-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (огороджувальних навісних вентильованих панелей в лоджіях-сушилках) житлового будинку № 14 (під’їзд 1,2) по вул. Піонерній Одеського району Одеської області (код ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
1 039 845.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 199.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 199.23 UAH
Період уточнення:
14.10.2024 13:16 - 26.10.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги Додатку 1 до ТД
Номер:
9005ef66e86f491da428004e25458781
Дата опублікування:
18.10.2024 17:04
Опис:
Шановний Замовнику!
Підпунктами 1 та 3 пункту 1 Додатку 1 до ТД визначено, що під час проведення робіт Учасником/Підрядником забезпечується дотримання вимог чинного законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, на підтвердження яких Учасник/Підрядник має приєднати до тендерної пропозиції скановану копію* дозволів на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин та дозвіл на експлуатацію крану/ів, який/і будуть задіяні у виконанні робіт. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані копії* декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, газополум’яних робіт, зварювальних робіт, вантажно-розвантажувальнтї робіт за допомогою машин і механізмів, монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Водночас, п.п.1 та 3 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації викладені Замовником в такій редакції, яка штучно звужує коло учасників закупівлі та є дискримінаційною.
Так, суб’єкти господарювання, які отримали дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (Додаток № 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затв. Постановою КМУ від 26.10.2011р. № 1107, (зауважимо, що такі довільні документи на даний час є діючими та чинними), позбавлені можливості взяти участь в даній закупівлі.
Проте, умови п.п.1 та 3 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації містять конкретний перелік робіт підвищеної небезпеки згідно редакції Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, від 01.09.2023 року.
Таким чином, прийняти участь в даній закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали Дозвіл, виданий уповноваженим органом, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, саме після 01.09.2023 року.
А учасники, які отримали відповідні дозвільні документи на виконання такого виду робіт підвищеної небезпеки, але згідно законодавства, яке діяло до 01.09.2023 року, не можуть прийняти участь в даній закупівлі. При цьому означені дозвільні документи є чинними та діючими.
Отже, Тендерна документація по даній закупівлі містить дискримінаційні умови, які обмежують коло потенційних учасників закупівлі.
Окремо також звертаємо увагу на те, що замовник вимагає надання саме дозволів. Водночас, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357, на період воєнного стану вищезазначені роботи та експлуатація машин та механізмів можливі на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
З урахуванням викладеного, враховуючи, що надто детальне визначення переліку дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки (із дискримінаційним переліком видів робіт), які визначено Замовником у п.п.1 та 3 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, позбавляє нас можливості взяти участь в даній закупівлі, та враховуючи той факт, що замовник не має можливості включити до тендерної документації всі детальні переліки видів робіт підвищеної небезпеки, які були затверджені згідно різних редакцій профільних нормативно-правових актів КМУ в галузі регламентування робіт підвищеної небезпеки, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та включити із підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до ТД вимогу наступного змісту: «Учасник/Підрядник має приєднати до тендерної пропозиції скановану копію* дозволів на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин та дозвіл на експлуатацію крану/ів, який/і будуть задіяні у виконанні робіт», а також із підпункту 3 пункту 1 Додатку 1 до ТД виключити вимогу наступного змісту: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані копії* декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, газополум’яних робіт, зварювальних робіт, вантажно-розвантажувальнтї робіт за допомогою машин і механізмів, монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин».
Відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має дотримуватись таких принципів здійснення закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статтею 164-14 КУпАП передбачено для уповноваженої особи замовника адміністративну відповідальність за складення тендерної документації не у відповідності із вимогами закону.
У випадку відмови в задоволенні даної вимоги та не усуненні дискримінаційних вимог Тендерної документації, ми як потенційний учасник закупівлі, будемо змушені звернутись до Органу оскарження за захистом своїх прав із скаргою на неправомірні дії Замовника закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Стосовно Вашого звернення про виключення вимоги щодо надання сканованих копій* декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, газополум’яних робіт, зварювальних робіт, вантажно-розвантажувальної робіт за допомогою машин і механізмів, монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин» та вимоги щодо сканованих копій* дозволів на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин та дозвіл на експлуатацію крану/ів, який/і будуть задіяні у виконанні робіт» повідомляємо Вам, що вищезазначені вимоги до Тендерної документації встановлені відповідно до Закону України «Про охорону праці» та згідно «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами).
Дата відповіді:
21.10.2024 15:35
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги щодо порядку документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
a7eb0aedd4084a38b028d17dbe4a5464
Дата опублікування:
18.10.2024 14:44
Опис:
Шановний Замовнику!
