• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 (налив), Дизельне паливо (налив)

Торги не відбулися

6 057 583.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 60 575.83 UAH
Період уточнення: 11.10.2024 09:39 - 23.10.2024 00:00
Відповідь надана

Документи щодо відповідності учасника

Номер: 3ac1bdd7feec47b59cccf2f3f9414fe4
Дата опублікування: 18.10.2024 15:03
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до вимог підпункту 2.3.2 пункту 2 таблиці №2 Додатку 1.1 тендерної документації, учасник має додатково надати лист-підтвердження від власника транспортного засобу (власників транспортних засобів), щодо незаперечення використання такого транспортного засобу (таких транспортних засобів) під час поставки товару, що є предметом закупівлі протягом усього строку дії договору про закупівлю (листи-підтвердження повинні містити посилання на номер цієї закупівлі у системі Prozorro та найменування замовника цих торгів). З цього приводу слід зазначити, що вимога щодо надання разом з відповідними листами-підтвердженнями додаткових документів, таких як сканкопії чинних свідоцтв про допущення трансортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (підпункт 2.4 пункту 2 таблиці №2 додаток № 1.1), сканкопії чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на автомобільні цистерни для нафтопродуктів (підпункт 2.5 пункту 2 таблиці №2 додаток № 1.1), свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на кожен бензовоз (підпункт 2.3.2 пункту 2 таблиці №2 додаток № 1.1) тощо, СУТТЄВО УСКЛАДНЮЄ процес підготовки пропозиції. Адже зазначені документи мають бути надані третіми особами, які не є учасниками цієї закупівлі та НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ надавати учасникам відповідні документи. Разом з тим компанія, що надає нам послуги з транспортно-експедиційних послуг вантажним транспортом в свою чергу має Ліцензію з ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) з дозволеним видом робіт таким, як внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями. При цьому, відповідно до вимог частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто, у разі виникнення у замовника сумнівів щодо достовірності того чи іншого документа тендерної пропозиції, він завжди може скористатися зазначеним положенням Закону, без створення зайвого тиску на учасників. Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок що Замовник навмисно ускладнює участь у закупівлі, прописуючи вимогу з некоректним змістом що ніяким чином не стосується предмету закупівлі, штучно обмежуючи коло потенційних учасників. Отже вимагаєм видалити вищеперелічені підпункти з Тендерної документації щодо надання документів, які не стосуються безпосередньо предмета закупівлі що зазначені у п.2 таблиці №2 додатку 1.1 Тендерної документації. Якщо Замовник відомо не буде видаляти таку вимогу розуміючи що така вимога є дискримінаційною та враховуючи всі рекомендації Мінекономіки та практику АМКУ, а також аналогічні рішення в судах - ми будемо розуміти, що це робиться свідомо під певних Учасників, і будемо змушені направляти скарги в АМКУ стосовно оскарження таких вимог. Також будемо звертатися щодо притягнення до відповідальності Уповноваженої особи, яка свідомо зазначає дискримінаційні вимоги. Будемо змушенні направляти звернення в Головне Управління Стратегічних розслідувань поліції що до перевірки даної Закупівлі на аналіз даної документації та встановлення в документації свідомо дискримінаційних вимог. Тому просимо видалити дискримінаційні вимоги та необмежувати конкуренцію.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 21.10.2024 14:23
Відповідь надана

щодо надання сканкопії оригіналу документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)

Номер: 5a691065740f4b9c8360e760124ecb73
Дата опублікування: 18.10.2024 14:24
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Ми звертаємося до Вас з приводу вимоги в тендерної документації пункту 2 таблиці №2 Додатку №1.1, щодо надання сканкопії оригіналу документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання - юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати заходам із захисту довкілля. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки вона обмежує конкуренцію, виключаючи компанії, які не мають такого документу, але все одно здатні поставити якісний товар, що відповідає вимогам Замовника, що в свою чергу підтверджується іншими документами які правомірно вимагає Замовником, а саме: сертифікати відповідності, паспорт на запропонований товар. Також ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) не передбачає акредитацію стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), для цього потрібна акредитація API Spec Q1. Тому дана вимога не дає переваг для Замовника, оскільки вона не впливає та не дає змоги оцінити рівень якості товару. Ми просимо Вас виключити цю вимогу, щоб забезпечити рівні умови для всіх потенційних учасників торгів. Також просимо звернути вашу увагу, що дану вимогу вже виключили з інших закупівель державних Замовників за запитом учасників, наприклад ЦЕНТРАЛЬНА БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПАЛЬНО-МАСТИЛЬНИМИ МАТЕРІАЛАМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3071) – закупівля № UA-2024-03-15-009973-a. Посилання до закупівлі - https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-03-15-009973-a/claims/2201e5c4724447dfbfe8425ea6ba7d7e
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 21.10.2024 14:23
Відповідь надана

Незаконна вимога (сертифікат відповідності, протоколи випробувань, декларація)

