• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

комплектуючі для модернізації серверів

Завершена

3 097 645.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 488.23 UAH
Період уточнення: 14.10.2024 16:28 - 24.10.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо надання сертифікатів

Номер: eebd0a9aef944c6c9ab8d5808ff032de
Дата опублікування: 23.10.2024 17:52
Опис: Шановний Замовник! Громадська організація слідкує за закупівлями оголошеними уповноваженою особою в інтересах Замовника та інформуємо, що у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь всім учасникам у Процедурі закупівлі на рівних умовах, є наступні умови тендерної документації (далі – Тендерна документація). Прописуючи дискримінаційну вимогу в Тендерній документації щодо «Учасники торгів повинні належним чином здійснювати діяльність щодо предмету закупівлі. У зв’язку з цим для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання продукції за даними торгами учасники торгів повинні надати авторизаційний лист/листи про повноваження від виробника/виробників, або офіційного представництва виробника/виробників в Україні, що підтверджує право учасника торгів на постачання продукції Замовнику та підтвердження гарантійних зобов’язань у відповідності до позицій предмету закупівлі із обов’язковим зазначенням номеру даних торгів в системі публічних закупівель.», Замовник обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо увагу, що дані авторизаційні листи уповноважена особа зазначає не в усіх закупівлях, а лише в обраних в яких є напевно приватний інтерес, (як приклад в закупівлі Кондиціонери за ідентифікатором UA-2024-09-08-000403-a, Картриджі та витратні матеріали для друкувальної техніки за ідентифікатором UA-2024-10-15-006268-a, Ноутбук за ідентифікатором UA-2024-10-03-011651-a , Фотографічне обладнання за ідентифікатором UA-2024-08-21-010775-a та ряду інших закупівель). Відтак виникає питання щодо наявності корупційного ризику. Крім того, нами перевірено інформацію зазначену Уповноваженою особою, у відповідь на запитання учасника, а саме: «сертифікати вже зазначені у технічній специфікації в частині «вимоги до предмета закупівлі» пункт 1, що передбачає відповідність технічному рівню та умовам державних стандартів, встановленим для такого Товару законодавством України.» то зазначене не відповідає дійсності та спотворює результат наданої відповіді учаснику, за яке уповноважена особа повинна нести відповідальність. Одночасно виникає питання, як може відповідати дійсності отримана інформація в комерційних пропозиціях від офіційних представників Dell Україна щодо значно нижчої вартості накопичувача SSD із парт номером345-BDRV ніж його вартість на офіційній сторінці виробника Dell (за посиланням https://www.dell.com/en-us/shop/384tb-ssd-sata-read-intensive-6gbps-512e-25in-with-35in-hyb-carr-s4520/apd/345-bdrv/storage-drives-media). Можливо представник Dell завозить частину «сірого» товару, яке приховане та ввезено на територію України по за межами митного контролю. Аналізуючи попередні закупівлі, поставленні запитання в даній закупівлі, а також з метою не дискредитації органу та придбання дійсно якісного обладнання, яке важливе для виконання завдань покладених на БЕБ і уникнення непорозумінь щодо факту відповідності технічних характеристик або наявності та достовірності інформації ввезення товару на територію України, як це було проведене розслідування під час закупівлі Кондиціонери за ідентифікатором UA-2024-09-08-000403-a, а саме направлення не зрозумілих запитів офіційному дистриб’ютору про підтвердження технічних характеристик; наявність на складах / на території України та можливість постачання товару або отримання якоїсь доповідної записки без посилання на лист Державної митної служби України з припущенням , що Учасником на митну територію України не завозились якісь товари, ВВАЖАЄМ ЗА ДОЦІЛЬНЕ ТА РЕКОМЕНДУЄМО внести зміни до тендерної документації та доповнити її вимогою надання учасником: - копії чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - копії чинного Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; - гарантійного листа щодо не демпінгування ціни під час закупівлі даного товару, в іншому випадку пропозиція Учасника буде визнана штучним демпінгуванням цін та відхилена; - копії чинного Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; - копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані товари; - копії вантажно митної декларації щодо імпорту зазначених товарів на територію України із закресленням цін але обов’язковим описом / зазначенням товару. Оскільки, аналогічні вимоги Замовник вже зазначав у попередніх закупівлях і питань в учасників до надання зазначених вимог /сертифікатів не виникало (як приклад в закупівлі Комп'ютерне обладнання за ідентифікатором UA-2024-09-22-000107-a, багатофункціональних пристроїв за ідентифікатором UA-2024-09-16-008230-a тощо). Наявність у підприємства сертифікатів ISO свідчить про спроможність підприємства поставити якісне обладнання та не містить жодних дискримінаційних елементів і ніяким чином не обмежує учасників, а копія ВМД підтвердитись офіційний канал постачання, країну походження товару.
Відповідь: Доброго Дня шановний представник Громадської організації, дякую за Вашу щирий інтерес до закупівель. Зі свого боку хочемо Вас запевнити, що вимоги, які містяться в даній процедурі повністю відповідають принципам здійснення закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказані Сертифікати ДСТУ ISO жодним чином не гарантують офіційне походження товару, але суттєво звужують коло потенційних учасників закупівлі. Копії вантажно митної декларації щодо імпорту зазначених товарів на територію України із закресленням цін але обов’язковим описом / зазначенням товару з’являються лише під час перетину кордону, тому вимагати їх до проведення закупівлі недоцільно. Копії чинного висновку державної санітарноепідеміологічної експертизи на запропоновані товари не є обов’язковими для компонентів серверного обладнання. Зі свого боку звертаємо Вашу увагу, що згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник має виключне право на формування кваліфікаційних критеріїв і технічних вимог до предмету закупівлі.
Дата відповіді: 25.10.2024 16:40
Відповідь надана

