• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м.Ужгород» (Коригування) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

Торги не відбулися

84 497 143.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 844 971.43 UAH
Період уточнення: 04.10.2024 18:29 - 19.10.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: ff4622e691b248698fd83b8ccb7a3c0a
Дата опублікування: 18.10.2024 17:32
Опис: Шановний Замовнику, прохання вами внесено зміни в Додаток 1 до Тендерної документації, а саме до абзацу 6 п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації і викладено його в настпній редакції «Учасники мають врахувати, що відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов'язок. (далі-Положення) № 1921 від 28 грудня 2000 р. керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1 до Положення - «Відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, станом на ____________ 20___р.». У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), який(і) буде(уть) використаний(і) учасником та інформація про який(і) міститься у довідці Форми 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію Відомості про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці за останній звітній період, з відміткою ТЦК та СП.» При цьому при внесенні в тендерну документацію змін, вами знову ж таки з незрозумілих причин було залишено фразу «У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), який(і) буде(уть) використаний(і) учасником та інформація про який(і) міститься у довідці Форми 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію Відомості про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці за останній звітній період, з відміткою ТЦК та СП». У відповідності до Постанови КМУ «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов'язок. (далі-Положення) № 1921 від 28 грудня 2000 року, яким ви керуєтеся у даному пункті додатку до Тендерної документації, не передбачено подання інформації щодо переміщення техніки «Відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, станом на ____________ 20___р.» подано територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки. З огляду на це вами встановлено вимогу, яка не відповідає нормам нормативно правових актів, якими ви керуєтеся, а залишення такого пункту спонукає вважати, що така вимога встановлена з метою дискримінації учасників, які знаходяться за межами області, де проводиться закупівля. При цьому учасник, техніка якого зареєстрована в, скажімо, в Херсоні, зобов’язується вами на подачу додаткових документів, які не стосуються закупівлі. При цьому учасник, техніка якого зареєстрована в Закарпатській області, не зобов’язаний подавати такий документ. Наголошуємо, що це документ, подача якого нічим не передбачена. Цим самим вбачається пряме порушення п. 4. ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме – недотримання одного з основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників – «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». У зв’язку з цим, зважаючи, що після внесення вами змін до Тендерної документації, дана вимога документації не має прив’язки до ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», і те, що вами вимога, яка стосується виключно «транспортних засобів, які призначені для доукомплектування Збройних Сил України та інших військових формувань в особливий період та перебувають на військовому обліку у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки» поширена на всі транспортні засоби учасника, Вимагаємо видалити з Додатку 1 до Тендерної документації, а саме з п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації наступне: «Учасники мають врахувати, що відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов'язок. (далі-Положення) № 1921 від 28 грудня 2000 р. керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1 до Положення - «Відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, станом на ____________ 20___р.». У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), який(і) буде(уть) використаний(і) учасником та інформація про який(і) міститься у довідці Форми 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію Відомості про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці за останній звітній період, з відміткою ТЦК та СП.», як таке, яке не стосується закупівлі і є дискримінаційним до всіх учасників, транспортні засоби яких зареєстровані поза межами Закарпатської області.
Відповідь: Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо наступне. Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель Замовником в Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що «Учасники мають врахувати, що відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов'язок (далі-Положення) № 1921 від 28 грудня 2000 р. керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1 до Положення - «Відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, станом на ____________ 20___р.». У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), який(і) буде(уть) використаний(і) учасником та інформація про який(і) міститься у довідці Форми 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію Відомості про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці за останній звітній період, з відміткою ТЦК та СП.». Звертаємо Вашу увагу, що зазначена інформація стосується транспортних засобів, які зазначені в Довідці форми 1 Додатку 1 Тендерної документації. Таким чином дана вимога не може звужувати конкуренцію серед учасників, та відповідно не є дискримінаційною. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 21.10.2024 17:15
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 8e0a55096df147a09322a50050e9e785
Дата опублікування: 15.10.2024 18:02
Опис: Шановний Замовнику, прохання внести зміни в Додаток 1 до Тендерної документації, а саме – у відповідності до абзацу 6 п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації вказано, що «Учасники мають врахувати, що відповідно до Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» відправлення транспортних засобів під час загальної мобілізації до суміжних областей дозволяється після повідомлення територіального центру комплектування та соціальної підтримки про місце перебування транспортних засобів на строк не більше одного місяця. У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), який(і) буде(уть), використаний(і) часником та інформація про який(і) міститься у довідці Форма 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію повідомлення з відміткою територіального центру комплектування та соціальної підтримки про місце перебування транспортних засобів» При цьому при внесенні в тендерну документацію такого пункту не було повністю враховано ч.7. ст. 6 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», на яку, вочевидь, ви і посилаєтеся, а саме, норма статті вказує: «З моменту оголошення загальної мобілізації транспортні засоби, які призначені для доукомплектування Збройних Сил України та інших військових формувань в особливий період та перебувають на військовому обліку у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, забороняється відправляти за межі території України та до інших областей, передавати права власності на них юридичним особам або громадянам, в оренду (лізинг), надавати їх як предмет застави для виконання зобов’язань за договорами про надання кредиту та гарантії перед банківською установою, а також вчиняти інші дії, що унеможливлюють передачу таких транспортних засобів Збройним Силам України та іншим військовим формуванням. Відправлення таких транспортних засобів під час загальної мобілізації до суміжних областей дозволяється після повідомлення територіального центру комплектування та соціальної підтримки про місце перебування транспортних засобів на строк не більше одного місяця.» Як вбачається з диспозиції даної статті, її дія поширюється на спеціальні транспортні засоби, а саме на «транспортні засоби, які призначені для доукомплектування Збройних Сил України та інших військових формувань в особливий період та перебувають на військовому обліку у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки», тобто у випадку, якщо транспортний засіб, який учасник планує використовувати при реалізації договору про закупівлю, не підпадає під визначення статті, то учасник попадає в ситуацію, коли, якщо він не використовує в своїй діяльності транспортні засоби, коло яких окреслено у цитованій вище нормі, він не має можливості взяти участь у закупівлі. Такі дії можуть бути розцінені як дискримінація учасників, які використовуються в своїй діяльності транспортні засоби, які НЕ призначені для доукомплектування Збройних Сил України та інших військових формувань в особливий період та НЕ перебувають на військовому обліку у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки. У зв’язку з цим, просимо внести відповідні зміни в до абзацу 6 п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації, привівши його у відповідність до норм ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» та вказати, що «Учасники мають врахувати, що відповідно до Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» відправлення транспортних засобів, ЯКІ ПРИЗНАЧЕНІ ДЛЯ ДОУКОМПЛЕКТУВАННЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ТА ІНШИХ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД ТА ПЕРЕБУВАЮТЬ НА ВІЙСЬКОВОМУ ОБЛІКУ У ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ЦЕНТРАХ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ під час загальної мобілізації до суміжних областей дозволяється після повідомлення територіального центру комплектування та соціальної підтримки про місце перебування транспортних засобів на строк не більше одного місяця. У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), ЯКИЙ(І) ПРИЗНАЧЕНІ ДЛЯ ДОУКОМПЛЕКТУВАННЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ТА ІНШИХ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД ТА ПЕРЕБУВАЮТЬ НА ВІЙСЬКОВОМУ ОБЛІКУ У ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ЦЕНТРАХ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ і який(і) буде(уть), використаний(і) часником та інформація про який(і) міститься у довідці Форма 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію повідомлення з відміткою територіального центру комплектування та соціальної підтримки про місце перебування транспортних засобів»
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію внесено зміни.
Дата відповіді: 17.10.2024 17:40