не займаються наданням гарантій. Іноземні банки та банки іноземної банківської групи у зв’язку з військовим станом в Україні, припинили оформлення будь-яких гарантій. Звертаємо Вашу увагу, що Антимонопольний комітет України на своєму засіданні 01 серпня 2024 року надав АТ «Укрзалізниця» рекомендації, метою яких є здійснення заходів, спрямованих на запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Встановлення АТ «Укрзалізниця» у тендерній документації вимог до банків, гарантії яких приймаються як належне забезпечення виконання договору, може призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції та порушень законодавства про захист економічної конкуренції. У зв’язку з цим, Комітет рекомендував АТ «Укрзалізниця» вжити заходів щодо недопущення встановлення у тендерній документації на закупівлю товарів / робіт / послуг вимог до фінансових установ, якими має бути надана гарантія виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення договору про закупівлю, що обмежують: -учасників процедури закупівлі у виборі фінансової установи, яка може надавати гарантію; - фінансові установи, які мають ліцензію на здійснення діяльності з надання гарантій, у наданні відповідних послуг. Посилання на статтю на офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України: https://amcu.gov.ua/news/amku-nadav-rekomendatsii-at-ukrzaliznytsia-stosovno-vymoh-u-tendernii-dokumentatsii. Отже, просимо АТ "Укрзалізниця" виконати рекомендації Антимонопольного комітету України та виключити з тендерної документації та з Проєкта договору вимоги до фінансових установ, які надають банківські гарантії, та викласти п.11.4 Додатку 6 в наступній редакції: "Гарантія повинна бути видана фінансовою установою, яка має ліцензію на здійснення діяльності з надання гарантій та яку не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими."
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 17.10.2024 13:30