- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
Поточний ремонт вул. Коновальця в с. Смиківці Тернопільського району Тернопільської області
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                2 194 477.20
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 10 972.38 UAH
        мін. крок: 0.5% або 10 972.38 UAH
                    Період уточнення:
                    10.10.2024 10:23 - 19.10.2024 00:00
                
                        
            Відповідь надана        
    Лист згода щодо змін вимог договору
                    Номер:
                    0e36d947cde648c7800cf04562edcdcb
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    15.10.2024 23:13
                
                                                                        
                    Опис:
                    Прошу пояснити, що має міститися у цьому документі.
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Добрий день. Дякуємо за звернення
Внесено зміни в ТД та додатки до ТД  чим відміненно подання листа згоди щодо змін вимог договору.
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    17.10.2024 14:10
                
                        
            Відповідь надана        
    довідка про працівників.
                    Номер:
                    956b498bccd84f0e91dca51cd40cd975
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    15.10.2024 22:32
                
                                                                        
                    Опис:
                    Вітаю! 
Прошу роз'яснити, яка інформація має бути зазначена в довідці про працівників і по якій формі. 
згідно п.п. 3.1. п.3 додатку 1 до ТД передбачено, що Учаснику потрібно подати Інформаційну довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників, визначеною Замовником в тендерній документації.
Нижче наведена таблиця, яка не містить колонок з вищевказаною інформацією. 
Прошу внести зміни до ТД та конкретизувати, що саме  Ви хочете побачити в довідці про працівників Учасника: інформація з п.п.3.1 п.3 Додатку 1 чи слід заповнити таблицю 4. 
Якщо заповнити таблицю 4, то в якому документі вказати інформацію, яка міститься в п.п. 3.1. п.3 додатку 1 до ТД. Має бути 2 довідки про працівників? Одна по формі таблиці 4, а інша - в довільній формі?
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Добрий день. Дякуємо за звернення.
Потрібно подати 2 довідки про працівників, одну згідно запропонованої форми (таблиця4), а інша в довільній формі.
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    17.10.2024 13:45
                
                        
            Відповідь надана        
    вид ціни
                    Номер:
                    5e26449817454ce68ae6be03a89e2bb4
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    14.10.2024 22:25
                
                                                                        
                    Опис:
                    Вітаю! Відповідно до п.п.18.2. п.18 Інформації щодо умов складання та подання тендерної пропозиції (стор.17) передбачено наступне: "Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо виконання відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства, згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі."    Проте, відповідно до 3.1. проекту договору визначено наступне: "3.1. Договірна ціна послуг визначається на підставі кошторису, є динамічною в межах кошторисної вартості і становить ____________________ з/без ПДВ та є невід'ємною частиною Договору (Додаток №1)."  Варто все ж визначити конкретно і однозначно, яка ціна має бути- тверда чи динамічна?  Зважаючи на викладене прошу надати відповідь та конкретизувати, яка має бути ціна і внести відповідні зміни до ТД.
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Добртй день
Дякуємо за звернення. Договірна ціна має бути твердою. Відповідні зміни внесені до ТД та Додатку 3 ТД.
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    15.10.2024 09:53
                
                        