-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери для ТПВ
Відсутні
Завершена
601 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 012.50 UAH
мін. крок: 1% або 6 012.50 UAH
Період уточнення:
14.10.2024 13:31 - 19.10.2024 00:00
Відповідь надана
технічний опис одного виробника - дискримінація
Номер:
58bc53f0ff6e4b179beee2d818de7b9b
Дата опублікування:
17.10.2024 12:53
Опис:
7. В тендерній документації вказано, що Передня панель з бічними стінками:
Штампована із цільного листа металу без зварних з'єднань з привареними направляючими для кришки.
З трирівневими вертикальними штампованими ребрами жорсткості.
Зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості на кутах.
Зі штампованим на передній стороні прямокутним заглибленням розміром не менше 120 (висота) на 250 (ширина) мм для розміщення наклейки з інформацією.
Товщина металу не менше 1,25 мм.
Задня панель із бічними стінками:
Штампована із цільного листа металу без зварних з'єднань з привареними направляючими для кришки.
Зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості на кутах.
З трирівневими вертикальними штампованими ребрами жорсткості.
Товщина металу не менше 1,25 мм.
Опори коліс:
Зварне кріплення до дна контейнера.
Товщина металу не менше 3 мм.
Кришка:
З ручкою для відкривання.
З Т-подібною гумовою накладкою на передній стороні кришці.
З розташованим по центру кришки одним стопором відкриттякришки.
Важелі:
Штамповані із цільного листа металу без зварних з'єднань.
Зі штампованим ребром жорсткості.
Кріплення важелів до кришки на болтовому з'єднанні.
З циліндричною пружиною, яка повинна закривати кришку при відкритті до стопора.
Корпус цапфи:
Штампований із цільного листа металу без зварнихз'єднань. Кріплення до корпусу контейнера болтовому з'єднанні.
Захисні кутові накладки на передній частині контейнера зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості.
Це все дискримінація. Доводимо до Вашого відома, що в стандарті EN 840-3 нічого не вказано що
Передня панель з бічними стінками:
Штампована із цільного листа металу без зварних з'єднань з привареними направляючими для кришки.
З трирівневими вертикальними штампованими ребрами жорсткості.
Зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості на кутах.
Зі штампованим на передній стороні прямокутним заглибленням розміром не менше 120 (висота) на 250 (ширина) мм для розміщення наклейки з інформацією.
Товщина металу не менше 1,25 мм.
Задня панель із бічними стінками:
Штампована із цільного листа металу без зварних з'єднань з привареними направляючими для кришки.
Зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості на кутах.
З трирівневими вертикальними штампованими ребрами жорсткості.
Товщина металу не менше 1,25 мм.
Опори коліс:
Зварне кріплення до дна контейнера.
Товщина металу не менше 3 мм.
Кришка:
З ручкою для відкривання.
З Т-подібною гумовою накладкою на передній стороні кришці.
З розташованим по центру кришки одним стопором відкриттякришки.
Важелі:
Штамповані із цільного листа металу без зварних з'єднань.
Зі штампованим ребром жорсткості.
Кріплення важелів до кришки на болтовому з'єднанні.
З циліндричною пружиною, яка повинна закривати кришку при відкритті до стопора.
Корпус цапфи:
Штампований із цільного листа металу без зварнихз'єднань. Кріплення до корпусу контейнера болтовому з'єднанні.
Захисні кутові накладки на передній частині контейнера зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості.
Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу, в разі не видалення дискримінаційних вимог будемо змушені звернутись в АМКУ.
Відповідь:
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону.
У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Замовником дотримано норм чинного законодавства та обгрунтовано, у тендерній документації, необхідності придбання товару з зазначеними технічними характеристиками.
Додатково до наведеного зазначаємо, що вибір типу зумовлений досвідом експлуатації подібних товарів в умовах комунального підприємства.
Вважаємо, що вищезазначені вимоги не є дискримінаційними чи надмірними, не заважають добросовісній конкуренції, є такими, що впливають на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді:
18.10.2024 14:29
Відповідь надана
безпідставні вимоги товщини металу
Номер:
73a29a7de7e44fd488f674a28349acd8
Дата опублікування:
17.10.2024 12:53
Опис:
6. В тендерній документації вказано, що товщина металу не менше 1,5 мм. Доводимо до Вашого відома, що в стандарті EN 840-3 нічого не вказано щодо товщини металу. Просимо видалити дискримінаційну вимогу щодо того, що товщина металу не менше 1,5 мм, в разі не видалення дискримінаційних вимог будемо змушені звернутись в АМКУ.