Номер: 46aeb74b32b64a6aa29c385a61310823
Дата опублікування: 18.10.2024 11:33
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до вимог пункту 1 Таблиці №2 Додатку № 1.1 до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, Замовник вимагає надання учасниками: 1.1. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. 1.2. Паспорт якості виробника із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива 1.3. Протокол випробування палива на предмет відповідності чинному нормативному документу щодо партії палива що пропонується до постачання відповідно до наданих документів. 1.4. Декларація відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 Учасника. З цього приводу слід зауважити, що відповідно до вимог пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у разі здійснення закупівель, в тому числі, бензину, дизельного пального, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Вимоги до палива, яке є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент). Згідно з пунктом 3 Технічного регламенту, документ про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. При цьому, партія палива - будь-яка кількість палива однієї марки, що супроводжується одним документом про якість (ПАСПОРТОМ ЯКОСТІ) палива. Відповідно до пункту 7 Технічного регламенту, на вимогу споживача (користувача) розповсюджувач повинен надати копію документа про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива. Пунктом 8 Технічного регламенту передбачено, що кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (ПАСПОРТ ЯКОСТІ) палива. Технічний регламент НЕ ВІДНОСИТЬ «протоколи випробувань» до документів про якість товару. «Протоколи випробувань» НЕ Є ДОКУМЕНТАМИ ПРО ЯКІСТЬ ПАЛИВА та потенційно обмежують кількість учанисників. Слід зазначити, що протоколи випробувань отримують виробники палива під час проходження сертифікації. Отже, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції копії ПРОТОКОЛІВ ВИПРОБУВАНЬ, є БЕЗПІДСТАВНОЮ ТА НЕЗАКОННОЮ. Вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності виданого Учаснику – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 "Бензин автомобільний Євро. Технічні умови" на бензини автомобільні та ДСТУ 7688:2015 "Паливо дизельне Євро. Технічні умови" видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу палиива(наливом). Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з партнерами у яких відносини з виробниками або ж являються постачальниками імпортованого палива. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Вище наведені вимоги адаптовані під підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи та унеможливлює участь підприємств які працюють по принципу трейдера та мають чималий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів. Вимагаючи від учасників надання Сертифікату відповідності Технічному регламенту виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності - Замовник обмежує в праві на участь учасників, які на пряму не співпрацюють з органами сертифікації/відповідності та не мають можливості отримати такий документ, оскільки паливо на сертифікацію передає безпосередньо виробник. Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів з проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників. Статтею 5 Закону України „Про публічні закупівлі” передбачено що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Закупівлі повинні здійснюватись за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Ознайомившись з ТД Замовника, вважаємо, що в порушення вимог ст. 5 Закону, Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до Учасників, які полягають в наступному: що потенційні учасники, які є постачальниками (трейдерами) вітчизняного чи імпортованого палива не мають змогу прийняти участі у закупівлі, в зв’язку з дискримінаційними умовами та такими, що суперечать частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». До прикладу наводимо задоволене рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 01.05.2024р № 7761-р/пк-пз згідно закупівлі UA-2024-04-16-0125536-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-16-012536-a) Враховуючи вищнаведене, просимо внести зміни до Оголошення, а саме, ВИКЛЮЧИТИ з нього вимоги, які передбачають надання учасниками протоколів випробувань, сертифікату відповідності виданого Учаснику, декларацію відповідності Учасника. Не заперечуючи проти необхідності надання Сертифікату відповідності ВИРОБНИКА (а не учасника), паспорту якості виробника, в якому зазначаються технічні характеристики пропонованого палива. Вимоги до здійснення оцінки відповідності пального вимогам технічних регламентів (результати яких оформлюються у формі Сертифікатів відповідності) визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до вимог частини 2 статті 25 зазначеного Закону, процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються ВИРОБНИКАМИ, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами. При цьому, вимоги до палива, яке є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927. Зазначений Технічний регламент НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЄ інших учасників ринку, ніж виробники (імпортерів, розповсюджувачів), замовляти здійснення оцінки відповідності пального вимогам технічних регламентів, за умов наявності чинного Сертифіката відповідності, виданого ВИРОБНИКУ. Таким чином, вимога замовника щодо надання сертифікату відповідності ВИДАНОГО САМЕ УЧАСНИКУ, штучно обмежує можливість участі у торгах для учасників, які мають відповідний Сертифікат відповідності, однак який (згідно з вимогами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності») виданий НА ІМ’Я ВИРОБНИКА. Аргументи про те, що будь-який учасник може ініціативно звернутися до органу з оцінки відповідності та замовити сертифікат відповідності на своє ім’я - не витримують критики, адже, по-перше, закон НЕ ВИМАГАЄ цього від учасників, які є розповсюджувачами пального та мають чинні сертифікати відповідності, видані на ім’я виробника, і по-друге, тривалість процедури здійснення оцінки відповідності пального вимогам технічних регламентів не дозволить вчасно отримати такий сертифікат, та, відповідно, взяти участь у закупівлі. За умов такого штучного обмеження кількості ймовірних учасників цієї закупівлі, участь у ній візьмуть лише компанії, які були заздалегідь проінформовані про встановлення замовником такої нетипової та протизаконної обмежувальної вимоги. Зазначене надасть таким компаніям можливість отримати прибутки, недосяжні за умов існування суттєвої конкуренції, що також призведе до надмірного витрачання коштів замовника. У свою чергу, наявність такої впевненості може свідчити про існування негласних попередніх домовленостей між замовником та таким учасником, що має ознаки протиправних та корупційних діянь, які переслідуються законом. Враховуючи наведене, з метою недопущення обмеження, спотворення та усунення конкуренції під час здійснення цієї закупівлі, не допущення надмірного витрачання коштів замовника, а також з метою упередження вчинення протиправних корупційних дій, пропонуємо добровільно внести зміни до пункту 1 Таблиці № 2 Додатку № 1.1 до Оголошення, ВИКЛЮЧИВШИ з нього відповідні незаконні вимоги.». У разі відмови від усунення з Оголошення зазначеної незаконної вимоги, залишаємо за собою право поінформувати відповідні правоохоронні та контролюючі органи.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 21.10.2024 14:23
Відповідь надана