Умовами п.п. 3 п. 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що учасник має надати сканований оригiнал листа-вiдгука вiд контрагента, якого вказано у довiдцi про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), пiдписаного керiвником контрагента та адресованого уповноваженій особі управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області у якому має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання i вiдсутність претензій з боку контрагента, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, посада, контактний телефон).
Ми, як потенційний учасник даної закупівлі, є будівельною компанією, яка має великий досвід виконання аналогічних видів робіт та маємо відповідне документальне підтвердження. Також, ми маємо позитивні відгуки від замовників за виконаними договорами.
Водночас, наведена вище вимога Тендерної документації є відносно нас ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, а отже порушує вимоги ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Ми можемо підтвердити відповідність вимогам щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору згідно умов даної закупівлі. Проте, ми не маємо спеціально отриманого для даної закупівлі листа-відгука і відповідно до умов чинного законодавства не зобов’язані його отримувати.
Так, умовами Тендерної документації передбачено, що лист-відгук за аналогічним договором має бути адресованим САМЕ уповноваженій особі управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, тобто Панасюк Віліні В’ячеславівні, фахівцю з публічних закупівель
Ми маємо листи-відгуки, які отримували від замовників за аналогічними договорами за результатами виконання таких договорів, і такі листа адресовані на ім’я нашої компанії, оскільки були видані на наші відповідні запити.
Водночас, отримати лист-відгук на ім’я саме уповноваженої особи Замовника - Панасюк В.В., фахівця з публічних закупівель управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, ми не маємо змоги.
По-перше, виходячи із змісту вимог ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення» ми не можемо звернутись до будь-якого нашого замовника із листом запитом на надання листа-відгука і отримати лист-відгук, який буде адресований САМЕ уповноваженій особі управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області. Лист має бути наданий у відповідь на звернення заявника і не може бути адресований третій стороні.
По-друге, ми маємо досвід виконання договорів із бюджетними замовниками, на яких поширюються вимоги Закону України «Про звернення громадян». Лист із запитом на надання відгука буде розглянутий нашими замовника у строк, визначений ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», а саме – МІСЯЦЬ від дня його надходження. Таким чином, ми не маємо можливості отримати відповідь на своє звернення в межах строку подання тендерних пропозицій по даній закупівлі.
Уповноважена особа управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області, як посадова особа органу місцевого самоврядування, повинна знати наведені вище положення чинного законодавства.
Таким чином, вимагаємо виключити із Тендерної документації дискримінаційну та протиправну вимогу про надання листа-відгука, який має бути адресований САМЕ уповноваженій особі управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області.
На час дії воєнного стану замовники здійснюють закупівлі згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 164-14 КУпАП передбачено для уповноваженої особи замовника адміністративну відповідальність за складення тендерної документації не у відповідності із вимогами закону.
Окремо звертаємо увагу Замовника на те, що п. 42 Особливостей передбачено право замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Таким чином, Замовник, який має бажання перевірити інформацію щодо наданого учасником аналогічного договору, має право самостійно звернутись до органів державної влади, підприємств, установ, організацій щодо інформації, яка надана учасником закупівлі.
У випадку відмови в задоволенні даної вимоги та не усуненні дискримінаційних вимог Тендерної документації, ми як потенційний учасник закупівлі, будемо змушені звернутись до Органу оскарження за захистом своїх прав із скаргою на неправомірні дії Замовника закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Стосовно Вашого звернення про виключення із Тендерної документації вимоги щодо надання сканованого оригiналу листа-вiдгуку вiд контрагента, якого вказано у довiдцi про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), пiдписаного керiвником контрагента та адресованого уповноваженій особі управління житлово-комунального господарства, землевпорядкування та майна Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області у якому має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання i вiдсутність претензій з боку контрагента, контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, посада, контактний телефон).
Враховуючи те, що статтею 16 Закону не передбачено конкретного переліку документів, які підтверджують відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), замовник на власний розсуд визначає у який спосіб учаснику підтверджувати його і яку інформацію має містити кожний підтверджуючий документ.
Так як наявність укладеного договору жодним чином не свідчить про якісне його виконання нам, як Замовникам необхідні документи, які подаються учасниками та свідчать не лише про факт укладення та виконання аналогічного договору, а ще й мають підтверджувати належне виконання його умов.
В зв’язку з вищевикладеним вимога «щодо надання скан-копії листа відгуку від контрагента, підписаного керівником контрагента та адресованого уповноваженій особі», має на увазі, що Учасником подаються безпосередньо:1. листи-відгуки від контрагента; 2. супровідний лист підписаний керівником Учасника у якому необхідно вказати інформацію щодо листів відгуків, а саме: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору та суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання i вiдсутність претензій з боку контрагента, контактну інформацію виконавця листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, посада, контактний телефон), як підтвердження гарантії достовірності в листах-відгуках.
Дата відповіді:
21.10.2024 14:02