-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Автоматизоване робоче місце для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи
-
Торги не відбулися
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період уточнення:
12.07.2018 16:32 - 22.07.2018 12:00
Відповідь надана
Щодо складу тендерної документації
Номер:
31bb54ba3f954d699aced2b2e62b2741
Дата опублікування:
19.07.2018 13:16
Опис:
Склад тендерної документації визначений частиною другою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з нормативним визначенням, ЗАКОНОДАВСТВО – включає конкретні закони, акти Верховної Ради України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правові акти центральних органів виконавчої влади (Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним зверненням Київської міської ради професійних спілок щодо офіційного тлумачення частини третьої статті 21 Кодексу законів про працю України (справа про тлумачення терміну "законодавство") від 09.07.1998 № 12-рп/98).
Отже, інша ІНФОРМАЦІЯ (не плутати зі словом ВИМОГА), яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, повинна виходити (гуртуватись) з конкретних законодавчих та нормативно-правові актів України.
Враховуючи зазначене, просимо навести конкретні законодавчі або нормативно-правові акти України, на підставі яких Замовник "вважає за необхідне" включити до тендерної документації вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції документи "Загальні відомості про учасника торгів" та "Реєстр документів"?
У разі неможливості наведення відповідних конкретних актів, вимагаємо виключити відповідні вимоги з тендерної документації, що відповідає принципу здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність.
Примітка. Ваша попередня відповідь на аналогічне питання є формальною.
Відповідь:
Відповідно до частини другої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони".
Основні складові тендерної документації викладено в частині 2 статті 22 Закону, а в частини 3 даної статті Закону визначено, що тендерна документація може містити інформацію яку замовник вважає за необхідне до неї включити відповідно до чинного законодавства.
Зазначимо, що вимога Замовника щодо надання зазначених в зверненні документів не суперечить Закону та іншим чинним законодавчим актам.
Необхідно зауважити, що ознайомившись з умовами тендерної документації Замовника, учасник торгів, враховуючи свої ресурси і можливості, самостійно приймає рішення щодо участі у конкретних торгах.
Дата відповіді:
23.07.2018 15:48
Відповідь надана
Щодо відомостей про "ціни, діючої на ринку на дані товари"
Номер:
02da1d0012434a95ad2eaf82abb2b7c0
Дата опублікування:
19.07.2018 13:14
Опис:
Добрий день!
Під час проведення Вами попереднього аналогічного заходу було порушено питання стосовно виключення з тендерної документації відомостей ПРО ЦІНИ, ДІЮЧІ НА РИНКУ НА ДАНІ ТОВАРИ та було доведено про відсутність поняття "ринку на дані товари" по відношенню до робочих станцій для оформлення та видачі паспортних документів.
Внесені Вами зміни з цього приводу до попередньої тендерної документації були частковими. Зокрема, в п. 4 розділу VI тендерної документації до цієї закупівлі зазначені відомості залишились, а саме:
1) щодо ціни пропозиції: "учасник визначає ціни на товари… відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари, та згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів щодо формування ціни";
2) щодо надання Замовнику Постачальником при укладенні договору "інформації органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, яка повинна містити інформацію про ціни (рівень цін) на товар на момент укладання договору".
Залишилась така інформація також в п. 2.2. проекту договору (додаток 6 до тендерної документації).
Шановний Замовник, що маєте Ви на меті, включаючи до тендерної документації відомості та вимоги, які не можливо застосувати до саме цього предмету закупівлі?
Вимагаємо виключити з тендерної документації зазначені вище відомості та вимоги як такі, що не можливо виконати.
Відповідь:
Замовник вважає, що вимога щодо ціни пропозиції, викладена ним в пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та в пункті 2.2. додатку 6 до тендерної документації, а саме стосовно того, що учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, «відповідно до цін, діючих на ринку на дані товари, та згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів щодо формування ціни» є правомірною та виправданою.
Що стосується пункту 2 запитання до процедури, то Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
23.07.2018 15:46