• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція водоводу від Старо-Кримської фільтрувальної станції до водопровідного вузла Мирний Д=1200мм, м.Маріуполь»

Торги не відбулися

5 000 698.87 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 006.99 UAH
Період уточнення: 11.04.2018 17:15 - 25.04.2018 15:00
Відповідь надана

Електрохімічний захист

Номер: 6e11d9da10244bdaa87f9fcb146c53ba
Дата опублікування: 19.04.2018 14:52
Опис: Завдання на проектування містить вимогу запроектувати електрохімічний захист водоводу. Роз'ясніть, будь ласка, у зв'язку з чим виникла необхідність у такому захисті (водовод проходить поряд з лініями високовольтних передач)?
Відповідь: Згідно ДБН В.2.5-74-2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди» стальні та з/б труби необхідно захистити від корозії. (п.12.32-п.12.41). Причому захист повинен бути забезпечено по всій протяжності, а не тільки у місцях перетину ліній електропередач.
Дата відповіді: 20.04.2018 16:54
Відповідь надана

Відновлення споруд благоустрою

Номер: 3f9bc7810fb64ad4b7619877b6be1fb0
Дата опублікування: 19.04.2018 14:51
Опис: Відповідно до п. 16 завдання на проектування необхідно передбачити відновлення існуючих споруд благоустрою території вздовж траси водоводу. Згідно наданих Вами роз'яснень, об’єкти, які потрібно проектувати, розташовані поза населеними пунктами. У зв'язку з цим, роз'ясніть, будь ласка, відновлення яких саме споруд благоустрою необхідно передбачити? Дякую!
Відповідь: Проектування повинне виконуватися у три стадії. На стадії ТЕО необхідно визначити трасу проходження водоводу та відповідно елементи благоустрою, які, можливо, будуть по трасі водоводу. Тому у Технічному завданню вказані споруди. На стадії оголошення тендеру у Замовника немає інформації про трасу проходження водоводу, тому немає інформації про елементи благоустрою.
Дата відповіді: 20.04.2018 16:53
Відповідь надана

Заробітна плата

Номер: da2114b8c9934caf9f8173b7d544ed61
Дата опублікування: 19.04.2018 14:50
Опис: Відповідно до завдання на проектування у зведеному кошторисному розрахунку необхідно прийняти витрати на заробітну плату у розмірі 7523,57 грн. Для цього необхідний безпосередньо розрахунок вказаного розміру заробітної плати, якого немає в тендерній документації.
Відповідь: Розмір кошторисної заробітньої плати у 2018 році, який враховується при визначенні вартості будівництва за рахунок коштів обласного бюджету, становить 7523,57грн. та затверджений розпорядженням голови обласної державної адміністрації, керівника військово-цивільної адміністрації від 06.03.2018 № 312/5-18.
Дата відповіді: 20.04.2018 16:53
Відповідь надана

Матеріал труби

Номер: e87c47dcd96640a0959e037ad2ca75e5
Дата опублікування: 19.04.2018 14:49
Опис: Завданням на проектування передбачено запроектувати водовод питної води, однак матеріал труби водоводу не вказаний. Уточніть, будь ласка, цю інформацію.
Відповідь: Проектування повинне виконуватися у три стадії. На підставі висновків стадії ТЕО проектувальник має обґрунтувати матеріал трубопроводу.
Дата відповіді: 20.04.2018 16:52
Відповідь надана

Тиск

Номер: 92a00521ca7247df80906ccbb8470047
Дата опублікування: 19.04.2018 14:45
Опис: Відповідно до завдання на проектування (п. 15 "Потужність або характеристика об'єкта") зазначений тиск об'єкту 7 атм. У зв'язку з чим необхідно передбачити запірно-регулюючу арматуру на тиск 2,5 МПа?
Відповідь: Проектування повинне виконуватися у три стадії. На підставі висновків стадії ТЕО тиск для запірної арматури, при відповідному обґрунтуванні, може буди змінено.
Дата відповіді: 20.04.2018 16:52
Відповідь надана

