-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт по заміні ліфта КНП «Красноградської центральної районної лікарні» за адресою: 63304, Харківська обл., м. Красноград, вул.Шиндлера,91.
Завершена
2 503 011.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 15 018.08 UAH
мін. крок: 0.6% або 15 018.08 UAH
Період уточнення:
08.10.2024 15:35 - 20.10.2024 00:00
Відповідь надана
Експерт технічний з промислової безпеки
Номер:
3125f748fb4c49dca624c396ec4964a5
Дата опублікування:
18.10.2024 13:25
Опис:
Шановний замовник,
Тендерною документацією передбачено надання довідки з документальним підтвердженням про наявність в учасника працівників, серед яких "експерт технічний з промислової безпеки" . "Порядок атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки", затверджений Наказом Держгірпромнагляду
20.12.2006 № 16 тлумачить цей термін так: "експерт технічний з промислової безпеки - атестований фахівець, який має підготовку з питань проведення технічних оглядів та/або експертних обстежень та отримав право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження". В той же час умовами тендерної доументації не передбачено ні проведення технічного огляду, ні експертного обстеження.
Просимо відповідно відкоригувати тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення , будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
18.10.2024 14:54
Відповідь надана
Шановний замовник
Номер:
5cf4ff61b6ab4dbbafde3aab61921275
Дата опублікування:
16.10.2024 11:31
Опис:
Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена спільним наказом Мін’юсту, Мінпраці та Мінсоцзахисту від 29.07.1993 р. № 58 вимагає у трудовій книжці виконувати записи про найменування роботи, професії або посади, на яку прийнято працівника, відповідно до найменувань професій і посад, зазначених у Класифікаторі. Тендерною документацією передбачено надання довідки з документальним підтвердженням про наявність в учасника працівників, серед яких "начальник дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів", проте така посада відсутня у Класифікаторі професій.
Просимо Вас відкоригувати вимогу щодо наявності вище вказаної посади працівника
Відповідь:
Шановний Учаснику! Будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
17.10.2024 11:48
Відповідь надана
ДСТУ ISO 10012:2005 "Система керування вимірюванням"
Номер:
7ae43d840260413e91b598dd50f5e1d2
Дата опублікування:
16.10.2024 10:46
Опис:
Шановний замовник,
п. 8 Додатку 1 тендерної документації (дозвільні документи), учасник в складі своєї пропозиції повинен надати:
Скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу сертифікату на cистеми керування вимірюванням, Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням»;
але станом на 2024 рік акредитовані органи відповідно до умов нормативного документу ДСТУ ISO 10012:2015 видають СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015.
Чи буде вважатись це помилкою, та відповідно призведе до дискваліфікації?
Просимо надати пояснення, відповідно до яких нормативних документів ви посилаєтесь для надання саме Сертифікату ДСТУ ISO 10012:2015 Дякуємо.
Просимо вас відкоригувати п. 8 додатку 1 тендерної відповідно до нормативного документу ДСТУ ISO 10012:2015, та викласти в наступній редакції: Скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу сертифікату на cистеми керування вимірюванням або свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015, Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням»/Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015
Відповідь:
Шановний Учаснику! В підпункті 8 пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації, вказаний саме Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний. Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання. Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 є взаємозамінний свідоцтву ДСТУ ISO 10012:2015. На випадок, якщо учасником буде надано СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 це не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника . Додатково повідомляємо, що будуть внесені зміни до ТД , згідно додатку №1 п.8 до тендерної документації
Дата відповіді:
17.10.2024 09:30
Відповідь надана
Вимоги щодо наявності працівників, які мають бути третьою стороною (Дискримінаційні умови)
Номер:
e8840d7410584f93bdc8f5a98224b891
Дата опублікування:
16.10.2024 09:29
Опис:
Шановний замовник,
Відповідно до постанови КМУ №687 та інших нормативних документів експерт технічний з промислової безпеки та фахівець з неруйнівного контролю не мають брати участь у проектуванні, виготовленні, постачанні, придбанні, володінні, користуванні, монтажі, налагоджуванні, технічному обслуговуванні, капітальному ремонті, модернізації, реконструкції чи заміні цього або аналогічного обладнання та мають бути незалежним суб’єктом господарювання та виконувати роботи у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки.
