-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
245 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 450.00 UAH
Період уточнення:
08.06.2018 15:46 - 13.06.2018 18:00
Відповідь надана
Щодо ГШР в Житомирі
Номер:
e215664897e7422f88b9b43296513d6e
Дата опублікування:
12.06.2018 12:43
Опис:
Шановний замовнику, у вимогах Ви зазначаєте, що потрібно надати інформацію про ГШР у Житомирі.
Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Житомир, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м.Житомир, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м. Житомир, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Житомир в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Житомир на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу наявність групи швидкого реагування у м.Житомирі як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Житомир), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Житомир на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
Доводимо до відома, що протоколом тендерного комітету від 13.06.2018 №29 до тендерної документації внесено зміни, з якими можна ознайомитись на сайті.
Дата відповіді:
13.06.2018 15:33
Відповідь надана
Щодо прибирання
Номер:
aa618d0abbd84a9c93871d70f26d9ffc
Дата опублікування:
12.06.2018 12:36
Опис:
У додатку 4 Ви зазначаєте, що на охоронників покладається обов'язок прибирання території (прибирання сміття, в зимовий період чищення снігу, знімання бурульок з даху, посипання доріжок піском та сумішшю). Шановний замовнику, вибачте, звичайно, але чи не здається Вам, що Ви трошки плутаєте види робіт, які потрібно закупити? Послуги з охорони та послуги з прибирання - то є різні речі. Відкрийте класифікатор професій та подивіться, які посадові обов'язки повинен виконувати охоронник. Там ні слова немає про прибирання! Охоронник здійснює обов'язки з охорони майна, але не прибирає місця охорони! Те, що Ви хочете економити власні кошти, ми розуміємо, але чому за наш рахунок? Вибачте, а хто буде знаходитись на посту, коли охоронник буде збивати бурульки з дахів або доріжки посипати? Саме тому, вважаємо Вашу вимогу абсурдною, і ВИМАГАЄМО прибрати її з документації!
Відповідь:
Доводимо до відома, що протоколом тендерного комітету від 13.06.2018 №29 до тендерної документації внесено зміни, з якими можна ознайомитись на сайті.
Дата відповіді:
13.06.2018 15:33