Шановний Замовнику!

Номер: 8e074bc340c848498ef612aad2bc2c17
Дата опублікування: 16.10.2024 10:08
Опис: Статтею 5 Закону України „Про публічні закупівлі” передбачено що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Закупівлі повинні здійснюватись за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Ознайомившись з ТД Замовника, вважаємо, що в порушення вимог ст. 5 Закону, Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до Учасників, які полягають в наступному: надати документ що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України. в П.1 додатку 1.2 ТД Замовник вимагає: надати документ що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України. Згідно чинного Законодавства Учасники НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ жодним законодавчим документом для здійснення своєї діяльності отримувати даний сертифікат. Окрім того сертифікат системи менеджменту екологічного управління ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим, особливо, коли потенційний Учасник закупівлі є постачальником, а не виробником! Отже, виходячи з вищевикладеного, просимо усунути вимогу щодо подачі сертифікату ISO не стосується безпосередньо предмета закупівлі, оскільки ця вимога ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ та викладена не коректно за змістом. Наводимо позицію Апеляційного адміністративного суду у справі № 826/15639/17 за аналогічним питанням: «...відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації» Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок що Замовник навмисно ускладнює участь у закупівлі, прописуючи вимогу з некоректним змістом що ніяким чином не стосується предмету закупівлі, штучно обмежуючи коло потенційних учасників. Міністерство економіки, листом № 3305-04/34286-06 від 01.06.2020 року рекомендує Замовникам виважено та з дотриманням законодавства формувати вимоги до предмета закупівлі та потенційних учасників, уникати встановлення надмірних вимог, що ускладнюють участь у закупівлях та штучно обмежують коло потенційних учасників. Отже вимагаєм видалити таку вимогу з Тендерної документації щодо надання документів, які не стосуються безпосередньо предмета закупівлі що зазначені у п.1 додатку 1.2 Тендерної документації. Замовник має змогу ознайомитися з практикою АМКУ стосовно таких вимог і має розуміти що вони є дискримінаційними та обмежують право великої кількості потенційних Учасників взяти Участь. Якщо Замовник відомо не буде видаляти таку вимогу розуміючи що така вимога \ дискримінаційною та враховуючи всі рекомендації Мінекономіки та практику АМКУ, а також аналогічні рішення в судах по даному питанню ми будемо розуміти, що це робиться свідомо під певних Учасників, і будемо змушені направляти скарги в АМКУ стосовно оскарження таких вимог. Також будемо звертатися щодо притягнення до відповідальності уповноваженої особи, яка свідомо зазначає дискримінаційні вимоги. Будемо змушенні направляти звернення в Головне Управління Стратегічних розслідувань поліції що до перевірки даної Закупівлі на аналіз даної документації та встановлення в документації свідомо дискримінаційних вимог. Тому просимо видалити дискримінаційні вимоги та необмежувати конкуренцію.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 17.10.2024 11:05
Відповідь надана

Шановний Замовнику!

Номер: ef9a24a7c9b94cf8babfcaaec0a67c71
Дата опублікування: 14.10.2024 11:31
Опис: З метою проведення успішних торгів, радимо Вам виправити невідповідності у тендерній документації, а саме інформація зазначена у р. 1 п. 4.3 не відповідає інформації оприлюдненій безпосередньо на майданчику. Разом з тим, звертаємо увагу на нестабільність ціни на ринку нафтопродуктів та радимо розглянути питання щодо збільшення ціни за одиницю товару шляхом збільшення оголошеної вартості закупівлі, або зменшення обсягу закупівлі.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Невідповідності у р. 1 п. 4.3 та інформації оприлюдненій безпосередньо на майданчику немає. Початкова ставка була сфомована на основі комерційних пропозицій отриманих від потенційних учасників, тому причин для збільшенні очікуваної вартості закупівлі немає. Дякую за звернення!
Дата відповіді: 15.10.2024 09:40