Відповідь:
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону.
У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Замовником дотримано норм чинного законодавства та обгрунтовано, у тендерній документації, необхідності придбання товару з зазначеними технічними характеристиками.
Додатково до наведеного зазначаємо, що вибір типу зумовлений досвідом експлуатації подібних товарів в умовах комунального підприємства.
Вважаємо, що вищезазначені вимоги не є дискримінаційними чи надмірними, не заважають добросовісній конкуренції, є такими, що впливають на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді:
18.10.2024 14:29
Відповідь надана
експлуатація контейнерів без колес неможлива
Номер:
819e4570206645388d74dc2d43c5dfd7
Дата опублікування:
17.10.2024 12:52
Опис:
5. В тендерній документації вказано, що Контейнер повинен стійко стояти на землі без коліс. Товщина В стандарті EN 840-3 нічого не вказано щодо того, що контейнер можна експлуатувати без колес. Доводимо до Вашого відома, що неможливо експлуатувати контейнер 1100л без колес. Просимо видалити дискримінаційну вимогу щодо того, що Контейнер повинен стійко стояти на землі без коліс, в разі не видалення дискримінаційних вимог будемо змушені звернутись в АМКУ.
Відповідь:
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону.
У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Замовником дотримано норм чинного законодавства та обгрунтовано, у тендерній документації, необхідності придбання товару з зазначеними технічними характеристиками.
Додатково до наведеного зазначаємо, що вибір типу зумовлений досвідом експлуатації подібних товарів в умовах комунального підприємства.
Вважаємо, що вищезазначені вимоги не є дискримінаційними чи надмірними, не заважають добросовісній конкуренції, є такими, що впливають на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді:
18.10.2024 14:29
Відповідь надана
дискримінація в закупівлі, внаслідок технічного опису одного виробника
Номер:
0b4458e9e22f4df9b45695406413d40b
Дата опублікування:
17.10.2024 12:51
Опис:
4. В тендерній документації вказано, що Корпус контейнера складається з 3 елементів з'єднаних суцільним зварювальним швом: Дно контейнера. Передня панель з бічними стінками. Задня панель із бічними стінками. Дно контейнера: Штамповане із цільного листа металу без зварних з'єднань. Зі штампованими ребрами жорсткості на дні контейнера. Плоске (не U подібне) з висотою бортів по периметру не менше 60 мм.. В стандарті EN 840-3 нічого не вказано щодо способу виробництва корпусу, дана вимога вказує на конкретного виробника і є дискримінаційна для нас як потенційного Учасника. Доводимо до Вашого відома, що дана вимога неодноразово оскаржувалась в АМКУ. Просимо видалити дискримінаціну вимогу щодо та викласти в наступній редакції: Корпус контейнера виготовлений відповідно до стандарту EN 840-3, в разі не видалення дискримінаційних вимог будемо змушені звернутись в АМКУ.
Відповідь:
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону.
У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Замовником дотримано норм чинного законодавства та обгрунтовано, у тендерній документації, необхідності придбання товару з зазначеними технічними характеристиками.
Додатково до наведеного зазначаємо, що вибір типу зумовлений досвідом експлуатації подібних товарів в умовах комунального підприємства.
Вважаємо, що вищезазначені вимоги не є дискримінаційними чи надмірними, не заважають добросовісній конкуренції, є такими, що впливають на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді:
18.10.2024 14:30
Відповідь надана
в даному тендері закупівля тільки сербських контейнерів
Номер:
1823a4d523474a37ba4528d69041968e
Дата опублікування:
17.10.2024 12:50
Опис:
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі UA-2024-10-14-007065-a ? Оскільки закупівля не розділена на лоти, а Детальний опис технічних характеристик, позначення технічної документації (ДСТУ та/або, стандарти та/або, технічні умови тощо), яким відповідає продукція з найменуванням Євроконтейнер для ТПВ 1100л. вказує на одного виробника, країна походження Сербія. Тобто в закупівлі зможе прийняти участь один учасник, внаслідок чого буде відсутня конкуренція.
Відповідь:
Щодо розподілення лотів Замовник надає відповідь наступного змісту: відповідо до вимог Порядку№454 предмет закупівлі замовник визначає для товарів і послуг - згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону№922 та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням конкретної назви товару. Дана закупівля здійснюється за кодом ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, який містить два абеткових покажчика для розділу: 44613000-0 Великогабаритні контейнери та 44613800-8 Контейнери для відходів. Предметом закупівлі є контейнери для відходів, які не відносяться до великогабаритних та не розподіляються між собою за ознаками, тому розбивати на лоти немає підстав.
