• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-24Т_0370_ВО) Бланки проїзних та перевізних документів

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-10-09-011255-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0370_ВО) ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки (Бланки проїзних та перевізних документів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 22820000-4 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 743 797,50 грн без ПДВ (три мільйони сімсот сорок три тисячі сімсот дев’яносто сім гривень 50 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.10.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 112 313.93 грн. (сто дванадцять тисяч триста тринадцять гривень 93 копійки) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

3 743 797.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 37 437.98 UAH
Період уточнення: 09.10.2024 15:28 - 14.10.2024 00:00
Відповідь надана

внести зміни до тендерної документації

Номер: 2103750eaaa64bd899dd5fee2d6bc54d
Дата опублікування: 11.10.2024 14:10
Опис: Пунктом 1.4.4. Розділу 1 «Загальні положення» Замовник встановив строк поставки товарів: протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2024. Ознайомившись з вимогами тендерної документації, було виявлено, що Замовником було введено новий вид паперу (новий водяний знак) порівняно з попередніми роками та технічними вимогами до предмету закупівлі у цій частині. З огляду на такі нововведення щодо технічних вимог до нового виду паперу (нового водяного знаку), поставка зазначеного потребує певного часу на виготовлення. Враховуючи вище вказане, просимо збільшити строк поставки товару до 90 днів з моменту надання письмової заявки та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику, Наказ «Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України» від 25.03.2024 №254 «Про затвердження форм та зразків проїзних та перевізних документів, що використовуються на залізничному транспорті» набирає чинності 19.12.2024, тому строки поставки не можуть бути подовжені, в зв’язку зобмеженимтерміномдля постачання продукції
Дата відповіді: 14.10.2024 10:38