- 
                    Відкриті торги з особливостями
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 
Технічний нагляд за проведенням робіт капітального ремонту на об’єктах Замовника за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 71240000-2 – «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                416 520.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 3% або 12 495.60 UAH
        мін. крок: 3% або 12 495.60 UAH
                    Період уточнення:
                    11.10.2024 15:42 - 25.10.2024 00:00
                
                        
            Відповідь надана        
    щодо акту огляду
                    Номер:
                    bb4f02b91d344f689b2e58ea97056887
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    23.10.2024 17:15
                
                                                                        
                    Опис:
                    У примітці «*» до форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ*» у додатку 1 до тендерної документації вказано таке: «Пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, невід’ємною частиною якої є документ, що підтверджує здійснення учасником огляду об’єкта до дати закінчення прийому пропозицій, підписаний уповноваженими особами учасника та замовника».
Вимога є дискримінаційною, оскільки з незалежних від учасника підстав замовник може не підписати документ, що підтверджує здійснення учасником огляду об’єкта, що надалі може стати підставою для відхилення пропозицій такого учасника.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати підписаний замовником документ, що підтверджує здійснення учасником огляду об’єкта, що є дискримінаційним щодо інших учасників, зокрема з огляду на те, що передбачає фактичне розкриття для замовника переліку потенційних учасників до проведення торгів, що порушує процедуру і сутність проведення публічної закупівлі. 
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, вимога щодо необхідності попереднього візуального огляду об’єкта та надання у складі тендерної пропозиції документа, що підтверджує здійснення учасником огляду об’єкта, підписаного уповноваженими особами учасника та замовника, свідчить про дискримінаційні умови, суттєво обмежує право учасників в участі у закупівлі і ставить таку участь в залежність від рішень і дій замовника, а також порушує принцип не розкриття для Замовника переліку учасників до завершення торгів. 
Отже, вимога, визначена у додатку 1 до тендерної документації щодо необхідності надати у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує здійснення учасником огляду об’єкта, підписаного уповноваженими особами учасника та замовника, має бути видалена як дискримінаційна.
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Добрий день шановний Учасник. Дякуємо за звернення, відповідні зміни внесено
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    23.10.2024 17:28
                
                        
            Відповідь надана        
    СС
                    Номер:
                    b879e5692c064d5f931cbcfad544747c
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    11.10.2024 18:24
                
                                                                        
                    Опис:
                    які класи наслідків об'єктів?
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Просимо уважно ознайомлюватися з тендерною документацїєю та додатками до неї. Вся необхідна інформація міститься в документах завантажених до електронної системи закупівель Prozorro.
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    12.10.2024 22:08