Стосовно визначення технічних і якісних характеристик предмету закупівлі Замовник надає відповідь наступного змісту: відповідно до пункту 33 статті 1 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі. Керуючись пунктом 33 статті 1, пунктом 3 частини другої статті 22, статтею 23, з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником було визначено технічні та якісні характеристики з врахування рекомендацій та попереднього досвіду експлуатації наявних типів контейнерів.
Щодо одного виробника Замовник надає відповідь наступного змісту: Замовник зауважує, що в тендерній документації відсутні будь-які посилання на конкретного виробника. В Додатку 2 до тендерної документації вказано лише технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі без будь-яких обмежень стосовно виробника товару. В такому разі, Ваші твердження необґрунтовані, оскільки тендерна документація не містить будь-яких обмежень та дискримінацій по відношенню до виробника товару.
Отже, тендерна документація відповідає чинному законодавству України, а дана закупівля є конкурентною.
Дата відповіді:
18.10.2024 14:30
Відповідь надана
в даному тендері завищена сума закупівлі контейнерів
Номер:
b60c3ce6fbf240539a86989c9409479e
Дата опублікування:
17.10.2024 12:49
Опис:
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено
розрахунок розміру очікуваної вартості процедури Оскільки прості розрахунки показують , що на момент публікації закупівлі UA-2024-10-14-007065-a , на суму 601250,00грн з ПДВ, з доставкою до Замовника торгів, можна купити 43шт контейнерів 120л а не 35шт, та 198 шт контейнерів 240л а не 160шт, при чому німецького виробництва, та 12 шт контейнерів 1100л EN 840-3 українського виробника хорошої якості з гарантією. Тобто сума закупівлі перевищує у більш як 100 000,00 ( сто тисяч гривень ) грн.., потреби в коштах
Відповідь:
По-перше, кількісні показники Замовником було визначено згідно наявної потреби та із врахуванням норм чинного законодавства України.
По-друге, Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Дата відповіді:
18.10.2024 14:30
Відповідь надана
в даному тендері занижена кількість контенйерів
Номер:
f84060fd001b419180120676251ff17e
Дата опублікування:
17.10.2024 12:49
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником обраховано кількісні показники процедури закупівлі? Оскільки прості розрахунки показують , що на момент публікації закупівлі UA-2024-10-14-007065-a , на суму 601250,00грн з ПДВ, з доставкою до Замовника торгів, можна купити 43шт контейнерів 120л а не 35шт, та 198 шт контейнерів 240л а не 160шт, при чому німецького виробництва, та 12 шт контейнерів 1100л EN 840-3 українського виробника хорошої якості з гарантією. Тобто сума закупівлі перевищує у більш як 100 000,00 ( сто тисяч гривень ) грн.., потреби в коштах.
Відповідь:
По-перше, кількісні показники Замовником було визначено згідно наявної потреби та із врахуванням норм чинного законодавства України.
По-друге, Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Дата відповіді:
18.10.2024 14:30
Відповідь надана
1100л
Номер:
87244dd0f4484f05be260289deac2a3a
Дата опублікування:
16.10.2024 11:59
Опис:
Просимо надати зразок зображення контейнера на 1100л, оцинкованого!
Дякую!
Відповідь:
Звертаємо вашу увагу, що в додатку №1 та №2 вказано всі вимоги замовника до предмета закупівлі.
Дата відповіді:
17.10.2024 13:28
Відповідь надана
1100л/оцинковані
Номер:
970917c79af24d27adc4d7075e47ef3b
Дата опублікування:
16.10.2024 11:58
Опис:
Шановний Замовник!
Щодо контейнерів 120л і 240л питань не має!
А щодо контейнера 1100л/оцинкований, ніби мерседеса купуєте))) Розбийте на лоти або зробіть конкурентною закупівлю для всіх потенційних учасників, а не під одного учасника!
Будемо дуже вдячні, і ціну гарну запропонуємо!
Відповідь:
Відповідо до вимог Порядку№454 предмет закупівлі замовник визначає для товарів і послуг - згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону№922 та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням конкретної назви товару. Дана закупівля здійснюється за кодом ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, який містить два абеткових покажчика для розділу: 44613000-0 Великогабаритні контейнери та 44613800-8 Контейнери для відходів. Предметом закупівлі є контейнери для відходів, які не відносяться до великогабаритних та не розподіляються між собою за ознаками, тому розбивати на лоти немає підстав.
Дата відповіді:
17.10.2024 13:28