-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Моноблоки та ноутбуки (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період уточнення:
14.10.2024 01:38 - 19.10.2024 00:00
Відповідь надана
ДОДАТОК №2 до тендерної документації
Номер:
b91b48b1382749c58e5c7af9d18dd03e
Дата опублікування:
14.10.2024 15:28
Опис:
Шановний Замовник,одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» Стаття 5 - вказані принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Зокрема п. 4 ст.5 недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно наданих технічних характеристик Замовником, під відповідність підходить тільки обладнання ТМ «LENOVO». Наприклад: параметри розміру,ваги,тощо.
Просимо вказати В ОПИСУ ЗАКУПІВЛІ ,еквівалент або аналог до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином розширити коло потенційних учасників закупівлі.
Відповідь:
Добрий день шановний Учасник закупівлі. По вказаному запитанню уповноважена особа з публічних закупівель вивчила та проаналізувала Ваше звернення та надає наступну відповідь:
Тендерна документація з закупівлі товару «Моноблоки та ноутбуки», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина.) – було розроблено у відповідності до технічних характеристик які потрібно саме нашій організації.
У додатку №2 до тендерної документації викладена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на які Ви посилаєтесь щодо начебто застосування нами дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників цієї закупівлі. Дане твердження заявника не відповідає дійсності оскільки:
По перше: У Вашому запитанні не вказано взагалі в чому полягає дискримінація потенційних учасників а також відсутні посилання на законодавство в частині заборони чи порушення, до якого призводить наші вимоги тендерної документації.
По друге: У Додатку №2 до тендерної документації де зустрічаються посилання на бренд мається уточнення з виразом «або аналог».
Закон України “Про публічні закупівлі” дозволяє застосовувати формулювання як «аналоги та/або еквіваленти».
Зазначаємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” не містить визначення терміну «аналог». Вікіпедія, що міститься в Інтернет-мережі за посиланням https://uk.wikipedia.org, містить таке тлумачення: Аналог (від грец. analogos — відповідний) Об'єкт вивчення (явище, предмет, установка, схема чи пристрій), схожий (аналогічний) з певним об'єктом. Отже, аналог, це — те, у чому виявляється схожість, подібність до іншого предмета.
Додатково зазначаємо, що посилання на технічні характеристики окремих елементів які є невід’ємною частиною предмета закупівлі зазначається, як «не менше», «не гірше».
Згідно викладеного зазначаємо, що - ці вимоги, які замовник встановлює до учасників закупівель допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно та в строк доставити необхідні товари у потрібному замовникові обсязі та з тими технічними характеристиками які йому потрібні (або кращими).
А отже наша тендерна документація розроблена з дотримання законності та принципів публічних закупівель зокрема і п.6 ст. 16 Законом України “Про публічні закупівлі” щодо не встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників та з виконанням вимог 8 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».
Дата відповіді:
17.10.2024 12:17