• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція спортивного майданчика на території Ліцею № 16 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби – Боровця, 15» (коригування) ІІ черга (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10031, Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Тараса Бульби-Боровця, 15. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Торги відмінено

8 483 858.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 838.58 UAH
Період уточнення: 04.10.2024 20:41 - 16.10.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо визначення назви предмета закупівлі

Номер: 42e05f7e46c141938e324bbbe969ec1e
Дата опублікування: 08.10.2024 22:22
Опис: Шановний замовнику, назва оголошеного предмета закупівлі вказує на ІІ чергу, проте на проведення експертизи проекту будівництва "Реконструкція спортивного майданчика на території Ліцею №16 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 15" (коригування) вами було укладено договір без вказівки на ІІ чергу, та й згадок серед закупівель замовника про вже виконані будівельні роботи по першій черзі теж не знайдено. А отже, просимо уточнити, яку саме назву об'єкту будівництва вважати правильною та чи не є зазначенням замовником ІІ черги помилковим? Звертаємо увагу, що назва оголошеного Вами предмета закупівлі має відповідати висновку експертизи також.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Назва закупівлі «Реконструкція спортивного майданчика на території Ліцею № 16 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби – Боровця, 15» (коригування) ІІ черга (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція» вірна та відповідає проектно-кошторисні документації та експертному звіту.
Дата відповіді: 11.10.2024 16:41
Відповідь надана

Щодо доцільності виконання будівельних робіт на відкритому повітрі на завершення року

Номер: 8a9094a162dd4a8a86e296768e8ebe7d
Дата опублікування: 08.10.2024 22:03
Опис: Шановний Замовнику відкритих торгів, ліцей №16 м.Житомира оприлюднив ще 18 січня 2024 року інформацію про укладений договір на виконання проектних робіт для реконструкції спортивного майданчика з ТОВ «Архбуддизайн Сервіс», 22.02.2024 укладено договір на експертизу. Через два місяці, в березні 2024 свіжий проект відкориговано, в квітні 2024 ще раз сплачено за експертизу відкоригованого проекту. Травень-вересень 2024 року замовник не приймав рішень про виконання саме будівельних робіт з реконструкції майданчику, і лише в жовтні 2024 року, замовником було оголошено відкриті торги на будівельні роботи, з терміном виконання до 31 грудня 2024, електронний аукціон назначено на 21.10.2024. Тобто, виконання робіт становитиме лише два місяці, і замовником для цього вибрано найбільш несприятливий період, що впливе як на якість виконання будівельних робіт, так і порушить технологію їх виконання. А отже, надайте, будь ласка, інформацію стосовно наступних запитань: 1. Чим зумовлена така необхідність реконструкції саме на завершення року та чому маючи вже 18.01.2024 проектну документацію, замовник не оголошував відкриті торги безпосередньо на роботи, і чи не планується ще коригування вже відкоригованого проекту ? 2. Скільки місяців становить тривалість будівництва згідно проектної документації згідно останнього проекту на коригування? 3. На який обсяг фінансування цієї процедури закупівлі замовником будуть взяті бюджетні зобов'язання в держказначействі саме в 2024 році, джерелом яких визначено місцевий бюджет? 4. Якщо вже були виділені кошти на цей об’єкт, то просимо повідомити дату прийняття відповідного рішення про фінансування об'єкту будівництва (ймовірно всього це рішення сесії міської ради)? Інформація замовника на прості запитання значно спростить учасникам участь у процедурі закупівлі, так як вони володітимуть достатньою інформацією та зможуть правильно розрахувати вартість ціни тендерної пропозиції. Крім того, просимо розглянути можливість внесення змін до терміну виконання робіт, встановивши його більш реальним, що збереже замовника від оплати додаткових витрат на виконання будівельних робіт у зимовий період, в промерзлому грунті та значно розширить коло учасників, що призведе до економії коштів місцевого бюджету м.Житомир. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Неохідність у оголошенні процедури закупівлі обумовлена нявною потребою у виконанні робіт, та відповідними кошторисними призначеннями на 2024 рік. На даний час коригування проектно-кошторисної документації Замовником не планується. Термін виконання робіт до 31.2.2024 року, про що зазначено в оголошенні про проведення закупівлі та Тендерній документації за предметом «Реконструкція спортивного майданчика на території Ліцею № 16 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби – Боровця, 15» (коригування) ІІ черга (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція». Бюджетні зобов’язання будуть зареєстровані в межах кошторисних призначень Замовника на 2024 рік та вартості тендерної пропозиції переможця закупівлі. Кошти на виконання робіт за об’єктом «Реконструкція спортивного майданчика на території Ліцею № 16 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Тараса Бульби – Боровця, 15» (коригування) ІІ черга (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція» виділені відповідно до рішення сесії Житомирської міської ради. з рішеннями щодо бюджету на 2024 рік можна ознайомитися на сайті Житомирської міської ради.
Дата відповіді: 11.10.2024 16:41
Відповідь надана

з якою метою замовник вимагає акт огляду об'єкту до розкриття тендерних пропозицій та імен учасників

Номер: 5f7d54bd718f4ea8ab0c852b39f073a5
Дата опублікування: 05.10.2024 21:27
Опис: Доброго дня доби. Шановний Замовнику, чи не здається Вам, що, встановивши умову про обов’язковий огляд об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції, за спільною участю уповноваженої особи Замовника, та наданням Акту про огляд об’єкту засвідчений підписами уповноваженої особи Замовника, представника Учасника, Ви порушуєте законодавство у сфері публічних закупівель? Якщо Ви таким чином дієте виключно в інтересах учасників і таке інше, то могли б завантажити проєктно-кошторисну документацію….та не створювати перешкод. Отже маємо Вам дещо нагадати.. Порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, чітко визначено у статті 24 Закону «Про публічні закупівлі». Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель.. Є очевидним, що вимога в частині обов’язкового акту огляду об’єкту за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника та є такою, що порушує положення даної статті. Існує численна практика АМКУ саме з цього питання, наприклад, рішення № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020р., № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., №7261 -р/пк-пз від 24.05.2023р. та багато інших. Крім того, пропонуємо звернути увагу на Висновок фінмоніторингу про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-26-005930-a, за яким контролюючим органом встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням ч.8 ст.12 Закону № 922, внаслідок чого процедура закупівлі проведена з недотриманням принципів публічних закупівель, визначених у п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону № 922. А отже, з метою уникнення порушень, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання Акту про огляд за підписом представника Замовника.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником розглянуто Ваше запитання до процедури та повідомляємо наступне. Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 08.10.2024 13:46