Щодо надання авторизаційного листа

Номер: 9f355a81a6fe4f41b2d19c2bb02ba013
Дата опублікування: 22.10.2024 17:44
Опис: Для запобігання звуження конкуренції до одного учасника, просимо внести зміни, а саме: надати інформаційний лист, що підтверджує партнерські стосунки, від виробника або офіційного представництва виробника/дистриб’ютора в Україні, а також підтвердження гарантійних зобов'язань відповідно до позицій предмету закупівлі із обов'язковим зазначенням номеру даних торгів в системі публічних закупівель.
Відповідь: Щодо можливого звуження конкуренції до одного учасника повідомляємо, що відповідно до інформації викладеної на офіційному сайті компаніївиробника, в Україні на сьогодні є понад 30 партнерів. Відповідно, будь-який авторизований партнер може звернутися до виробника або його офіційного представництва в Україні, щоб отримати лист, який вимагається у додатку 5 документації. Основною метою отримання авторизаційного листа є підтвердження виробником або його офіційним представництвом в Україні, наявності юридично оформлених правовідносин між зазначеними вище особами та постачальником, зміна назви документа не змінить основну мету, яку прагне досягти замовник щодо підтвердження права учасника торгів на постачання продукції.
Дата відповіді: 25.10.2024 16:43
Відповідь надана

Постачання якісного обладнання

Номер: dd91317c2a54445fa87353ba175af520
Дата опублікування: 18.10.2024 17:27
Опис: Шановний Замовник, з метою постачання якісного обладнання від офіційних виробників, яке ввезено офіційно на територію України та має офіційну сервісну підтримку протягом дії всього строку гарантії та унеможливлення придбання «сірого» неофіційного обладнання ввезеного на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, з яким бориться БЕБ просимо внести зміни та доповнити тендерну документацію вимогою надання учасником у складі своєї пропозиції: - гарантійного листа щодо не демпінгування ціни під час закупівлі даного товару, в іншому випадку пропозиція Учасника буде визнана штучним демпінгуванням цін та відхилена; - гарантійний лист, що строк служби (строк придатності) становить не менше 36 місяців; - копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; - копію авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора в України; - копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані товари; - копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - копію чинного Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Дані документі є дуже актуальними, які забезпечать участь дійсно надійних партнерів з постачання товару виробника Dell з офіційними парт номерами заводу 345-BDRV або 345-BDSG
Відповідь: Вказані потрібні сертифікати вже зазначені у технічній специфікації в частині «вимоги до предмета закупівлі» пункт 1, що передбачає відповідність технічному рівню та умовам державних стандартів, встановленим для такого Товару законодавством України.
Дата відповіді: 21.10.2024 20:57
Відповідь надана