Враховуючи вище написане, прошу з тендерної документації Додаток 1 видалити вимоги до учасника щодо:
наявності працівників відповідної кваліфікації, зокрема:
- експерт технічний з промислової безпеки;
- фахівець з неруйнівного контролю.
А також, видалити наступні вимоги:
- Копію посвідчення експерта технічного з промислової безпеки щодо надання права на проведення технічного огляду та експертного обстеження ліфтів;
посвідчення експерта технічного з промислової безпеки за формою, затвердженою Наказом Міністерства соціальної політики № 785 від 29.05.2018;
- Копію діючого сертифікату(-ів) фахівця з неруйнівного контролю, який підтверджує, що особа сертифікована згідно вимог стандарту ISO 9712:2012 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація і сертифікація персоналу в галузі неруйнівного контролю» сертифікований (на) як фахівець з неруйнівного контролю. Метод контролю – VT (візуальний), рівень кваліфікації не менше ІІ (другого). Має здійснювати контроль у секторах: «Контроль перед введенням та у процесі експлуатації, включно з виробництвом» (комбінація c, f, w, t та wp або деякі із них)
Відповідь:
Шановний Учаснику! Постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, затверджено «Порядок проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі — Порядок). Відповідно до пункту 1 Порядку, його дія поширюється на всіх суб'єктів господарювання, які проводять технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України, а також на підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, виду діяльності і господарювання та фізичних осіб, що використовують найману працю, які мають намір розпочати або здійснюють експлуатацію такого устатковання. Порядком, визначено, зокрема, що незалежним суб’єктом господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки, є експертна організація. Вимоги (далі – Вимоги) до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджені наказом Міністерства економіки України від 27.11.2023 № 17954. Вимоги є обов'язковими для суб'єктів господарювання, незалежно від їх форми власності, що провадять діяльність у сферах експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, технічного огляду машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки згідно з переліком цих вимог. Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю, затвердженими наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 10.12.2012 № 1387, встановлено, зокрема, що ці правила є обов'язковими для всіх суб'єктів господарювання та фахівців, які виконують роботи з неруйнівного контролю металу та зварних з'єднань при виготовленні, монтажі, експлуатації, реконструкції, ремонті, експертному обстеженні та технічному огляді машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, згідно з додатком 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. Отже, Вимоги та Правила є обов'язковими для суб'єктів господарювання, незалежно від їх форми власності, що провадять відповідну діяльність та виконують роботи з неруйнівного контролю металу і не обмежують інших суб'єктів господарювання відповідати цим вимогам. Предмет закупівлі передбачає виконання робіт з неруйнівного контролю та проведення технічного огляду та експертного обстеження ліфтів, у зв’язку з чим тендерна документація містить наступні вимоги. Додатком 1 до тендерної документації передбачено надання учасником довідки у довільній формі про наявність працівників, зокрема: експерта технічного з промислової безпеки; особи, яка виконує функції фахівця з неруйнівного контролю. Додатком 1 до тендерної документації передбачено надання учасником: копії діючого посвідчення експерта технічного з промислової безпеки щодо надання права на проведення технічного огляду та експертного обстеження ліфтів - для експерта технічного з промислової безпеки; копії діючого(-их) сертифікату(-ів) фахівця з неруйнівного контролю, який(-і) підтверджує(-ють), що особа сертифікована згідно вимог стандарту ISO 9712:2012 щодо візуального, магнітного, капілярного та ультразвукового методу контролю, виданий(-і) органом з сертифікації персоналу будівельної галузі - для особи, яка виконує функції фахівця з неруйнівного контролю. Додатком 1 до тендерної документації передбачено надання учасником інформації про субпідрядника/співвиконавця. Додатком 1 до тендерної документації передбачено надання учасником документів, які підтверджують наявність у нього трудових відносин із кожним працівником, зазначеним у довідці про наявність працівників, згідно з переліком, у тому числі інший документ. Виходячи з вимог тендерної документації, інформація надана учасником на виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації, має бути відображена у довідці в довільній формі про наявність працівників, задля розуміння замовником можливості виконання робіт учасником у тому числі із залученням співвиконавців та субпідрядників. Таким чином, учасник надає довідку у довільній формі про наявність працівників, з урахуванням вимог тендерної документації. Тендерною документацією встановлено, що у разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм законодавства України не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в Додатку 1 до тендерної документації документ, то він надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів.
Дата відповіді:
17.10.2024 09:29