Завдання на проектування

Номер: b276035986c348538c6d974191427031
Дата опублікування: 19.04.2018 12:02
Опис: Згідно із п. 8 наказу Міністерства регіонального розвитку від 16.05.2011 № 45 "Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів" назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування. У разі невідповідності проекту та завдання на проектування цим вимогам проект не зможе пройти експертизу. Однак, додане до тендерної документації завдання на проектування не відповідає вказаним вище вимогам, а саме: назва об'єкту у назві завдання та назва об'єкту у п. 1 таблиці "Назва та місцезнаходження об'єкта" не ідентичні. У зв'язку з цим, вважаємо, що для можливості виконання переможцем торгів відповідної роботи, яка є предметом закупівлі, завдання на проектування потребує коригування у відповідності до вимог законодавства.
Відповідь: Завдання на проектування має назву проекту, яке повинне відповідати назві проектно-кошторисної документації. В таблиці 1 наведена назва об’єкту та його місцезнаходження, які навмисне не співпадають з назвою проектно-кошторисної документації. Це зроблено для додаткового опису об’єкту будівництва, та назва об’єкту не є назвою проектно-кошторисної документації.
Дата відповіді: 20.04.2018 16:50
Відповідь надана

Документи переможця

Номер: 6f3328efdac64d5badb7002fb6c18829
Дата опублікування: 13.04.2018 17:17
Опис: Відповідно до п. 2 розділу 3 ТД переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію та документи встановлені в Додатку 3 (для переможця). Яким чином переможець має подати вказані документи? Чи достатньо буде їх просто завантажити у систему або їх необхідно передавати поштою?
Відповідь: Нарочно або кур'єрскою доставкою.
Дата відповіді: 16.04.2018 10:03
Відповідь надана

Пропозиція

Номер: 2992020784b842ddaf31bdb0d99926cb
Дата опублікування: 13.04.2018 17:10
Опис: Відповідно до п. 7 розділу 3 ТД після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією повинен розмістити на електронному торгівельному майданчику: - документ, який містить остаточну цінову пропозицію за результатами пониження ціни на аукціоні, оформлений згідно Додатку 3 до Тендерної документації; - розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) ураховуючи результати аукціону, визначеної у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Однак, додатком 3 до ТД передбачений перелік документів для підтвердження відповідності учасника, та учасника-переможця вимогам, визначеним у ст. 17 Закону “Про публічні закупівлі”. Тож за якою формою учасник має надати цінову пропозицію після аукціону? Крім того, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначає правила визначення вартості будівництва, що не є предметом закупівлі.
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання. Договірна ціна визначається у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», складу та обсягів робіт, передбачених технічним завданням. Помилка буде виправлена, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.04.2018 10:02
Відповідь надана

Копії

Номер: 7ba1720a5ac24d798be3dcdab94bb111
Дата опублікування: 13.04.2018 16:58
Опис: Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД всі документи тендерної пропозиції подаються у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання). Однак, копії документів можуть бути або завірені учасником, або посвідчені нотаріусом. Роз'ясніть будь ласка, яким чином учасник має завіряти копії документів? Дякую!
Відповідь: Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55.За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:-зі слів "Згідно з оригіналом",-назви посади,-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису. Відповідальність за достовірність наданої інформації несуть учасники закупівлі.
Дата відповіді: 16.04.2018 10:02
Відповідь надана

Початок виконання робіт

Номер: 9678535ef2ce41b9b2a85ad483cb4624
Дата опублікування: 13.04.2018 16:30
Опис: Відповідно до п. 7 розділу 3 ТД учасник надає гарантійний лист щодо згоди учасника з технічним завданням, в тому числі з початком виконання робіт - протягом 3 днів з дати отримання дозвільних документів на початок виконання будівельних робіт. Однак предметом закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації, а не будівельні роботи. Які в такому випадку вимоги Замовника щодо початку виконання робіт? Дякую!
Відповідь: початок виконання робіт протягом 3 днів з дати укладання договору. Будуть внесені зміни до ТД.
Дата відповіді: 16.04.2018 10:01