-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги зі страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Завершена
202 956.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 029.56 UAH
мін. крок: 1% або 2 029.56 UAH
Період уточнення:
11.10.2024 11:19 - 16.10.2024 00:00
Відповідь надана
Дата початку дії полісів
Номер:
7fbef2b5cdbf42af8b129ea589068942
Дата опублікування:
15.10.2024 11:07
Опис:
Доброго дня. Прохання надати інформацію стосовно дати дії полісів, а саме дата початку та дата зікінчення дії.
Питання в тому, що згідно нового закону ОСЦПВ, який вступить в дію з 01.01.2025, поліси дата дії яких починається в 2025 році будуть врегульовуватись по новому закону з новими лімітами, а значить розрахок і вартість полісу повинна
бути іншою. Тому питання не в даті заключення полісу, а в даті початку дії та даті закінчення полісів.
Адже замовником можуть бути надані реєстри для виконнаня умов договору до 31.12.2024, а дія полісів буде після 01.01.2025, розрахунок був проведений під ліміт 160 тис,
а по факту врегулювання буде під 1 млн грн., тому прохання надати точну інформацію для правильного розрахунку вашого парку.
Відповідь:
Ваше питання розглянуто. У разі своєчасного укладення сторонами договору термін дії полісу: з 01 листопада 2024 року до 31 жовтня 2025 року. Зазначена інформація відображена у п. 1.5 проекту Договору (додаток 4 Тендерної документації).
Дата відповіді:
17.10.2024 08:44
Відповідь надана
Відповідь на відповідь
Номер:
bdca1f5298294e6baa122fb6071819bd
Дата опублікування:
14.10.2024 09:16
Опис:
Хіба ми Вам писали щось про Договір? Чи просили внести в нього зміни. Просимо Вас уважніше прочитати наше попереднє звернення та видалити вимогу про наявність підрозділів в КОЖНОМУ обласному центрі, що є прямим порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині дискримінації/недискримінації учасників. Дякуємо
Відповідь:
Ваше питання розглянуто. При підготовці тендерної документації Замовник самостійно визначає вимоги, яким повинен відповідати Учасник закупівлі. Наявність розгалудженої мережі представництв в регіонах є одним з критеріїв бездоганної репутації страхової компанії, її досвіду на страховому ринку та виконання зобов’язань перед клієнтами. Оскільки, Замовник, під час дії воєнного стану, здійснює свою діяльність в різних областях країни то одним із критеріїв і була зазначена вимога про наявність представництв (підрозділів) у обласних центрах на випадок термінового інформування про настання страхового випадку.
Дата відповіді:
16.10.2024 09:43
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги.
Номер:
c4cea011784e43e9ace82cae235b7048
Дата опублікування:
13.10.2024 11:10
Опис:
Шановний Замовнику. Просимо Вас видалити вимогу, яка є дискримінаційною, а саме:
2. Документальне підтвердження наявності розгалуженої мережі представництв по всій території України, Учасник повинен надати довідку з переліком представництв (центрів врегулювання збитків) в КОЖНОМУ обласному центрі з зазначенням адреси та номерів контактних телефонів представництв, за виключенням тимчасово окупованих територій.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не передбачена (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори страхування. На сьогодні кожен потенційний Учасник може мати і законодавством не заборонено, відповідні Договори про надання страхових агентських послуг з тією чи іншою організацією-надавачем таких послуг, згідно яких ці організації забезпечують надання послуг, зокрема: отримання документів від застрахованих осіб, надання їм консультацій, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України. Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами. Крім того, починаючи з 07.02.2018 забезпечується можливість укладання внутрішніх договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (які діють виключно на території України) в електронній формі. Тим більше, враховуючи нинішню ситуацію в країні, більшість страхових компаній надають послуги віддаленого врегулювання збитків, що дозволяє істотно заощадити час клієнта. Наша компанія, як потенцйний учасник, має укладений договір про надання ЕКСПЕРТНИХ ПОСЛУГ, який діє ПО ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ, що дає можливість швидко та вчасно прибути на місце ДТП та зробити огляд пошкодженого майна і оцінку понесених збитків. Якщо мати паперовий поліс - це бажання Замовника, то наші фахівці готові за рахунок нашої компанії надати їх Замовнику якнайшвидше за вказаною адресою в будь-який доступний спосіб (особисто, кур'єром, НП і т.д.). Також повідомляємо, що за місцем розташування Замовника наша компанія має підрозділ.
Частина 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами на яких здійснюються публічні закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно ст. 31 Господарського кодексу України - дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Стаття 64 Господарського кодексу України визначає, що підприємство може складатися з виробничих структурних підрозділів (виробництв, цехів, відділень, дільниць, бригад, бюро, лабораторій тощо), а також функціональних структурних підрозділів апарату управління (управлінь, відділів, бюро, служб тощо). Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Такі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого підприємством. Підприємства можуть відкривати рахунки в установах банків через свої відокремлені підрозділи відповідно до закону. Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови, шляхом видалення вищезазначених вимог з тендерної документації. Заздалегідь вдячні.
Відповідь:
Ваше питання розглянуто. Проект договору відпрацьований у відповідності до поточних потреб Замовника та специфіки його господарської діяльності в умовах воєнного стану. Підстав для внесення змін в проект договору не вбачається.
Дата відповіді:
14.10.2024 09:12