Щодо авторизованого джерела постачання товару

Номер: 21283e44460d4244ae693b23d513c804
Дата опублікування: 18.10.2024 13:41
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу вагу на те, що на ринку присутнє «сіре» обладнання, яке ввезено на територію України поза межами митного контролю. Зазначене обладнання може бути вживане, неякісне та становитиме загрозу для кібер атак на існуюче серверне обладнання. З метою належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару, рекомендуємо доповнити тендерну документацію вимогою надання учасником авторизаційного листа від виробника обладнання або його офіційного представництва. Такий лист має підтверджувати офіційний канал постачання та право учасника на реалізацію товару, а також включати інформацію про номер оголошення та назву предмета закупівлі. Це сприятиме уникненню постачання несертифікованої продукції та забезпеченню гарантійного обслуговування від виробника.
Відповідь: Повідомляємо що у додатку 5 документації, зазначено що Товар має бути новим, таким що не перебував в експлуатації (використанні). Ще додатково будуть внесені зміни у документацію до закупівлі, у вигляді обов’язкового додання листів від виробника та інше, до переліку потрібних для завантаження документів учасника.
Дата відповіді: 21.10.2024 20:52
Відповідь надана

Очікувана вартість

Номер: aedd667ef4d94a3cb367eaec22ed0f57
Дата опублікування: 16.10.2024 17:57
Опис: Шановний Замовник, для того щоб відбулася ваша запланована закупівля Вам необхідно переглянути очікувану вартість закупівлі. Оскільки, офіційно на ринку України роздрібні магазини Dell, які зазначені за посилання https://www.dell.com/uk-ua/lp/dell-resellers?ref=cptl_sl-non-commerce-explore-tile_cta_primary_ не здійснюють продаж накопичувачі SSD до сервера з офіційними парт номерами заводу виробника 345-BDRV або 345-BDSG. Звертаємо вашу увагу, що на офіційному сайті Dell, роздрібна ціна накопичувача SSD із парт номером: - 345-BDRV становить - 6768,98 $ (посилання додається https://www.dell.com/en-us/shop/384tb-ssd-sata-read-intensive-6gbps-512e-25in-with-35in-hyb-carr-s4520/apd/345-bdrv/storage-drives-media); - 345-BDSG становить – 2 799,94 $ (посилання додається https://www.dell.com/en-us/shop/192tb-ssd-sata-read-intensive-6gbps-512e-25in-with-35in-hyb-carr-s4520/apd/345-bdsg/storage-drives-media). Тобто, очікувана вартість дуже занижена та існує ризик, що закупівля не відбудеться, або навпаки може свідчить, про завідомо визначеного переможця, який буде здійснювати поставку товару, який не офіційно завезений в Україну. Ймовірно уповноважена особа у змові із завідомо визначеним постачальником хоче здійснити придбання «сірого» неофіційного обладнання, яке ввезено на територію України по за межами митного контролю. Зазначене обладнання може бути вживане, не якісне та становитиме загрозу для кібер атак на серверне обладнання БЕБ. Просимо, внести зміни в оголошення щодо даної закупівлі в частині достовірної очікуваної вартості або надати посилання на українські сайти на яких зазначено продаж обладнання саме із запропонованими парт номерами заводу виробника 345-BDRV та 345-BDSG. Також просимо завантажити інформацію, як визначалася очікувана вартість по кожному виду товару.
Відповідь: Доброго вечора. Дякуємо за ваше звернення. По вашому зверненню відповідаємо наступне. Очікувану Вартість по кожному виду Товару була визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від офіційних представників Dell Україна. За для запобігання ваших припущень що до змові із завідомо визначеним постачальником, придбанням «сірого» неофіційного обладнання, яке ввезено на територію України по за межами митного контролю, вживаного обладнання. Повідомляємо що у додатку 5 документації, зазначено що Товар має бути новим, таким що не перебував в експлуатації (використанні). Ще додатково будуть внесені зміни у документацію до закупівлі, у вигляді обов’язкового додання листів від виробника та інше, до переліку потрібних для завантаження документів учасника.
Дата відповіді: 21.10.2024 20:51