-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Торги не відбулися
95 996.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 480.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 480.00 UAH
Період уточнення:
09.10.2024 12:11 - 14.10.2024 00:00
Відповідь надана
Лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії
Номер:
69595cde269b4a9b85480651c2b6fe18
Дата опублікування:
10.10.2024 09:32
Опис:
Вимога надати лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії міститься у Технічній специфікації: повідомляємо Вам, що НКРЕКП не є органом сертифікації та не видає довідок чи листів щодо сертифікації. Також зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки НКРЕКП розглядає запити до 20 календарних днів, а термін подання на тендер - 7 днів, отже дана вимога можливо прописана під певного учасника, який уже має лист від НКРЕКП, в якому ймовірно НКРЕКП пише, що електрична енергія не підлягає сертифікації. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Надання сертифікатів, зазначених у тендерній документації Замовника підтверджує здатність Учасника здійснювати постачання Товару відповідно до законодавства України компетентним способом. Сертифікати є необхідними документами для підтвердження технічних характеристик товару та гарантією надійності постачальника. Частиною 1 ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що сертифікація це підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Колегія судів Касаційного адміністративного суду Верховного суду з постановою від 24.06.2020 у справі №826/15639/17 виклала позицію, що хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками у тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної документації сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості не є дискримінаційною. Таким чином, Замовник має на меті співпрацювати з добросовісним учасником, який керується у своїй діяльності міжнародними стандартами. Ця вимога не обмежує конкуренцію та не вбачається як дискримінаційною
Дата відповіді:
10.10.2024 11:53